KTM 950 SM en meer lc8 Deel II

Zin in een voorjaarsmeeting & ook aanwezig?

  • 3 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 April

    Stemmen: 11 50,0%
  • 17 April

    Stemmen: 5 22,7%
  • 25 April

    Stemmen: 4 18,2%
  • Nee doe mij maar een zondag!!!

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben super tevreden over de BT016's. Ben benieuwd hoe ze slijten met de triple compound achter, met name het hardere middenloopvlak gaat hoop ik helpen de band wat langer heel te houden.

Verder gisteren mijn 37liter koffertje gemonteerd. Staat lief hoor :Y
Heb jij je spullen al binnen?

Ja, spullen zijn binnen. 46Ltr is wel Erg groot voor zo achterop een Sm d8 ik nog.
Nu weet mijn poppetje daar toch een net te kleine ruimte van te maken
en zit er nu alweer over te denken om ook een tanktas erbij aan te schaffen.
Ach ja, het zit er weer op.
'T was geweldig daar in Luxemburg.
Gewoon rijden ,maakt niet uit welke kant op ,
nagenoeg lege wegen en altijd bochten genoeg.
We zouden eens een x met alle 950"s van dit topic, zo naar de bergen moeten kunnen rijden.(jaja en 990)

Over je banden keus, zou ik je willen vragen; houd ons op de hoogte van de slijjtage.
Zowel Galli als ik ,zijn binnekort weer aan een nieuw setje toe.
De Sync die er nu 8ter op ligt, is intussen wel de derde maar gaat al een 4000Km mee en er zit nog steeds profiel op, een mm of 4.
 
Ja, spullen zijn binnen. 46Ltr is wel Erg groot voor zo achterop een Sm d8 ik nog.
Nu weet mijn poppetje daar toch een net te kleine ruimte van te maken
en zit er nu alweer over te denken om ook een tanktas erbij aan te schaffen.
Ach ja, het zit er weer op.
'T was geweldig daar in Luxemburg.
Gewoon rijden ,maakt niet uit welke kant op ,
nagenoeg lege wegen en altijd bochten genoeg.
We zouden eens een x met alle 950"s van dit topic, zo naar de bergen moeten kunnen rijden.(jaja en 990)

Over je banden keus, zou ik je willen vragen; houd ons op de hoogte van de slijjtage.
Zowel Galli als ik ,zijn binnekort weer aan een nieuw setje toe.
De Sync die er nu 8ter op ligt, is intussen wel de derde maar gaat al een 4000Km mee en er zit nog steeds profiel op, een mm of 4.

Yep, Luxemburg is SUPER! Inderdaad een keer leuk om af te spreken met zijn allen voor een mooie rit. Zijn er nog veel mensen die 6 augustus naar Zandvoort gaan?

Ik heb zelf de grote tanktas en zou echt niet zonder kunnen. Al is het alleen maar voor het kaartlezen, het fototoestel en een flesje water.... :)

Zit zelf te denken aan de de montage van een toerenteller ala Pretender, die te koop is bij Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit Wel een hoop geld 144 euro voor een tellertje. Iemand al zón toerenteller gemonteerd? Erwin is bezig met een langdurig project. Dat weet ik, maar zijn er nog anderen?
 
Laatst bewerkt:
Na het snelle slijten van mijn voorband vanmiddag bij novarota een nw voorbandje besteld, de pirelli scorpion sync!, niet moeders mooiste maar ben er toch best te spreken over, en op een grindpadje of zandpadje is het wel de perfecte compromis.

Als alles goed is gaan we vrijdag de 25e een weekendje naar Luxenburg, met Dick als guide:]
 
GVD, ze moeten met de klauwen van je spullen afblijven!!!!! :( :( :( :(

@Dick Balen, hopelijk kom je een beetje goed weg met je verzekering en kun je een 990SM kopen! Sterkte in ieder geval.

Verzekering of niet, het kost altijd geld.
En dan de emotionele schade.
Ze hebben wel mijn orange babe gestolen, begrijp je........

Het zijn een stelletje hufters en ook al heb ik maar een idee,
ik sta niet voor de gevolgen in.
Abrupt eind aan het motor seizoen voor mij en mijn vriendin.
we hadden nog wat dingen op de kalender staan om weg te gaan.

Houd die van jullie goed opslot, en in de gaten.
Ik heb zo'n gevoel dat dit niet de laatste zal zijn.

Gratz Dick
 
Morgen KTM-rijders, ik moet even voor me broer ErwinGTI hier iets posten.

ErwinGTI, mijn broer heeft zaterdagmiddag in Italië een italiaan onvrijwillig mogen ontmoeten.

Een 39 jarige italiaan heeft ergens in zitten halen waar het absoluut niet kan, a la italiano style en is daarop mijn broer tegengekomen.
Zaterdagavond werd hij ontslagen uit het ziekenhuis met een blauwe zij en een hand in het verband, welke over het asfalt is gegaan.

Erwin droeg gelukkig zoals het hoort de noodzakelijke beschermkleding en ook naar ik geloof zijn rugprotector. Hij weet zelf verder helemaal niets meer van het gebeuren en er staan wat foto's op zijn gsm, wie die gemaakt heeft weet hij niet meer, waarschijnlijk zelf maar misschien ook niet.

De hogere motor (KTM - SM950R) die heeft is zijn geluk geweest, de tegenligger is er helemaal omgekruld en Erwin is over zijn stuur heen geslingerd en op het asfalt terecht gekomen.

Naar omstandigheden gaat het nu redelijk goed met mijn broer, erg geschrokken en met een schuldvraag zit hij bij te komen op de camping, hij is in goede handen.

De tegenligger het nooit meer doen, deze is inmiddels overleden aan zijn verwondingen, deze droeg uiteraard zoals het bij italianen gebruikelijk is slechts een helm, T-shirt en een korte broek.

Positieve aan het verhaal is dat mijn broer nu niet meer gaat rijden in Italië met zijn motor en pak, dus zal hij niet als een witte melkfles terugkomen, grinnn.

Voor jullie is het ook positief er zijn minder KTM SM950R modellen uit 2007 op de weg, deze is bijna zeker TL, dus hou je motor heel en hij blijft waardevast.
 
Laatst bewerkt:
Sooow dat is balen zeg, het is wel de week van de klote berichten, Erwin veel sterkte en hopleijk kom je er snel weer bovenop, als je wat goodies los wilt verkopen houd ik me aanbevolen ;) , of is er echt helemaalniks meer van je bike over?..
weleen inferno,om een dode bij een ongeval te aanschouwen,.. -O-
 
:W vanuit mijn vakantieadres.

Goodies...... ik weet niet. Alles is kapot gegaan. Verder ben ik oke, op beurse plekken na en hersenschudding. Nu alweer stukken beter.

Ik heb geen trauma overgehouden, omdat mijn geheugen door de klap niet meer werkt. Nu wel, maar lichtjes. korte termijn geheugen was ff offline. Dus die hele zaterdag was weg. Ik zag die dode alleen op mijn mobiel die ik zelf foto's had genomen. Is mij verteld, al wist ik niets meer.

Ik ben verder oke
 
:W vanuit mijn vakantieadres.

Goodies...... ik weet niet. Alles is kapot gegaan. Verder ben ik oke, op beurse plekken na en hersenschudding. Nu alweer stukken beter.

Ik heb geen trauma overgehouden, omdat mijn geheugen door de klap niet meer werkt. Nu wel, maar lichtjes. korte termijn geheugen was ff offline. Dus die hele zaterdag was weg. Ik zag die dode alleen op mijn mobiel die ik zelf foto's had genomen. Is mij verteld, al wist ik niets meer.

Ik ben verder oke

Dat zijn geen goede berichten erwin
Wel mooi dat je zelf bijna niks hebt
En niet getreurd om de motor
Er staat bij verpalen nog een nieuwe in de winkel die kan je zo ophalen ;)
 
:W vanuit mijn vakantieadres.

Goodies...... ik weet niet. Alles is kapot gegaan. Verder ben ik oke, op beurse plekken na en hersenschudding. Nu alweer stukken beter.

Ik heb geen trauma overgehouden, omdat mijn geheugen door de klap niet meer werkt. Nu wel, maar lichtjes. korte termijn geheugen was ff offline. Dus die hele zaterdag was weg. Ik zag die dode alleen op mijn mobiel die ik zelf foto's had genomen. Is mij verteld, al wist ik niets meer.

Ik ben verder oke


Goed te horen dat je er nog zo goed vanaf bent gekomen. :}
Je had met een SE moeten gaan, dan was je er gewoon overheen gereden.
 
Net ff te laat om dat voorwieltje op te tillen en er over heen te rijden in plaats van er door heen...

Leuk om er geintjes over te maken maar erg trieste zaak voor onze Italiaanse motorvriend die er minder van af gekomen is dan Erwin - of 'ie nou onverantwoord aan het inhalen was of niet.

Snel herstel toegewenst in elk geval, Erwin!
 
Tja wat is er nu erger.
Een dode te betreuren, ook al was hij dan misschien fout.
Je motor totall loss of gewoon gestolen.
Het is niet wat je zegt een leuke vakantie periode ,op deze manier.
Treurig net zoals het weer. ;(

Kom op, er zitten ook positieve kanten aan.
We zijn allemaal weer een ervaring rijker :Y .

@ Erwin; Beterschap.
 
Laatst bewerkt:
Tja wat is er nu erger.
Een dode te betreuren, ook al was hij dan misschien fout.
Je motor totall loss of gewoon gestolen.
Het is niet wat je zegt een leuke vakantie periode ,op deze manier.
Treurig net zoals het weer. ;(

Kom op, er zitten ook positieve kanten aan.
We zijn allemaal weer een ervaring rijker :Y .

@ Erwin; Beterschap.
Soms vraag ik me af of jij wel spoort :+

Erwin, veel sterkte en beterschap toegewenst, hoop ook dat je je in ieder geval die dag niet meer gaat herinneren, alles wat dààrvoor is gebeurt natuurlijk wel.
heb je ook een foto van je eigen motor gemaakt, ben helemaal niet van de leedvermaak maar ben toch stiekem best wel benieuwd. :/
 
Op verzoek van Erwin, hij vond dat ik wel een fototje mocht plaatsen.

full


Wiel is krom en alles heeft een opdonder gehad, zoals Erwin ook al postte.

Meer plaatjes doet hij zelf maar posten als hij terug is in nederland.
 
Bummer Erwin, maar gelukkig ben je er toch nog redelijk van af gekomen... dat soort ontmoetingen op de weg zijn toch wel de nachtmerrie van iedere motorrijder en kunnen heel slecht aflopen. Gelukkig is het voornamelijk een materiele kwestie... sterkte met het lichamelijke herstel.
 
Laatst bewerkt:
Op verzoek van Erwin, hij vond dat ik wel een fototje mocht plaatsen.

[afbeelding]

Wiel is krom en alles heeft een opdonder gehad, zoals Erwin ook al postte.

Meer plaatjes doet hij zelf maar posten als hij terug is in nederland.
Ja dat is wel een klappertje geweest zeg, maarrrrr je kan het gelukkig nog navertellen,hopelijk ondervind je er in een later stadium niet al teveel hinder van.




ff wat anders:

Zoals een echte Hollander betaamt, dacht ik wat geld en rompslomp te kunnen besparen door zelf mijn voorwiel naar de bandenboer te brengen, als ik had geweten dat het zo'n ellende zou zijn, dan had ik die 3 tientjes extra er graag voor over gehad, heb namelijk geen takel waarmee ik wat extra space kan creëren, dus dan weet je ongeveer hoe dat is gegaan :( , moet mijn garage eens hoognodig upgraden met wat "must haves" voor zulke activiteiten :X
 
Nog eens 950 SM-R kopen of wachten op 990 SM-R..... hmm ik denk ff over na :P

Ik denk dat dit jaar geen nieuwe ga kopen, seizoen is bijna ten einde.

Wat het goodies nog bruikbaar is, ga ik afhalen of verzekering koopt mijn motor geheel op. Het is afwachten.

@Mosseltje, SM-R is hoog genoeg. Dat is ook een stuk veiligheid :}

Ik treur gek genoeg niet om mijn motor. Mijn leven is veel meer waard dan die 25 miljoen euro :Y *O*
 
Nog eens 950 SM-R kopen of wachten op 990 SM-R..... hmm ik denk ff over na :P

Ik denk dat dit jaar geen nieuwe ga kopen, seizoen is bijna ten einde.

Wat het goodies nog bruikbaar is, ga ik afhalen of verzekering koopt mijn motor geheel op. Het is afwachten.

@Mosseltje, SM-R is hoog genoeg. Dat is ook een stuk veiligheid :}

Ik treur gek genoeg niet om mijn motor. Mijn leven is veel meer waard dan die 25 miljoen euro :Y *O*

Als je wacht op de 990 SMR kunnen we er gelijk 2 bestellen
Een voor jouw en een voor mij
Dan moet er toch wel een aardige korting te bedingen zijn :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan