Kawasaki GPZ 500S rijders deel III

Wie mag deeltje 4 openen??? !!!!!!!

  • Wuf

    Stemmen: 5 23,8%
  • Aliss

    Stemmen: 6 28,6%
  • Mariowhana

    Stemmen: 0 0,0%
  • GPZ500 Dasje

    Stemmen: 0 0,0%
  • Fastlady

    Stemmen: 8 38,1%
  • Mighty Moose

    Stemmen: 2 9,5%
  • eef-erwt

    Stemmen: 0 0,0%
  • gpz_decoy

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Al hoop ik dat 't deze keer wel ietsjes minder snel gaat, kbedoel, 't vorige topic zat écht mega-vol mega-onzin :X
dus doe je maar mmeteen 3 posts achter elkaar ;)


maar ja ga het druk krijgen zo.. ;) maar wordt dus met handvat. alleen heb afgelopen week amper tijd gehad ivm projecten -O-
 
maar val me wel een beetje tegen hoor...geen hoofdletters in de titel, geen linkje naar de vorige topic's, geen linkje in het oude topic naar het nieuwe topic....

beetje jammer hoor :+ ;)
 
Ik had ook iets meer van de openingspost verwacht ;)
Leuke fototjes van iedereen op zijn eigen gpztje, linkje naar vorige topic.
linkje naar raceeends projectje! :)

Kan toch nog wel geedit worden? :)
 
Zo dit is niet bij te houden, er worden gewoon bijna 6 pagina's volgeschreven in 1 dag :o Maar goed, zal wel aan mij liggen :N

Wat betreft dat gat in de onderkuip, dat is niet zomaar, het is voornamelijk om je olie in je filter en karter te koelen. Anders hebben die koelribben op je karter niet zo veel zin!

Heeft er toevallig nog iemand een onderkuip over :)

Je olie filter moet je inderdaad met een speciale 'sleutel' los en vastdraaien maar die kan je voor niet alte veel wel kopen bij een autozaak of een goed doe het zelfzaak. Let er wel op dat je niet eentje met een kettinkje koopt, want dan beschadig je je filter. Je moet er een hebben met een leren bandje of met een rubberen. Heb ik toen ook gebruikt om met dynamo mee vast te houden om de moer los te kunnen draaien.

Zo....tot over een pagina of zes ;)
 
...

Je olie filter moet je inderdaad met een speciale 'sleutel' los en vastdraaien maar die kan je voor niet alte veel wel kopen bij een autozaak of een goed doe het zelfzaak. Let er wel op dat je niet eentje met een kettinkje koopt, want dan beschadig je je filter. Je moet er een hebben met een leren bandje of met een rubberen. Heb ik toen ook gebruikt om met dynamo mee vast te houden om de moer los te kunnen draaien.

Zo....tot over een pagina of zes ;)
Je heb er ook een hele grote dop voor, voor op je ratelsleutel, dan zit je ook niet zo te klooien met de uitlaatbochten. Waarschijnlijk velen malen goedkoper dan zo'n sleutel met een riem :) . Alleen niet zo universeel te gebruiken, past ook niet op alle oliefilters.
 
heerlijk, 1 dagje naar rotterdam geweest geweest gisteren, meteen 8 pagina's lezen ;)

ik had een vraagje: als ik een stuk gereden heb, sta even stil om wat dan ook te doen, dan gebeurt t af en toe dat de gpz niet meteen start?? :? (ja motor is op temp. en de choke staat uit)
 
goed plan, maak ik er wel iets moois van....
gaat wel ff een tijdje inzitten, ben niet zo handig.....
 
Ja dat zijn de consequenties vriend!!!!! Had je maar niet moeten openen (duivel-smiley)
@ Dasje... raar verhaal... Ik had het ook een paar keer, weet niet of je er ook maar iets aan hebt. Maar volgens mij lag het eraan dat ik na een ritje meteen die motor uit gooide (reed bij mijn vriendin de schuur in schopte in neutraal en uit) daarna deed ze het moeilijker als dat ik eerst nog ff staditionair laat draaien.
Geen idee hoe het komt maar t werkt bij Mercedess, dus das voldoende voor mij!
X
 
@ osiris: ik trek die kleuren (zilver/zwart) wel goed voor de gpz 8-)
@ aliss: mmzz, misschien dat het er idd mee te maken kan hebben dat je m eerst nog stationair moeten laten lopen. heb nog wel de neiging om gewoon al rijdend, in z'n neutraal te zetten en dan meteen uit. dan pas remmen-->stilstaan. zal t is proberen om ff te laten lopen nog, thnx voor t reageren :)

zodadelijk fijn stukkie rijden, mooi weer hier in doetinchem, alleen wel een laf koud windje
 
Goed idee Das, is echt supermooi weer hier ook!
Moedertje ligt alleen ziek in bed en heeft de kamer voor de deur.. misschien motor iets verderop starten haha.

Oh ik heb een ideetje voor de beginpost geattached! dus pinty kun je em mooi naar je wensen aanpassen of natuurlijk zelf 1tje schrijven :) meer foto's enz er op ook !!
Ik heb er een paar gauw kunnen vinden.

Bijlage: beginpost.txt
 
Goed idee Das, is echt supermooi weer hier ook!
Moedertje ligt alleen ziek in bed en heeft de kamer voor de deur.. misschien motor iets verderop starten haha.

Oh ik heb een ideetje voor de beginpost geattached! dus pinty kun je em mooi naar je wensen aanpassen of natuurlijk zelf 1tje schrijven :) meer foto's enz er op ook !!
Ik heb er een paar gauw kunnen vinden.
Doet het tegenwoordig met een ander? B|

Gaat ie weer? :P
 
Haha oke komt wel weer erg dubbelzinnig over :+
Maar was juist aardig bedoeld om je "ex" er toch ff tussen te zetten. ;)
 
fototje... ja zo lullig om hier een leeg frame te posten.. want meer is het niet en wat het was is ook niets om trots op te zijn ;)
 
*O*
full


hoor er nog bij heb me GPZ nog steeds :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan