Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
altijd tof om te horen als je iemand geinspireerd hebt Ook ik ben naar een 'rechtop' racemonster gaan zoeken Ideale fiets gewoon.Mensen bedankt voor de info voor wat betreft de koffers ga ze in januari maar eens bestellen
@stefan , de keuze is gevallen op de KTM omdat ik qua zit houding niet meer zo voorover en met te gebogen knieen kan zitten , heb last van oedeem in men been waardoor dit niet meer mogelijk is , dus daarom is de R1 de deur uitgegaan , en wou toch nog wel lekker sportief kunnen rijden en dan zijn er niet zo veel optie`s die er over blijven , en mede omdat ik jou met de KTM zo lekker heb zien boenderen was dit wel een optie om er eens naar te kijken of het wat was , en na een proefrit was de overstap niet zo moeilijk meer
er is gewoon een kortere versie te koop toch? is die niet kort genoeg?[afbeelding]
Ik snap jou niet waarom je het in wil korten?Mogu..!!!
Heeft iemand weleens geprobeert om de plastic kappen in te korten die over de dempers heen zitten?? Heb er ooit weleens een foto van gezien maar kan die niet meer vinden!
Het was even afzien, maar vandaag heb ik de SMT kunnen bestellen, inclusief een berg accessoires. Mazzel gehad dat Goedhart een partij op heeft kunnen kopen waardoor de prijs flink lager is.. . Nog een week geduld en ik kan weer lekker
Gefeliciteerd met de aankoop wordt weer een mooi 2012 om motor te rijden
Oh? Weet je meer dan ik.
Gefeliciteerd met de aankoop wordt weer een mooi 2012 om motor te rijden
Ik liep vanmiddag buiten, het zonnetje scheen, windstil, en het was helemaal niet koud. Als mn motor niet half uit elkaar lag zou ik bijna zijn gaan rijden dus dat belooft wat voor de zomer.
Ja alles losmaken, schoonmaken, controleren, en dan netjes vastzetten volgens wphb. Soort inwijdingsproces voor nieuwe motoren bij mij. Ik ga niet zover dat ik de nokkenstokjes eruit ga halen, maar ik moet ermee rijden, dus dan moet ik weten dat het allemaal goed zit sofar 1 losgetrilde bout gevonden, en 1 verkeerde bout.Uitelkaar???
Ja alles losmaken, schoonmaken, controleren, en dan netjes vastzetten volgens wphb. Soort inwijdingsproces voor nieuwe motoren bij mij. Ik ga niet zover dat ik de nokkenstokjes eruit ga halen, maar ik moet ermee rijden, dus dan moet ik weten dat het allemaal goed zit sofar 1 losgetrilde bout gevonden, en 1 verkeerde bout.
Zeg jongens,
Ik ben van plan een overzichtelijke openingspost in het vijfde deel van dit topic te maken.
Veel vragen komen meerdere keren terug, zoals bij nieuwe sm-t rijders.
Wel handig om dan elke keer naar de openingspost te kunnen verwijzen.
Zo dacht ik bijvoorbeeld aan het ombouwen van het sm-t kontje naar een sm, een overzicht van beschikbare uitlaten, veel gebruikte banden, mogelijkheden tot modificatie en ervaringen daarmee en voorkomende problemen met de verschillende modellen.
Wie heeft er nog meer ideeën voor in de OP straks?
Ook een manier om veilig te stellen dat JIJ het 5e deel mag openen
Ik stel voor dat er in je openingspost idd gewoon een aantal links vermeld naar al reeds behandelde onderwerpen.
En eventueel naar andere interessante passage's.
Alleen moet je wel oppassen met verwijzen!
Sommige zaken die (al eens) voorbij zijn gekomen zijn intussen achterhaald.
Zoals de handvatverwarming van OXFORD.
Ga je dat ook bijhouden?
Ik bedoel of alles wel up2date blijft.
Gr. Dick
Ik zou de OP in eerste instantie indelen volgens de verschillende LC8-modellen. Daarbinnen kan je nuttige links, modificaties, aftermarket spul,... plaatsen.