Kerkhof op mijn motor..

Karoshi

Die hard MF'er
8 apr 2004
524
0
Belgie
Net effe naar de Belgische kust getoert.
Stap ik thuis af en heb ik een MEGA kerkhof op mijn kuipruitje vooraan...

Vraagje: Hoe krijgen jullie die er zonder krassen terug af?
 
ff laten weken dmv bijv. een natte doek dr overheen te leggen. Veeg je het dr zo vanaf
 
Beter dan omgekeerd, jong.

En idd, met natte doek laten weken. Nog moeite: nylonkous van lief, vrouw, ma, oma of pa pikken en goe wrijven. Doet het altijd bij mij, vooral met die van de buurvrouw.
 
Rema wast altijd zijn motor met een vochtig microvezel doekje (ook wel wonderdoekje genoemd) en dat gaat perfect! Geen krassen, geen zeep nodig, enkel warm water... :) :) :)

Heb ook altijd een licht vochtig wonderdoekje op zak als ik ga rijden, zodat ik tussentijds het kerkhof van mijn vizier af kan halen... ;)
 
ik maak het eerst goed nat, en dan met een zachte borstel (zo een waar je de tuinslang aan aansluit, en waar je ook de auto mee wast) haal je zo de vliegen eraf.
 
Kerkhof? Was het net zo erg als bij mij?

full


De schade van 1 dag toeren echt, 1 dag maar :(
M'n helm ziet er nog veel erger uit O-)
 
Vochtige doek even laten weken is het juiste antwoord. Tast je kunststof niet aan en het komt er zo vanaf. Zelfde recept voor uw vizier :)
 
ok vanavond maar effe proberen.
Moet ik ook gelijk maar effe het precisiebombardement van de zeemeeuw op mijn linkerknipperlicht effe schoonmaken...

Kunnen die beesten nu niet op een dure cabrio schijten ofzo? :P
 
ok vanavond maar effe proberen.
Moet ik ook gelijk maar effe het precisiebombardement van de zeemeeuw op mijn linkerknipperlicht effe schoonmaken...

Kunnen die beesten nu niet op een dure cabrio schijten ofzo? :P

Was geen precisiebombardement, hij heeft je vizier gemist. :+

Maar gewoon een hete doek, ff laten weken en poetsen maar.
 
Een natte panty!! Werkt echt perfect. Je hoeft niet eens kracht te zetten. Ze vliegen er bijn a net zo hard af als dat ze erop kwamen.

Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan