Kroonplaat laten frezen

Je kunt het altijd proberen met shoppen (gelijk heb je) maar volgens mij ga je schrikken van de uiteindelijke kostprijs van je speciaal gefreesd spul. Als je de alu plaat, freesuren en anodiseren af moet rekenen ben je véél meer kwijt dan onderstaande...
Daarbij zal er ook een werktekening gemaakt moeten worden met fatsoenlijke bemating en toleranties, maar dat is nog het minst spannende...

Mijn advies:
koop bij fighterrudy voor €150,- die kroonplaat, zoek er een stel mooie risers bij naar jouw zin a €100,- ben je voor redelijk weing geld klaar.
 
Laatst bewerkt:
Aber...Unser Rudy verklapt er niet bij voor welke motoren hij die gablebrucke heeft liggen...of ben ik nou gek?
 
wat ik even zou doen is bij een staalbedrijf vragen of iemand het voor je wilt doen en kijken of je de tekening in CAD aan kunt leveren

Tekenen gaat veel tijd in zitten, maar uitsnijden op bijv een lasertafel is zo klaar. dan ben je voor een paar tientjes klaar
 
wat ik even zou doen is bij een staalbedrijf vragen of iemand het voor je wilt doen en kijken of je de tekening in CAD aan kunt leveren

Tekenen gaat veel tijd in zitten, maar uitsnijden op bijv een lasertafel is zo klaar. dan ben je voor een paar tientjes klaar


Zitten die lui echt niet op te wachten hoor deze kleine klusjes.......en voor een paar tientjes al helemaal niet. _O- Of je zoekt een hobbyist of je zoekt een kennis die bij zo'n bedrijf werkt. ;)
 
wat ik even zou doen is bij een staalbedrijf vragen of iemand het voor je wilt doen en kijken of je de tekening in CAD aan kunt leveren

Tekenen gaat veel tijd in zitten, maar uitsnijden op bijv een lasertafel is zo klaar. dan ben je voor een paar tientjes klaar
Een kroonplaat met al z'n passingen lasersnijden? Dat gaat helaas niet lukken.
't Zal toch echt op een CNC-freesbank moeten gebeuren.

Greetz, Q
 
denk dat je hier een heel end mee komt.................................als de kroonplaat van een xb9s past tenminste?

150 us dollar das dus 115 euro ex verzenden :Y

full
 
ff schoon stralen en dan een rizoma adaptor er op.........................................

ben je helemaal het mannetje!!!


;)


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan