KTM 950 SM en meer lc8 Deel II

Zin in een voorjaarsmeeting & ook aanwezig?

  • 3 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 April

    Stemmen: 11 50,0%
  • 17 April

    Stemmen: 5 22,7%
  • 25 April

    Stemmen: 4 18,2%
  • Nee doe mij maar een zondag!!!

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ennuhh Waarom dat gezeik om akra's?? Is super man die akra's!! Fuck die wings! Als er een motor was die op een kTm leekmaar voor minder deden jullie het ook niet!! Hè doet het goed of niet!!

KTM + AKRA = alle geilheid op een stokje

FAKE KTM + FAKE AKRA = een flinke domper!!!
Je moet lezen voordat je begint te blaffen onnois, er is niemand die hier beweert dat Akrapovic een slechte uitlaat is, ze zijn alleen een beetje doorgeslagen met hun prijzen.
En geef ze geen ongelijk, er zijn nog steeds hordes motorrijders die het er graag voor over hebben. :W

10 April laat ik schieten, soms moet je prioriteiten stellen, vermoedelijk is het dan weer Eiffeltime :]
 
Heren,
Ben me aan het orienteren voor als ik vol vermogen mag. En de lc8 ktmmetjes zijn wel erg tof.
Vraag me wel wat af met betrekking tot het gewicht,
Welk type lc8 is de lichtste? Is dan volgens mij nog 180 kilo toch, voel je ook aan de motor dat hij zo zwaar is?

En bij de ktm meeting kom ik ook even kijken! Motorcity is hier om de hoek. Zal wel zonder motor komen dan :+ (Honda)
 
Heren,
Ben me aan het orienteren voor als ik vol vermogen mag. En de lc8 ktmmetjes zijn wel erg tof.
Vraag me wel wat af met betrekking tot het gewicht,
Welk type lc8 is de lichtste? Is dan volgens mij nog 180 kilo toch, voel je ook aan de motor dat hij zo zwaar is?

En bij de ktm meeting kom ik ook even kijken! Motorcity is hier om de hoek. Zal wel zonder motor komen dan :+ (Honda)
Voor straatgebruik is de fiets gewoon heel goed te handelen, een vast zandpadje is ook nog goed te doen, maar als je wat wilt ploegen zou ik er niet aan beginnen.
De R is lichter :P
 
Ennuhh Waarom dat gezeik om akra's?? Is super man die akra's!! Fuck die wings! Als er een motor was die op een kTm leekmaar voor minder deden jullie het ook niet!! Hè doet het goed of niet!!

KTM + AKRA = alle geilheid op een stokje

FAKE KTM + FAKE AKRA = een flinke domper!!!

Geweldige onderbouwing ook :')

Doet me denken aan 16jarige jongetjes die zeggen "PLAYSTATION RULEZ XBOX SUXX" of vica versa.

Die wings dempers zijn kwalitatief even goed als Akrapovic en de geluidsbeleving vrijwel indentiek. (heb op een 950 gereden met zowel wings dempers en een 990 met akrapovic)
 
Maxm ga jij wel die tourrit doen dan of ga je naar de afsluiting waar die ook is?? Miss dat ik naar die afsluiting blaas dan volgens mij motorcity in Apeldoorn. Wanneer word er definitief besloten welke dag de Tour rit wordt gehouden?? Voor het eventueel vrij vragen als het op een zaterdag is..

En Stefan dikke fiets hoor maar als ik het goed begrijp woon je omstreeks Utrecht en je koopt je motor bij verpalen... waarom niet gewoon bij rb motoren in de Bilt?

GrtZ

Ik woon inderdaad in Utrecht, ben wel voor de motor bezig geweest met RB motoren, was ook eerst mijn insteek om hem daar te kopen. Alleen ben op aanraden van erwin toch ook even bij Verpalen wezen praten. En die kwamen eigenlijk zonder enige vorm van onderhandeling al meteen met een veel scherpere aanbieding voor het 2010 model. Terwijl qua prettig contact de schaal ongeveer gelijk uit viel. Dus uiteindelijk de knoop doorgehakt en de motor bij Verpalen besteld met meer opties voor hetzelfde geld. Alleen een stukje verder rijden. Maar de route binnendoor van utrecht naar krommenie is best te doen hoor :]
 
Geweldige onderbouwing ook :')

Doet me denken aan 16jarige jongetjes die zeggen "PLAYSTATION RULEZ XBOX SUXX" of vica versa.

Die wings dempers zijn kwalitatief even goed als Akrapovic en de geluidsbeleving vrijwel indentiek. (heb op een 950 gereden met zowel wings dempers en een 990 met akrapovic)


NO WAY NOOOOB AKRAS ZIJN 1337 H4x0R! Wings zijn leem!!11!:@!
 
Voor straatgebruik is de fiets gewoon heel goed te handelen, een vast zandpadje is ook nog goed te doen, maar als je wat wilt ploegen zou ik er niet aan beginnen.
De R is lichter :P

en met mijn 180 kg SE blubber ik dwars door alles heen (al is een 125 kg fiets natuurlijk echt ideaal, zie mosseltje).. maar zwaar zou ik het niet noemen... in vergelijking met BMWs e.d. onder de 200 is top..
 
lekker geluidje hoor, ploft hij ook in de uitlaat als je gas loslaat ?
Ja dat doen de Wings op zeker :Y , wat trouwens ook een vet dempertje is de telco is italiaans, heb daar toen ook aan getwijfeld maar die gasten spraken zo slecht engels dat ik al snel klaar was met hun, misschien spreken ze het nu vloeiend.
 
Laatst bewerkt:
lekker geluidje hoor, ploft hij ook in de uitlaat als je gas loslaat ?

Mijne 950 knalt en gorgelt echt heel erg als ik het gas loslaat. Volgens Verpalen had dit te maken met de afstelling van de akras en dat er grotere sproeiers in gekomen waren.
Wat ik weet is met akra's de gasnaalden anders gezet moeten worden, maar van afstellen van 4takt carbs heb ik geen kaas van gegeten.

Mijn broer heeft een 990 met akra's, dat is lang zo leuk niet zonder het geknal.
 
Mijne 950 knalt en gorgelt echt heel erg als ik het gas loslaat. Volgens Verpalen had dit te maken met de afstelling van de akras en dat er grotere sproeiers in gekomen waren.
Wat ik weet is met akra's de gasnaalden anders gezet moeten worden, maar van afstellen van 4takt carbs heb ik geen kaas van gegeten.

Mijn broer heeft een 990 met akra's, dat is lang zo leuk niet zonder het geknal.
Jij hebt die akra's met dat tuitje?!, en die geven wel een heel dik geluid.
Dick had die ook en als ik daar achter of naast reed, was dat een erg dik geluid :}
 
Mijne 950 knalt en gorgelt echt heel erg als ik het gas loslaat. Volgens Verpalen had dit te maken met de afstelling van de akras en dat er grotere sproeiers in gekomen waren.
Wat ik weet is met akra's de gasnaalden anders gezet moeten worden, maar van afstellen van 4takt carbs heb ik geen kaas van gegeten.

Mijn broer heeft een 990 met akra's, dat is lang zo leuk niet zonder het geknal.

Zit bij jou het sas systeem misschien nog aangesloten?.
Omdat hij zo als je zegt flink knalt

lc8.nl :: Bekijk onderwerp - SAS verwijderen
 
Mijne knalt als een gekkerd... met sas er nog op. staat nog op de to do lijst. met honderd andere dingen.
geen tijd en geen geld.
 
Mijne knalt als een gekkerd... met sas er nog op. staat nog op de to do lijst. met honderd andere dingen.
geen tijd en geen geld.
[me]afdoppen van je sas kost niks, al moet ik zeggen dat al die meuk verwijderen en afdekplaatjes wel mooier staat, saillant detail is dat ik die bij mijn dempers erbij kreeg[/me] _O- }) :z
 
Wat een gedoe over akra of wings dempers, akraprovic is toch ook een gewone toeleverancier in de accesoire wereld voor motorfietsen.
omdat ktm met akraprovic in zee is gegaan als huisleverancier , en daarom ook de hoofdprijs gevraagd wordt , is voor mij een reden om wings of iets anders te kopen .
Ik kijk naar mijn beurs en wat ik ervoor krijg, en volgens mij krijg je bij wings exaxt hetzelfde als bij akraprovic alleen voor de normale prijs die ongeveer iedere aftermarkt demper kost.

Er zullen mensen zijn die menen dat er akra op moet staan, volgens mij als je op een wings demper een akra plaatje zou zetten zou niemand het verschil zien , het zit gewoon tussen de oren.

Ik heb ook niet het idee dat ik een KTM heb omdat er KTM op staat als de motor van een ander merk was had ik hem ook gekocht.
Ik heb als van alles gereden Kawa, Suzuki , Yamaha en Aprilia .
op dit moment heb ik er nog een wr450f bij om te crossen.
het gaat mij om de motor ( model ) niet om een merk.
 
Maxm ga jij wel die tourrit doen dan of ga je naar de afsluiting waar die ook is?? Miss dat ik naar die afsluiting blaas dan volgens mij motorcity in Apeldoorn. Wanneer word er definitief besloten welke dag de Tour rit wordt gehouden?? Voor het eventueel vrij vragen als het op een zaterdag is..

En Stefan dikke fiets hoor maar als ik het goed begrijp woon je omstreeks Utrecht en je koopt je motor bij verpalen... waarom niet gewoon bij rb motoren in de Bilt?

GrtZ
RB.....brakke toko, nooit zaken gedaan met hun: Ik interesse voor Datatool revlight: Nooit meer iets van vernomen. 2e keer langs, offerte gevraagd voor de opvolger van mijn oude 950 SM-R (bij Verpalen gehaald) met akra's en wat leuke dingen, zou mij mailen ivm onderbezetting (geen probleem): ook niets.

Verpalen had 2 SM-R in januari 2009 al voorbesteld, want hij weet dat er 2 geinteresseerden zijn (dat was ik en voor 1 vaste klant van Verpalen). Toen die binnen was, ik volgende dag ff langs komen te kijken. Binnen 15 min is koop al gedaan.

3 weken later ik bij RB langs :] en mijn verhaal bij hun voorgelegd. Ik :W , zij :/ -O-

Aandacht voor de klant, persoonlijke benadering en goede service + kleinschaligheid (merkspecialisatie) is nr.1 voor mij, en dat heeft Verpalen allemaal. Dus voor mij is de afstand geen probleem. Ik maak er dan mooie ritje van. :Y
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand ervaring met bagage systemen op de ktm?
Koffers vind ik niet mooi.
Die zijtassen zijn wel leuk, alleen moeten daar een draagrek bij.
Iemand ervaring met de (de)monteer tijd van het draagrek?

Of heeft iemand een ander type zadeltassen die bevallen?

Ik bedoel deze;
62612020000_bike_z1.jpg
 
Heeft er iemand ervaring met bagage systemen op de ktm?
Koffers vind ik niet mooi.
Die zijtassen zijn wel leuk, alleen moeten daar een draagrek bij.
Iemand ervaring met de (de)monteer tijd van het draagrek?

Of heeft iemand een ander type zadeltassen die bevallen?

Ik bedoel deze;
[afbeelding]
Die heb ik en montage is heel makkelijk, wel heb ik handgrepen achterwege gelaten en vulbussen gebruikt om bovenzijde van frame weg te houden van de plastic, anders krijg je blijvende afdruk op de plasticplaatdeel.

full
 
Haha wel stoer dat je met je smr daarna bij rb bent langs gegaan.. Hoe reageerden ze??

Ik heb er zelf nog nooit problemen gehad, mijn eerste motor daar was een fz1 naked, bij arie molenaar werd ik flink genaaid toen een belletje baar rb motoren en ze zaten binnen een gesprekje van 10 minuten bijna 700 euro onder Arie molenaar.

Ben ook een keer wezen kijken en rijden bij verpalen.. Wel een kickuh zaak alleen maar dikke ktm's valt genoeg te geilen daar. Ik moet je ook heel eerlijk bekennen dat ik daar niet zo serieus werd genomen denk door m'n leeftijd toen wel vaker last van gehad hij had echt zo iets van hmmzz jong jochie die over een hoop geld praat ja ja zal wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan