Ktm 500 2-takt supermoto project

Zonde, Ringetje van 2 mm draaien een optie? Buiten diameter iets groter, kan je altijd zeggen dat je dat expres hebt gedaan zo ;)

heb er indd wel even aan gedacht, maar dan krijg je weer een opstapeling van meerdere onderdelen..
maak wel even een nieuwe ;)
 
Weer wat vorderingen.. 8-)



full
 
Zonde, Ringetje van 2 mm draaien een optie? Buiten diameter iets groter, kan je altijd zeggen dat je dat expres hebt gedaan zo ;)

Haha neen! Hij weet dan (als enige, en wij :9) dat dat een foutje is geweest. Ik herken me daar zelf ook in, dat moet dan gewoon meteen nieuw haha. Iets met perfectionistisch :+
 
Haha neen! Hij weet dan (als enige, en wij :9) dat dat een foutje is geweest. Ik herken me daar zelf ook in, dat moet dan gewoon meteen nieuw haha. Iets met perfectionistisch :+

Iets met perfectionistisch :+

Zo wordt dat wel eens omschreven indd.. Soms wel lastig want je hebt er altijd een hoop werk van :P haha..
 
Motor zit bijna inelkaar *O* Op het achterwiel en buddyseat na..

Ook het zadelovertrek is niet orgineel gebleven, ik heb zelf iets ontworpen vanaf een oud voorbeeld en word op dit moment gemaakt bij een stoffeerder..

Kan hem als het goed is volgende week of die week erop ophalen 8-) ben benieuwd..
 
Voorlopig nog even in elkaar gezet met de oude filterbak, omdat ik eerst wil proberen of hij goed loopt op deze luchtfilter slang/filter voordat ik de zaag in de nieuwe filterbak ga zetten.

Ook kwam ik erachter tijdens het vullen van het koelsysteem dat hij lekt. Erg jammer maar ook een rare afdichting van KTM destijds. Dus die ga ik aanpassen zoals de nieuwe ktm's worden afgedicht met een viton 0-ring ertussen. heb de spullen al in huis dus deze week even de kop op de draaibank.
 
Heeft iemand toevallig ook zo'n Ufo catch tank? ik zoek hier de afmetingen even van.

En weet iemand zo waar deze te bestellen is? wel in NL?



full
 
Heeft iemand toevallig ook zo'n Ufo catch tank? ik zoek hier de afmetingen even van.

En weet iemand zo waar deze te bestellen is? wel in NL?



[afbeelding]
Kweet niet of dit wel zo mooi is. De catxh tank word gemonteerd vooraan de frame. Dus de leidingen moeten langs het blok. Niet zo netjes.. als je cirquit gaat rijden kan het nog wel. Geen cirquit, zou ik gwn een redbull blikje gebruiken als catch tank. :Y
 
Die van een SMR 2008 gaat niet passen helaas, deze heb ik ook op een andere motor.
Want de KTM van 2013 heeft een prolink-systeem die op de plek waar deze catch tank gemonteerd moet worden.

Het is inderdaad niet mooi om deze aan de voorkant te monteren ( gaat bij mij ook niet passen vanwege de skidplate en expansie uitlaat ) Maar ik heb onder het blok tussen blok en frame zegmaar nog ruimte voor een catch tank.

Misschien dat hij daar past..
 
Er zijn niet zoveel mogelijkheden voor een 2takt.
Ik heb van mijn achterbrug een opvangbakje gemaakt. Nippeltjes en aflaatstop voorzien...niet ideaal maar werkte wel goed. Op de foto zie je de leidingen naar de achterbrug lopen.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan