KTM 990 SM, SM-R, SM-T en meer LC8 topic deel IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogu..!!!

Heeft iemand weleens geprobeert om de plastic kappen in te korten die over de dempers heen zitten?? Heb er ooit weleens een foto van gezien maar kan die niet meer vinden!

:W
 
er is gewoon een kortere versie te koop toch? is die niet kort genoeg?
full
 
Mensen bedankt voor de info voor wat betreft de koffers :} ga ze in januari maar eens bestellen :Y

@stefan , de keuze is gevallen op de KTM omdat ik qua zit houding niet meer zo voorover en met te gebogen knieen kan zitten , heb last van oedeem in men been waardoor dit niet meer mogelijk is , dus daarom is de R1 de deur uitgegaan , en wou toch nog wel lekker sportief kunnen rijden en dan zijn er niet zo veel optie`s die er over blijven , en mede omdat ik jou met de KTM zo lekker heb zien boenderen was dit wel een optie om er eens naar te kijken of het wat was , en na een proefrit was de overstap niet zo moeilijk meer :Y :]
altijd tof om te horen als je iemand geinspireerd hebt :+ Ook ik ben naar een 'rechtop' racemonster gaan zoeken ;) Ideale fiets gewoon.
 
Lijkt me dat deze ook wel passen? Is niet veranderd toch? Ziet er op het oog in ieder geval hetzelfde uit, maar ik ben geen timmerman :)
 
Mogu..!!!

Heeft iemand weleens geprobeert om de plastic kappen in te korten die over de dempers heen zitten?? Heb er ooit weleens een foto van gezien maar kan die niet meer vinden!

:W
Ik snap jou niet waarom je het in wil korten? :?

Het is mooi en functioneel (is tegelijk ook hitteschild) en zo lelijk is het ook weer niet. Anders kan je de achterkap van 950 SM-R nemen. Die is mooi matzwart met mooie print.

Kijk voor de foto's van mijn vorige KTM SM-R.
full

full

full
 
Zo kofferset is besteld , kan de vakantie maar beginnen *O* lekker ff naar Noorwegen :]

En als het mee zit ook nog naar de Dolomieten :Y volgend jaar :]
 
Het was even afzien, maar vandaag heb ik de SMT kunnen bestellen, inclusief een berg accessoires. Mazzel gehad dat Goedhart een partij op heeft kunnen kopen waardoor de prijs flink lager is.. *D . Nog een week geduld en ik kan weer lekker :]
 
Het was even afzien, maar vandaag heb ik de SMT kunnen bestellen, inclusief een berg accessoires. Mazzel gehad dat Goedhart een partij op heeft kunnen kopen waardoor de prijs flink lager is.. *D . Nog een week geduld en ik kan weer lekker :]


Gefeliciteerd met de aankoop :] wordt weer een mooi 2012 om motor te rijden :}
 
Ik liep vanmiddag buiten, het zonnetje scheen, windstil, en het was helemaal niet koud. Als mn motor niet half uit elkaar lag zou ik bijna zijn gaan rijden :+ dus dat belooft wat voor de zomer.
 
Vandaag met de motor naar het werk toe; kreeg ik hem maar met grote moeite uit de stalling geduwd! Ik dacht; Lekke band. Banden waren in orde... Keek nog eens goed; waren alle remschijven aangeslagen door het vocht in de stalling. Even de straat uit en hard remmen loste ook dat probleempje op :P
Tja, ken moeilijk de schijven inspuiten met siliconenspray :D
5759888320_0cc25510a5.jpg
 
Ja alles losmaken, schoonmaken, controleren, en dan netjes vastzetten volgens wphb. Soort inwijdingsproces voor nieuwe motoren bij mij. Ik ga niet zover dat ik de nokkenstokjes eruit ga halen, maar ik moet ermee rijden, dus dan moet ik weten dat het allemaal goed zit :P sofar 1 losgetrilde bout gevonden, en 1 verkeerde bout.
 
Ja alles losmaken, schoonmaken, controleren, en dan netjes vastzetten volgens wphb. Soort inwijdingsproces voor nieuwe motoren bij mij. Ik ga niet zover dat ik de nokkenstokjes eruit ga halen, maar ik moet ermee rijden, dus dan moet ik weten dat het allemaal goed zit :P sofar 1 losgetrilde bout gevonden, en 1 verkeerde bout.


haha i love it!!
 
Zeg jongens,
Ik ben van plan een overzichtelijke openingspost in het vijfde deel van dit topic te maken.
Veel vragen komen meerdere keren terug, zoals bij nieuwe sm-t rijders.
Wel handig om dan elke keer naar de openingspost te kunnen verwijzen.
Zo dacht ik bijvoorbeeld aan het ombouwen van het sm-t kontje naar een sm, een overzicht van beschikbare uitlaten, veel gebruikte banden, mogelijkheden tot modificatie en ervaringen daarmee en voorkomende problemen met de verschillende modellen.
Wie heeft er nog meer ideeën voor in de OP straks?
 
Zeg jongens,
Ik ben van plan een overzichtelijke openingspost in het vijfde deel van dit topic te maken.
Veel vragen komen meerdere keren terug, zoals bij nieuwe sm-t rijders.
Wel handig om dan elke keer naar de openingspost te kunnen verwijzen.
Zo dacht ik bijvoorbeeld aan het ombouwen van het sm-t kontje naar een sm, een overzicht van beschikbare uitlaten, veel gebruikte banden, mogelijkheden tot modificatie en ervaringen daarmee en voorkomende problemen met de verschillende modellen.
Wie heeft er nog meer ideeën voor in de OP straks?

Ook een manier om veilig te stellen dat JIJ het 5e deel mag openen _O-

Ik stel voor dat er in je openingspost idd gewoon een aantal links vermeld naar al reeds behandelde onderwerpen.
En eventueel naar andere interessante passage's.
Alleen moet je wel oppassen met verwijzen!
Sommige zaken die (al eens) voorbij zijn gekomen zijn intussen achterhaald.
Zoals de handvatverwarming van OXFORD.
Ga je dat ook bijhouden?
Ik bedoel of alles wel up2date blijft.
Gr. Dick
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de OP in eerste instantie indelen volgens de verschillende LC8-modellen. Daarbinnen kan je nuttige links, modificaties, aftermarket spul,... plaatsen.
 
Ook een manier om veilig te stellen dat JIJ het 5e deel mag openen _O-

Ik stel voor dat er in je openingspost idd gewoon een aantal links vermeld naar al reeds behandelde onderwerpen.
En eventueel naar andere interessante passage's.
Alleen moet je wel oppassen met verwijzen!
Sommige zaken die (al eens) voorbij zijn gekomen zijn intussen achterhaald.
Zoals de handvatverwarming van OXFORD.
Ga je dat ook bijhouden?
Ik bedoel of alles wel up2date blijft.
Gr. Dick

Ik denk dat de houdbaarheid van een topic minder dan een jaar is, kan in deel 6 of tussentijds aangepast worden lijkt me.
 
Ik zou de OP in eerste instantie indelen volgens de verschillende LC8-modellen. Daarbinnen kan je nuttige links, modificaties, aftermarket spul,... plaatsen.

Zoiets dacht ik ook aan :Y
Ik post binnenkort wel een opzetje..
 
Net ff die oil clutch jet uit de motor gehaald, wat een klote constructie is dat zeg :X hoe doen jullie dat, is daar een tooltje voor ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan