Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Z1000ST van mijn maat begint ergens op te lijken. Vfr brug zit erin, Triumph 6" wiel en hub zijn nu gecentreerd. Vandaag linksysteem fatsoenlijk werkend gemaakt met vfr-link, B-King dogbones en ZX-14 monoshock. Onderblok erin gelegd om kettingloop te bepalen. Zoals verwacht met een 6" wiel zitten we met een offset van 25-30mm. Wordt dus met outrigger steunplaat en lager... Na lang praten wordt het eindelijk een originele (MK2) kleur. Soort van ST2 dus ;)
Moeten we nu nog kijken wat met het voorwiel gebeurt. Het verbrede z1300 voorwiel met aangepaste ZZR1100 schijven ziet er veel te mooi uit om te vervangen door een driespaaks ....
Maar wat moet dan achter ? .....

[afbeelding]

Nog een lange weg te gaan Math.....enne als je van dat Z1300 wiel af wil weet je mij te vinden :-}
 
Neem aan dat er leuke plaatjes op staan. Dan wil ik 'm wel hebben, ik knip ze uit en gaan niet verloren. Komen dan mooi in de nieuwe hobbykamer :Y

Ik was natuurlijk van plan deze eerst uit te knippen voor jij het krijgt, _O- maar ik ben de beroerdste niet krijg je hem in zijn geheel.
 
Laatst bewerkt:
Ik werp mij even op als verslaggever ter plaatse....
Thema van deze dag, Kawasaki en Chris Groeneweg ( 80 jaar )


full
 
Niet Meer. Super leuke dag met dank aan de organisatie KJMV ( lid worden kan ) :t
full

Deze hebben wij meer gezien :t


Ton stond ook te genieten van een z1300 en een 500 drie pitter in nieuwstaat, helaas foto te donker.
 
Laatst bewerkt:
En dan was deze man er nog, vanmorgen vroeg aangekomen door weer en wind een rit van 100km en hier gaat hij door het zelfde weer terug naar huis.
Helm af voor deze doorzetter en zijn trouwe kawa. :] :t
Beiden de jongste niet meer :}

full
 
Laatst bewerkt:
Op zoéén heb ik eens gereden op een classic demo ergens in NL, volgens mij was het in Basse in het jaar 2000.

Was erg leuk, lekker "nat" houden voor de bochten........ :Y en dan vol gas d´r uit.
Redelijk relaxed te rijden, had ik niet verwacht. Dacht dat zoiets veel nerveuzer zou rijden........

Toen kende ik je nog niet, maar kom daar elke eerste zaterdag in september "de Basser TT"
Is om de hoek hierzo. :]
 
Was een heerlijke dag om bij te zijn, in een bizar hotel dat eigenlijk gewoon een museum
Hartstikke leuk!

Hopelijk is het weer er volgend jaar meer naar, de weg ernaar toe & naar huis waren leken meer op zeilen dan op motorrijden :+

Ton stond ook te genieten van een z1300 en een 500 drie pitter in nieuwstaat, helaas foto te donker.
Ik heb ze denk ik wel op beeld; Nog wat extra foto's dan maar?

Z1300, mist wel wat...
full

KH500, een latere 3pitter van de Kawa's?
full


Z750, niet vaak heb ik die in zo'n staat gezien
De eigenaar had hem op deze manier gekocht. Dat de tank opnieuw gespoten was in een niet originele kleur zat hij eigenlijk toch wel mee _O-
full

Twee H2-750's, prachtig!
full

En om af te sluiten met een Z...Het blok is wel wat getiekeld
full
 
Was een heerlijke dag om bij te zijn, in een bizar hotel dat eigenlijk gewoon een museum
Hartstikke leuk!

Hopelijk is het weer er volgend jaar meer naar, de weg ernaar toe & naar huis waren leken meer op zeilen dan op motorrijden :+Ik heb ze denk ik wel op beeld; Nog wat extra foto's dan maar?

Z1300, mist wel wat...
[afbeelding]
KH500, een latere 3pitter van de Kawa's?
[afbeelding]

Z750, niet vaak heb ik die in zo'n staat gezien
De eigenaar had hem op deze manier gekocht. Dat de tank opnieuw gespoten was in een niet originele kleur zat hij eigenlijk toch wel mee _O-
[afbeelding]
Twee H2-750's, prachtig!
[afbeelding]
En om af te sluiten met een Z...Het blok is wel wat getiekeld
[afbeelding]

Ja dat waren de fietsen die Rob bedoelde, de 1300 was zeer strak, de H1 is mooi, maar jammer dat de uitlaat slecht
gerestaureerd is.
Voor de 1300 zal een originele uitlaat ook wel een probleem worden.
 
Volgens mij staat Ton er op de eerste en tweede foto ook deels op?..............
Mooie plaatjes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan