Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Super gaaf die mivv suono's. Mn droom dempers. Helaas zijn ze erg duur
 
Super gaaf die mivv suono's. Mn droom dempers. Helaas zijn ze erg duur
Ik vond dit juist mee vallen. 2 dempers voor 711 euro. Tuurlijk, een hoop geld maar ik heb ook naar Superpole, Akrapovic, Two Brothers en dergelijken gekeken maar dan was ik toch echt meer kwijt. Deze waren dus eigenlijk de goedkoopste op mijn lijstje.
 
Ik vond dit juist mee vallen. 2 dempers voor 711 euro. Tuurlijk, een hoop geld maar ik heb ook naar Superpole, Akrapovic, Two Brothers en dergelijken gekeken maar dan was ik toch echt meer kwijt. Deze waren dus eigenlijk de goedkoopste op mijn lijstje.

Klopt, voor Akra's betaal je dat per stuk. €711 is niet duur voor twee dempers. Twee jaar geleden redde je dat nog wel met Leovince maar die prijs is ook sky high gegaan.
 
Ik ga vervangingsdempers op mijn Z1000 2008 zetten.
Wat hebben jullie met de servo gedaan?
Gewoon de kabels losgehaald?

Heb eerst de kabels bij de uitlaat lost gehaald, zo komt er namelijk wat speling op de kabeltjes waardoor je hem bij de servo makkelijker los kan halen. Verder piece of cake
 
Ik vond dit juist mee vallen. 2 dempers voor 711 euro. Tuurlijk, een hoop geld maar ik heb ook naar Superpole, Akrapovic, Two Brothers en dergelijken gekeken maar dan was ik toch echt meer kwijt. Deze waren dus eigenlijk de goedkoopste op mijn lijstje.
Wow das weinig voor 2 dempers.
Vooral voor de souno
 
Als je de servo laat zitten heb je ook geen servo eliminator nodig. Bij mij doet de servo het werk nog, geen storingen maar ook geen kabels meer.
 
full


Ik heb de dempers van Bodis onderliggen! Heerlijke diepe sound, maar niet asociaal hard!
Tevens zo'n Servo-Buddy van G&G gemonteerd, weer wat meer ruimte onder je zadel! ;)
 
Mattie89 & Theelepel, bedankt voor jullie reactie. :}
Kabels weghalen en servomotor laten zitten.
Zo ga ik het ook doen.
Ik zal we een piccie plaatsen als ze eronder zitten.
Altijd beter als de standaard kanons-lopen. ;)

@Boldbart: vette bike. :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen!

Ik heb een Z1000 Sugomi op het oog, en ik vroeg me af hoe het zit met de ruimte onder het zadel. kom ik daar makkelijk dit slot in kwijt?


Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Als ik even uitga van mijn vorige Z750 en mijn nieuwe Z800, dan zou ik zeggen van niet.


Hallo,

Ik kan dit slot wel onder de buddyseat kwijt (Z800 bj 2015). Het sleutelsetje heb ik eruit gehaald (onnodig) en met hetzelfde elastiek waarmee het sleutelsetje vastzit heb ik nu dit slot vast gemaakt. Past perfect.

PS. Ben net nieuw op dit forum dus zal binnenkort even wat foto's erop gooien O-) 8-) :]
 
Hallo,

Ik kan dit slot wel onder de buddyseat kwijt (Z800 bj 2015). Het sleutelsetje heb ik eruit gehaald (onnodig) en met hetzelfde elastiek waarmee het sleutelsetje vastzit heb ik nu dit slot vast gemaakt. Past perfect.

PS. Ben net nieuw op dit forum dus zal binnenkort even wat foto's erop gooien O-) 8-) :]

Mooi dat jij een oplossing hebt. Super! Ik kan het sleutelsetje inderdaad ook wel aan de kant gooien..
 
Hallo,

Hierbij ook gelijk maar even voorstellen. Ik heet Michael en ben sinds oktober vorig jaar trotse eigenaar van de Z800 Performance (BJ2015).

Hieronder een paar foto's. Is verder nog volledig standaard. Hoop in de toekomst wel het een en ander te veranderen (zoals kentekenplaat, knipperlichten e.d.)

full


full


full



Komen leuke berichten in dit forum voorbij. Blijf dit zeker lezen en ook actief aan meedoen! :} :]
 
Ik vond dit juist mee vallen. 2 dempers voor 711 euro. Tuurlijk, een hoop geld maar ik heb ook naar Superpole, Akrapovic, Two Brothers en dergelijken gekeken maar dan was ik toch echt meer kwijt. Deze waren dus eigenlijk de goedkoopste op mijn lijstje.

Nog altijd duurder dan een setje van G&G :+

Ik kon het niet laten :X O-)
 
Hallo,

Ik kan dit slot wel onder de buddyseat kwijt (Z800 bj 2015). Het sleutelsetje heb ik eruit gehaald (onnodig) en met hetzelfde elastiek waarmee het sleutelsetje vastzit heb ik nu dit slot vast gemaakt. Past perfect.

PS. Ben net nieuw op dit forum dus zal binnenkort even wat foto's erop gooien O-) 8-) :]


Zou geweldig zijn als dat bij een Z1000 ook is. Het sleutelsetje heb je toch zelden nodig.

Mooie motor trouwens, hoe bevalt het geluid van die Akra? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan