Kabels vanaf stuurschakelaars GSX-R 600 1998

CatchDude

MF veteraan
12 apr 2003
6.023
0
Arnhem
Okay, ik heb natuurlijk de hele boel uit elkaar gehaald zonder vooraf te kijken hoe alle kabels lopen. En nu bij het in elkaar zetten is het mij onduidelijk hoe ik de kabels die van het stuur af komen (Vanaf de knipperschakelaar/grootlicht etc links en de lichtinstellingen/dodemansknop etc. rechts) moet plaatsen in de topkuip.

Mijn gok is ze vanaf het stuur onderaan de topkuip zo achter dat schotje achter de linkerzijkuip (als je op de motor zit) te laten komen, maar zeker weten doe ik dat niet. Nu rest dus mijn vraag:

Zijn er SRAD-rijders die de moeite willen nemen voor mij een fototje te nemen in de topkuip, zoals je normaal in de kuip in kijkt als je rijdt. Graag genomen op zo'n manier dat je nog kan zien hoe de kabels lopen vanaf het punt dat ze bij elkaar komen tot in de topkuip? Ik zou jullie onwijs dankbaar zijn!

(De boel zit nu heel de tijd klem,staat strak of hangt te los. En ik wil geen rare dingen tijdens het rijden zoals vastsjorrende kabels ofzo...)
 
Fotootje maken is nu een beetje moeilijk want m'n schatje is ingepakt maar ik weet wel dat de "kabelboom" langs de linkerkant loopt en een paar kabeltjes bovenlangs de radiator naar rechts.

Ik zal morgen wel eens kijken voor je.


Succes!
 
even als hulpje voor een mede soes gebruiker ;)

hoop dat je wat hebt aan deze foto's,

s6
full
 
Pulse, fantastisch man, bedankt! Precies de foto's die ik nodig had! Hoewel mijn fusebox niet op dezelfde positie zit weet ik nu iig. zeker dat ik de boel goed gemonteerd heb! Het loopt bij mij wel iets anders, maar het lijkt er iig. op.

Nogmaals bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan