even een update-je over mijn Zephyr 1100.
- inmiddels heb ik nieuwe inlaatrubbers. fijne gedachte
- ik heb de orginele airbox vervangen door 4 cone filtertjes.
- ik heb de clip op de naalden veranderd naar onderste stand, met onder de clip nog 2 ringetjes. mijn eerdere stand (clip in het midden) was veel te arm. (na 160km rijden brandschone bougies met een klein beetje wit grijze aanslag) Nu met die cone filters heb ik meer lucht dus moet daar meer B bij, denk ik dan.
maar het blok houdt boven 6500tpm nog steeds in dus misschien heb ik grotere hoofd sproeiers nodig? De sproeiernaald staat al maximaal rijk dus daar valt weinig meer te halen.
- alle 4 de carbs heb ik schoon gemaakt en het inhouden bij 2500-2750tpm is er nu uit.
Wat voor soort benzine moet er eigenlijk in de Zephyr 1100? Ik tank altijd euro95. Is dat goed genoeg?
- inmiddels heb ik nieuwe inlaatrubbers. fijne gedachte
- ik heb de orginele airbox vervangen door 4 cone filtertjes.
- ik heb de clip op de naalden veranderd naar onderste stand, met onder de clip nog 2 ringetjes. mijn eerdere stand (clip in het midden) was veel te arm. (na 160km rijden brandschone bougies met een klein beetje wit grijze aanslag) Nu met die cone filters heb ik meer lucht dus moet daar meer B bij, denk ik dan.
maar het blok houdt boven 6500tpm nog steeds in dus misschien heb ik grotere hoofd sproeiers nodig? De sproeiernaald staat al maximaal rijk dus daar valt weinig meer te halen.
- alle 4 de carbs heb ik schoon gemaakt en het inhouden bij 2500-2750tpm is er nu uit.
Wat voor soort benzine moet er eigenlijk in de Zephyr 1100? Ik tank altijd euro95. Is dat goed genoeg?
Laatst bewerkt: