KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
:]
full
 
16/41 rijdt verschrikkelijk goed. Motor loopt nog steeds 230kmh. 120/130 constant is goed te doen, constant harder rijden geeft teveel trilling. Ik kom zelden op de snelweg en dan is het echt een aanwinst
 
Als wij naar Assen rijden, rijden we constant 140-150, ben bang dat 41 dan te veel van het goede wordt
 
Ik ben nu het meest tevreden over 16/41. Rijd heel fijn en zoals Jenssen aangeeft op de snelweg ook geen problemen. Ben ermee naar duitsland gereden, ook geen problemen gehad met teveel toeren oid
 
16-40 en de rotondes maken niks uit, gewoon goed inschatten en doorjakkeren.
 
Ik schijn in de nieuwe kicxstart te staan met mn Superduke! Morgen effe kijken waar ik die kan scoren! :)
 
Op veler verzoek en wegens groot succes vorig jaar: de SuperDuke meeting!
Als het goed is komt je via deze link bij een datumprikker.
Wat wil je plannen? - datumprikker.nl
Plan is ergens in de buurt van Utrecht afspreken rond 10:30, 11:00 vertrekken voor een rondje toeren, onderweg ergens lunchen. En als afsluiter nog ergens wat drinken waarna iedereen weer huiswaarts gaat.
Heb qua data gewoon alle weekenden in juli, augustus en september gepakt.

Ik heb nog geen route, mocht er iemand uit de buurt van Utrecht zijn die daar een leuke route wil en kan uitstippelen, Graag!
Een vrijwilliger voor voorrijder is ook welkom, mocht er geen animo voor zijn wil ik dat wep doen (als ik kan op de uiteindelijke datum)

Ik stel voor dat we +- twee weken de tijd geven om de datumprikker in te vullen. Weet niet hoe actief iedereen meeleest. (En ik kan zelf in juli toch bijna niet, dus die data heb ik eigenlijk al afgeschreven O-) )

Het is altijd lastig in de zomervakantie natuurlijk, maar zou tof zijn als we net als vorig jaar een groepje van een man of 10 of misschien wel meer bij elkaar kunnen krijgen.

Dus vul allemaal zo snel mogelijk die datumprikker in :)

Even mezelf quoten voor het gemak, via de link kun je de datumprikker invullen.
Datum zal ws 23 september worden aangezien dan de meeste mensen kunnen. Dus dat duurt nog wel even.
Locatie zal ergens in de buurt van Utrecht zijn, centraal, aangezien we allemaal aardig verspreid over het land zitten.
 
Ik heb alleen een lijstje gemaakt met wat ik er aan gedaan heb, ze hebben er zelf een verhaaltje van genaakt

6783rm.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan