Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey! Da's grappig! Ik ken iemand waar ook zo'n soort plaatje van is, maar dan zijn het overwinningen? ;)
Maar dan niet alleen in de MotoGP. ;)
Uhhh kuch Biaggi :P
Max! :}

01-biaggi-lorenzo.jpg


3711d923633349429ff9445eee0f8202.jpg


Biaggi-e-Lorenzo.jpg
 
Niets verbroedert als een gemeenschappelijke vijand :+
;) :+

Ik wist eerst niet eens dat ze vrienden waren, pas toen Lorenzo in de MotoGP begon hoorde ik dat.

Maar vanaf de 250 cc ben ik wel altijd fan van Biaggi geweest.
Samen met Kevin Schwantz de reden om motorsport te gaan kijken.

151771.middle.jpg


Het plezier in de 500CC werd wel iets minder tijdens de jaren Biaggi-Rossi en later Gibernau.
Maar de interesse kwam weer 100% terug in 2008. Jorge met de super strakke rijstijl. :]
 
Laatst bewerkt:
Dat "zwabberen" in de eerste bocht komt dat nu door de winglets?
Viel me nu pas op of was dat altijd al zo?
 
Dat "zwabberen" in de eerste bocht komt dat nu door de winglets?
Viel me nu pas op of was dat altijd al zo?
Bizar he, ik vroeg mij ook al af of al die crashes niet door de winglets komen.
Maar de heren ingenieurs zullen het wel goed kunnen onderbouwen waarom ze erop zitten..

Ik weet wel dat er vroeger vele projecten zijn mislukt met aerodynamische en rijwieltechnische ideeën uit de autowereld. :)
 
En crashes achter de slipstream van een Ducati kwamen trouwens al bij de testen in Sepang voor. :X
Onder meer Crutchlow verklaarde toen dat je achter een Ducati gewoon last van turbulentie krijgt en minder druk op het voorwiel.
 
En crashes achter de slipstream van een Ducati kwamen trouwens al bij de testen in Sepang voor. :X
Onder meer Crutchlow verklaarde toen dat je achter een Ducati gewoon last van turbulentie krijgt en minder druk op het voorwiel.

Marquez gaf ook al aan dat je in de slipstream niks meer hebt aan je eigen winglets en dus daardoor nauwelijks kan passeren.

Die hobbels zitten gewoon in het circuit daar.. heeft niks te maken met de motoren dacht ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan