Kawasaki GPZ 500 S rijders deel alweer 5!

Wie gaat deel 6 openen?

  • Moose

    Stemmen: 0 0,0%
  • gewoonkevin

    Stemmen: 1 6,3%
  • Envy

    Stemmen: 6 37,5%
  • Pinty

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hansss

    Stemmen: 0 0,0%
  • *wendy*

    Stemmen: 9 56,3%
  • Anders, nl: .........

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem nog niet gekocht....dus tot die tijd rollen de goede tijden.
Jij bent anders ook niet echt merktrouw..... :W

Hehe, nee idd. De GPZ kwam toevallig op m'n pad toen ik op zoek was naar een 25 kW motor. Eigenlijk had ik de Honda VTR250 op 1 staan, ook omdat deze standaard 24 kw levert en dus heb je al dat gezanik niet van terugtunen enz enz.
Dus toen ik even bij de plaatselijke motordealer ging kijken kwam ik de GPZ tegen en ik kon deze tegen een goede prijs kopen en hij werd 25 kW voor me gemaakt, kreeg nieuwe bandjes, dus ik vond t wel een mooie deal :)
Maar ik ben gewoon al jaren helemaal verzot van V-twins, geen chopper-twins, maar de sportieve twins. Dus er stond al heel snel vast dat de opvolger van de GPZ een SV zou worden.
Ik mis eigenlijk nog wel wat keuze in dat segment, want er is weinig aanbod van 600-800 cc sportieve V-twins...
Is mis nog een Honda VTR750, dat zou wat moois zijn denk ik })
Maar ik hoop de komende jaren nog met de SV te leven, want ben heel erg tevreden over het beestje, ook over het vermogen wat ie levert...ben eigenlijk, heel stiekem, wel een beetje een Suzuki-Goeroe aant worden... :Y
Dus als ik nu een opvolger zou mogen kiezen voor mijn SV, zou het de nieuwe SV650S zijn. De SV1000S vind ik veel te groot en het vermogen kan ik op Neerlands wegen toch amper benutten.
Maarja, dat was weer het verhaal van vandaag :)
 
hallo

hier nog een gpz rijdster heb hem nog niet zo lang en ook nog niet zo veel gereden maar vind echt een super motor mijn eerste was een suz gs 500 dus echt een wereld van verschil mijn man heeft een zzr maar dat vind ik nog even te veel van het goede eerst maar aan de toer met mijn gpz

weet iemand waar ik het beste onderdelen kan halen ?? ik zoek een remhendel hij is wat verbogen bij mij rijd niet fijn

gr nance
 
hallo

hier nog een gpz rijdster heb hem nog niet zo lang en ook nog niet zo veel gereden maar vind echt een super motor mijn eerste was een suz gs 500 dus echt een wereld van verschil mijn man heeft een zzr maar dat vind ik nog even te veel van het goede eerst maar aan de toer met mijn gpz

weet iemand waar ik het beste onderdelen kan halen ?? ik zoek een remhendel hij is wat verbogen bij mij rijd niet fijn

gr nance

Welkom Nance...post ff een piccie van je GPZ!
Kan je ook nog mooi in de beginpost.
 
Sukkull.....

Capriolen op motor kosten rijbewijs

Gepubliceerd op 20 januari 2007, 11:56
Laatst bijgewerkt op 20 januari 2007, 11:58

GRONINGEN - Een 20-jarige motorrijder uit de stad is vrijdagavond zijn rijbewijs kwijtgeraakt.


Agenten constateerden dat de man, die in de binnenstad reed, diverse keren een wheelie maakte. Bovendien reed hij af en toe 94 kilometer per uur.

In de Sint Jansstraat werd de man tot stilstand gebracht.
 
hallo

hier nog een gpz rijdster heb hem nog niet zo lang en ook nog niet zo veel gereden maar vind echt een super motor mijn eerste was een suz gs 500 dus echt een wereld van verschil mijn man heeft een zzr maar dat vind ik nog even te veel van het goede eerst maar aan de toer met mijn gpz

weet iemand waar ik het beste onderdelen kan halen ?? ik zoek een remhendel hij is wat verbogen bij mij rijd niet fijn

gr nance

Hoi Nancy,

Welkom op het forum.
Remhendels zijn niet zo duur. Ik heb de mijne (was de schakel hendel) bestel bij motoport en daar wassie iets van 11 euro (of was het 17) dus dat valt wel mee. Kwamen geen verzendkosten bij enzo en dat is verder overal wel.

Succes ermee

Groetjes
Nancy *D
 
Hallo stoere GPZ'ers.

Ben een tijdje weg geweest (vakantie India/Nepal) en ben blij verrast dat we alweer aan deeltje 5 toe zijn.
Helemaal vereerd dat, ondanks een afwezigheid van 10 weken en zo wie zo spaarzame posts, mn EXje toch weer op de beginpagina mocht prijken.

Ga gezellig dit forum weer volgen. Heb in India op een Royal Enfield gereden en dat is toch wel heel gaaf. Links rijden en ook de achterrem links gemonteerd en het schakelpedaal rechts, dat vraagt heel wat aanpassing kan ik je verzekeren.
Dan die zware klappen onder je kont met een max. toerental dat me verbaasd als het boven de 3000 r.p.m. zou komen.

De beste wensen voor jullie allen, eerder kon dit helaas even niet!

Marcel
 
Hoi Nancy,

Welkom op het forum.
Remhendels zijn niet zo duur. Ik heb de mijne (was de schakel hendel) bestel bij motoport en daar wassie iets van 11 euro (of was het 17) dus dat valt wel mee. Kwamen geen verzendkosten bij enzo en dat is verder overal wel.

Succes ermee

Groetjes
Nancy *D

hoi bedankt voor je reactie ik zal inderdaad eens gaan informeren ik zelf kom altijd bij mollenaar motors ijsselstein daar zullen ze hem dan ook wel hebben groetje *O*
 
Hallo stoere GPZ'ers.

Ben een tijdje weg geweest (vakantie India/Nepal) en ben blij verrast dat we alweer aan deeltje 5 toe zijn.
Helemaal vereerd dat, ondanks een afwezigheid van 10 weken en zo wie zo spaarzame posts, mn EXje toch weer op de beginpagina mocht prijken.

Ga gezellig dit forum weer volgen. Heb in India op een Royal Enfield gereden en dat is toch wel heel gaaf. Links rijden en ook de achterrem links gemonteerd en het schakelpedaal rechts, dat vraagt heel wat aanpassing kan ik je verzekeren.
Dan die zware klappen onder je kont met een max. toerental dat me verbaasd als het boven de 3000 r.p.m. zou komen.

De beste wensen voor jullie allen, eerder kon dit helaas even niet!

hoi lijktmij inderdaad erg aanpassen om ineens met je andere voet te schakelen en te remmen ,
vanuit hier ook de beste wensen !! :]

Marcel
 
Laatst bewerkt:
Hey! Ho! Stop ff zeg! Dit lijstje spreekt mij zeker niet aan!

Ik post dan wel niet vaak maar ik lees bijna alles, rij nog steeds de GPZ en ben gewoon niet zo'n posterig type.

Hey wellicht heb ik binnenkort zelfs 2 GPZ's want ik heb een lot gekocht in de verloting van de GPZ van " Alias ".

Dus...

-O-
_O-
 
hallo zit er ook serious aan te dnken om zon model aan te schaffen alleen vragen die dingen veel onderhoud of valt dat wel mee .
en ik weet niet of die teruggevoerd kan worden naar 25 kw want de ene keer lees ik dat het wel kan en de andere keer dat het niet kan. zoja via de legale manier of uitdraai hoop van jullie te horen
 
ik weet ook niet waar ze zijn. Felix GPZ heb ik wel via mail nog gesproken. Die komt vast over een tijd wel weer terug, maar nu even niet

:j

Ben er nog, 'tis even hectisch geweest...

En mijn GPZtje loopt nog steeds, hoewel ik natuurlijk ook mijn zinnen hebben gezet op het winnende lot...
 
hallo zit er ook serious aan te dnken om zon model aan te schaffen alleen vragen die dingen veel onderhoud of valt dat wel mee .
en ik weet niet of die teruggevoerd kan worden naar 25 kw want de ene keer lees ik dat het wel kan en de andere keer dat het niet kan. zoja via de legale manier of uitdraai hoop van jullie te horen


Terugtunen gaat het gemakkelijkst door een ander setje carburateurs te plaatsen. De duitse ebay helpt je verder. En over het legaliseren hiervan; vraag aan je verzekeraar (zwart-op-wit!) hoe zij hier mee omgaan. De politie is hier niet je probleem, de verzekeraar wel.

groet&
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan