Kroonplaat laten frezen

Buellbloke

Gedigitaliseerde lul
27 jan 2011
9.541
4.192
Weet iemand een adres waar ik voor een normaal bedrag een kroonplaat kan laten frezen voor een XB9R?

Standaardding is gietalu met clip-ons, komt nu een fatbar op maar er zijn geen losse kroonplaten voor te krijgen dus wil ik een vlakke waar ik zelf risers opzet...

Adressen welkom!
 
Probeer het maar eens bij JJ Suspension in Mill (vlakbij Nijmegen)....en zeg maar dat je via Michiel (van de GSXR) aan zijn gegevens bent gekomen.....
 
dat post ik ook :Y


ow wacht, het moet weer voor een schijtprijs natuurlijk _O- :+ :') (ga maar eens kijken hoeveel uur er in een kroonplaat gaat zitten ;) )

je zal al een vriendelijke hobbyist moeten hebben die bijna gratis voor je aan de gang gaat of wat op internet moeten vinden, maar een custom kroonplaat laten maken is gewoon duur :Y
 
Dus....het hoeft zeker niet voor een schijtprijs maar zeker ook niet voor een fantasieprijs!

Bedankt voor de tips!
 
Probleem met het e-bay item is dat die 22mm is en ik 28,6 nodig heb....
 
Probleem met het e-bay item is dat die 22mm is en ik 28,6 nodig heb....

QUE???????

je wilt een hele kroonplaat laten frezen voor alleen een gat van 28,6? laat je toch die risers aanpassen of een groter setje maken? zeker weten een stuk goedkoper als een kroonplaat laten frezen :X het gat hoeft maar 6,6mm groter....

en in je begin post zeg je dat je zelf de risers erop gaat zetten.... lijkt me dus niet al te moelijk :')
 
Laatst bewerkt:
Als ik een nieuwe kroonplaat koop voor zeg 300 euro dan zou het leuk zijn als ik die niet vervolgens nog eens hoef te laten nabewerken, lijkt me redelijk logisch.
 
mwah, als je speciaal een FatBar erop wilt zal je er wat meer moeite voor moeten doen, of dieper in de buidel moeten tasten :Y

custom = tijd + geld

tijd = geld

dus ÓF het kost een hoop tijd, OF een hoop geld, of er net tussenin :+ jouw keuze ;)
 
mwah, als je speciaal een FatBar erop wilt zal je er wat meer moeite voor moeten doen, of dieper in de buidel moeten tasten :Y

custom = tijd + geld

tijd = geld

dus ÓF het kost een hoop tijd, OF een hoop geld, of er net tussenin :+ jouw keuze ;)


Precies,zo is het maar net.En er zijn niet zoveel hobbiefrezers(framebouwers ook niet.... *O* ),je zou HAPO nog kunnen vragen.Vakmannetje! :+
 
Laatst bewerkt:
You're missing the point...

Ik wil best geld uitgeven maar niet 300 euro voor ding wat ik vervolgens zelf weer aan ga passen.
Ik geef liever meer uit en dan precies te hebben wat ik zoek, dan dat ik toch een redelijk bedrag neerleg en dan iets te hebben wat niet naar m'n zin is.

De voornaamste reden voor mijn vraag hier was dat jullie misschien wat goede adresjes hadden en rondshoppen kan geen kwaad he?
 
Probleem met het e-bay item is dat die 22mm is en ik 28,6 nodig heb....

daar zijn adapters voor, zijn iets van 45 euro nieuw ofzo
ik heb nog 2 setjes liggen evt , mooier als deze

wirtz-fatbar-adaptor.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan