Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Is hier iemand die een goedkoper alternatief heeft dan Akra/Arrow headers om de middendemper/cat te elimineren? Heb een 2014 Z1000SX met Akra dempers, maar het geluid valt best tegen door de middendemper/cat... ;)

50ipeq.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zou geweldig zijn als dat bij een Z1000 ook is. Het sleutelsetje heb je toch zelden nodig.

Mooie motor trouwens, hoe bevalt het geluid van die Akra? :)


Dankje wel! Ja het geluid vind ik geweldig!! Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog geen ervaring heb met andere uitlaten. Ben nog een beginnende motorrijder (dit is mijn 1ste motor) en moet dus nog veel ervaring op doen met andere motoren :P
 
Als het goed is zit dat een ABS onderdeel onder het bestuurderszitje waardoor je op die plek weer minder ruimte zou hebben.
 
~
Is hier iemand die een goedkoper alternatief heeft dan Akra/Arrow headers om de middendemper/cat te elimineren? Heb een 2014 Z1000SX met Akra dempers, maar het geluid valt best tegen door de middendemper/cat... ;)


Klik

En dat is inclusief montage, is niet al te veel geld denk ik dan! :9
 
Laatst bewerkt:
Idd, lekker dat stukkie dr tussen katen zetten bij mile! Geen geld toch
 
Ben nu bezig met de grote voorjaarsschoonmaak niet binnenshuis maar van de fiets natuurlijk ;P

Wil ook de olie gaan vervangen. Wat gooien jullie er in?
Z750 uit 2005
 
Ben nu bezig met de grote voorjaarsschoonmaak niet binnenshuis maar van de fiets natuurlijk ;P

Wil ook de olie gaan vervangen. Wat gooien jullie er in?
Z750 uit 2005


Motul 7100 10w40 (vol-synthetisch).
Ook maar gelijk een fototje van mijn dempertjes (Vance & Hines CS One):
full
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een stukje gereden om mijn dempers te testen. Ze zijn echt :9 :9

205xfn9.jpg

2vskj2v.jpg


Voor de liefhebbers een snel filpje (gemaakt met telefoon dus het klinkt niet zwaar, maar dat is het wel }) )

 
Laatst bewerkt:
Ik zit met het idee te spelen om van het originele spruitstuk een 4-2-1 te maken, door de linker linkpipe af te sluiten met een massief stuk ijzer in de uitlaatpakking, je zult er niks van zien en je kan het altijd ongedaan maken in tegenstelling tot lassen.

Iemand hier een idee of dat nog vermogenswinst/verlies gaat opleveren? En wat zal het doen met het geluid?
 
Zo motor gehaald, 160km er op zitten..
Pekel weg spuiten/poetsen.

Moet echt andere uitlaten op, die orginele dingen zijn echt still.
Hoorde alleen maar rijwind ipv de motor.
 
Vraagje. Ik heb nu een 190/50-17 achterband op mijn Z1000 uit 2012. Ik wil als de achterband op is tbv de stuureigenschappen overstappen op een band met een hogere wand, bijvoorbeeld 190/55-17.
Tegenwoordig zie je op dikke nakeds ook steeds vaker de maat 200/55-17.
Heeft iemand daar ervaring mee op de Z1000? Gaat dit passen? En hoe stuurt het?
 
Laatst bewerkt:
Heeft toevallig iemand ervaring met deze seat cover:
Seatcover Kawasaki | online kopen | Allemotoronderdelen.nl

Ik ben benieuwd of de kleur van de zwarte seatcover goed matcht met de originele zwarte kleur van mijn Z1000 2012.

Overigens ook vreemd dat hij op allemotoronderdelen.be een stuk goedkoper is dan op allemotoronderdelen.nl


Ik heb hem ook.past mooi. Hij geeft wel beschadigingen op de kappen van het kontje. Puur door trillingen. Dus kijk voor een rubber beschermstrip of iets dergelijks
 
Bedankt voor je reactie. Voor die beschadigingen vreesde ik al vanwege de harde rand.

Is de afwerking wel netjes en is de kleur goed?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan