KTM 950 SM en meer lc8 Deel II

Zin in een voorjaarsmeeting & ook aanwezig?

  • 3 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 April

    Stemmen: 11 50,0%
  • 17 April

    Stemmen: 5 22,7%
  • 25 April

    Stemmen: 4 18,2%
  • Nee doe mij maar een zondag!!!

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet lezen voordat je begint te blaffen onnois, er is niemand die hier beweert dat Akrapovic een slechte uitlaat is, ze zijn alleen een beetje doorgeslagen met hun prijzen.
En geef ze geen ongelijk, er zijn nog steeds hordes motorrijders die het er graag voor over hebben. :W

10 April laat ik schieten, soms moet je prioriteiten stellen, vermoedelijk is het dan weer Eiffeltime :]
Parijs? :+


Eifel..... ja heerlijk hoor :} Dit jaar ga ik ook weer heen, zelfde hotel.
 
RB.....brakke toko, nooit zaken gedaan met hun: Ik interesse voor Datatool revlight: Nooit meer iets van vernomen. 2e keer langs, offerte gevraagd voor de opvolger van mijn oude 950 SM-R (bij Verpalen gehaald) met akra's en wat leuke dingen, zou mij mailen ivm onderbezetting (geen probleem): ook niets.

Verpalen had 2 SM-R in januari 2009 al voorbesteld, want hij weet dat er 2 geinteresseerden zijn (dat was ik en voor 1 vaste klant van Verpalen). Toen die binnen was, ik volgende dag ff langs komen te kijken. Binnen 15 min is koop al gedaan.

3 weken later ik bij RB langs :] en mijn verhaal bij hun voorgelegd. Ik :W , zij :/ -O-

Aandacht voor de klant, persoonlijke benadering en goede service + kleinschaligheid (merkspecialisatie) is nr.1 voor mij, en dat heeft Verpalen allemaal. Dus voor mij is de afstand geen probleem. Ik maak er dan mooie ritje van. :Y

Heb ongeveer dezelfde ervaring met RB, ze kwamen tot 2x aan toe een terugbel-afspraak niet na. Verpalen maakte direct een betere indruk en heb daar snel zaken gedaan.

Dus Galibaba: graag Blob aan je lijst toevoegen, ben een trotse eigenaar van een Adventure.
 
Die heb ik en montage is heel makkelijk, wel heb ik handgrepen achterwege gelaten en vulbussen gebruikt om bovenzijde van frame weg te houden van de plastic, anders krijg je blijvende afdruk op de plasticplaatdeel.

[afbeelding]

Ha bedankt voor de fotos! Heb je meer?
Past er een Laptop in de tassen en hoe bevallen de tassen je?
Komt het door dat jij andere handgrepen hebt, dat je ze er niet op hebt of past het bij mij wel?

Ik ben aan het kijken of ik ze ga aanschaffen.
Ik wil er woon-werk (wekelijks) mee gaan rijden.
 
Haha, maar wings mensen.. Hebben jullie liever dan ook een bumpersetje op een BMW zodat ie op een m3 lijkt?? Ziet er dan ook hetzelfde uit hoor
 
Haha, maar wings mensen.. Hebben jullie liever dan ook een bumpersetje op een BMW zodat ie op een m3 lijkt?? Ziet er dan ook hetzelfde uit hoor
Als je een andere motor hebt, en laser en leovince maken een demper die precies op elkaar lijken, ga je dan ook voor de Laser omdat die duurder is? :?

Wings is een merk, Akra is een merk dus je mag toch zelf bepalen wat er op je motor komt? ;)



(Het maakt niet uit wat voor bumpersetje in op mijn BMW zet, ik denk niet dat hij ooit op een M3 gaat lijken. :+ )
 
Haha, maar wings mensen.. Hebben jullie liever dan ook een bumpersetje op een BMW zodat ie op een m3 lijkt?? Ziet er dan ook hetzelfde uit hoor

apples and pears.
jij wilt gewoon per se dat akra stickertje (net als ik). uit voorgaande posts blijkt toch dat die wings prima zijn...
 
Hap _O-

Kerels van mijn part buig je een stijgerpijp eronder groot gelijk mag je hier niet een beetje zitten dollen??

Sterker nog het is gewoon de kift! Als mijn dealer me op de hoogte geteld had van die wings had ik ze ook genomen en voor het restant tav akra nog wat mooie carbon dingetjes gekocht!! Sterker nog.. Als dat akra plaatje er makkelijk af gaat doe ik dat dat geel vloekt bij m'n wit en oranje!!
 
Haha en laten we eerlijk zijn voor prestaties hoef je je uitlaat niet te vervangen tog (nou zullen er vast wel weer mensen gaan beweren dat dat wel zo is) maar die verschillen zijn te verwaarlozen het is allemaal in combinatie met andere dingen en op de weg zijn die verschillen te verwaarlozen 100 of 101 pk

ik hou wel van een lekker geluidje dat brengt heel wat meer sensatie en die wings klinken lekker

ik zou wel zon ding ding als me buurjongetje erop willen hebben die heeft een driewieler met een handvat... Vrooooeemm!!!! Vrooeeeemmm!!!
 
Haha en laten we eerlijk zijn voor prestaties hoef je je uitlaat niet te vervangen tog (nou zullen er vast wel weer mensen gaan beweren dat dat wel zo is) maar die verschillen zijn te verwaarlozen het is allemaal in combinatie met andere dingen en op de weg zijn die verschillen te verwaarlozen 100 of 101 pk

ik hou wel van een lekker geluidje dat brengt heel wat meer sensatie en die wings klinken lekker

ik zou wel zon ding ding als me buurjongetje erop willen hebben die heeft een driewieler met een handvat... Vrooooeemm!!!! Vrooeeeemmm!!!
Ik heb mijn uitdraai gepost, een 950 met 105+ pk, wie haalt dat ook met een 950 sm?.. :z
 
En hoeveel pk had je daarvoor kan uitdraai niet zien. Is dat alleen je uitlaat of ook andere vertanding powercommander enz??
sommerdoors, sas/epc ontkoppelt, 16 tands voortandwiel, en dempers.
Er stond een identieke setting maar dan met akra's en die kwam er niet aan, lange demper met tuitje.
Powercommander op een carburateur word een beetje lastig :+
 
Laatst bewerkt:
Maareehh die identieke ktm met akra's die niet aan het aantal pk's kwam dat jij hebt (zal hoogstens 3 of 4 pk schelen want standaart heeft ie er 98?.. Wil jij zeggen dat je dat merkt op de weg?? Ik denk het niet tog? Dus kortom voor het vele vermogenswint hoef je het niet te doen het bellangrijkste is het gebrul neem ik aan.. Neem iemand die net iets beter stuurt en hij laat je ver achter je al zou je 20 pk meer hebben.. Kost een hoop geld maar je wint net 7 à 8 pk de verschillen zijn niet zo heel drastisch maar dat neemt niet weg dat ie mischien wel wat soepeler zal lopen..

Ik heb BV een gsx r 1000 gehad en daar heb ik ram-air op laten zetten en dat maakt teminste verschil maar voor die 7 of 8 pk nou nou, ik geef liever geld uit aan een goeie vro rijopleiding
 
full
 
Maareehh die identieke ktm met akra's die niet aan het aantal pk's kwam dat jij hebt (zal hoogstens 3 of 4 pk schelen want standaartd heeft ie er 98?..
opgegeven vermogen is aan de kruk, uitdraaien aan het wiel, tenzij je op een fuchs bank stond.
 
sommerdoors, sas/epc ontkoppelt, 16 tands voortandwiel, en dempers.
Er stond een identieke setting maar dan met akra's en die kwam er niet aan, lange demper met tuitje.
Powercommander op een carburateur word een beetje lastig :+

ik heb zelfde, zonder sas/epc ontkoppeling dan. 103 pk. en de akra's zonder tuit dan
 
ik heb zelfde, zonder sas/epc ontkoppeling dan. 103 pk. en de akra's zonder tuit dan
sas en epc zul je niet terugzien vermoed ik op een uitdraai, je gasklep gaat gewoon in zn 2 en 3 wat verder open.

maar 103 is ook niet misselijk, heb je ook sommerdoors erop zitten?

opgegeven vermogen is aan de kruk, uitdraaien aan het wiel, tenzij je op een fuchs bank stond.

:^
 
Laatst bewerkt:
ooow oooow onze bavelse ploegboer had ook weer een kwartier niks te doen ahhahaha _O-


:+

Wat is er toch met dit topic gebeurd??

Eerst allemaal stoere en sterke verhalen over wheelies, driften en andere rijvaardigheden met bij behorende foto's. *O*
Nu alleen nog maar pagina’s lang gezeur over wat voor geluid er uit de motor komt. |(

Er komt straks nog een moment dat we discussies krijgen welke rimstriping het mooiste is en wie de zachtste handvatten heeft. _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan