roeland01
MF veteraan
@ Pitbull, begrijp ik goed dat je uiteindelijk de voorpoten gespoten hebt??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ Roeland01
Jep, klopt. De onderpoten dus he, de binnenpoten heb ik vervangen door nieuwe.
Het chroom kwam er op veel plekken af.
Wat voor Zephyr heb jij eigenlijk? de blokdeksels zijn anders dan de mijne, en de achterbrug is dat ook (profiel langs zijkant zeg maar...)? En je hebt een 4-in-1 maar niet RVS.
Ow wacht, aan de wielen te zien is het een 1100?
Nog even terugkomend op een ZR-7 uitlaat gebruiken op een ZR750: ik zou het niet doen, ook niet als je geen onderkuip hebt, ivm grondspeling:
[afbeelding]
[afbeelding]
De ZR-7 collector zit een stuk lager onder het blok/frame dan die van de Zephyr. En een zephyr heeft al niet echt grondspeling over...
edit
Wat zijn die spaakwielen toch mooi he, van die D revisie... damn
Was ook meer een opmerking voor in het topic, dat het geen aanrader is als je van sturen houdt.Komt ook niet op een ZR750, maar misschien op een Moto Martin met een GPz750 blokkie.
Zit nu een Laser K2 van een Z650 op (=kleinere bochtdiameters). De onderkant v/d Laser hangt ongeveer op dezelfde afstand vanaf het blok, dus zou het in principe moeten passen.
Maar het moet ook nog goed uitkomen met de volle puntkuip, voetsteunen, etc.
Food for thought.
Greetz, Q
mijn 550 zephyr
[afbeelding]
DE TANK.. is deze nog goed
Ik ben ook bezig aan een Zephyr. Heb een topic geopend in de 'Brikken' sectie, niet in de 'nakeds'.
Zit nu met een roestige tank, niet heel roestig van binnen, maar toch wel een beetje. En aan de onderkant zit ook roest. Vind het moeilijk om te beoordelen of het ECHT erg is..
[edit](weet niet of ik dit hier mag posten, want het kan lijken op reclame maken voor 'eigen' topic. Ik doe dit omdat er niet veel mensen op mijn topic kijken (niet heel interessant voor de meeste 'echte' sleutelaars) Maar ik kan wel wat echte Zephyr expertise gebruiken)[/edit]Weten de Zephyr experts of dit een zwak punt is van de motor? En kan ik hem dan het beste sowieso ontroesten en tank-curen? Of is dat een risico ivm loslaten coating?
Ik wil het graag wel doen voordat ik hem ga laten spuiten.. (moet toch gebeuren) Beter eerst binnen en dan buiten toch?
Eerf Ragus, mooie Zephyr heb je te koop staan!