KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
@jensson jij raakt die knie wel heel makkelijk aan ;p

Mij is het nog steeds niet gelukt, maar denk altijd dat het ligt aan het feit dat ik zo klein ben. Hoe groter de persoon, hoe groter de driehoek, die hij maakt met zijn been is toch? Hoe eerde je het asfalt raakt?

Zo te zien wel een leuk circuit :O :D Heb tot nu toe alleen ervaring met zolder.... (maar of de duke daar op kan met de full akra+ killers.....)

Komt vanzelf. En als je het eenmaal kunt dan denk je hoe kon ik dit nou zo moeilijk vinden?!

Lelystad is een tof circuit, heel kort en technisch, maar gaat na deze zomer sluiten :( ook qua kosten was dit erg interessant.

Ben wel aardig in de ban van het circuit rijden... maar eens verder kijken dan Lelystad
 
Komt vanzelf. En als je het eenmaal kunt dan denk je hoe kon ik dit nou zo moeilijk vinden?!

Lelystad is een tof circuit, heel kort en technisch, maar gaat na deze zomer sluiten :( ook qua kosten was dit erg interessant.

Ben wel aardig in de ban van het circuit rijden... maar eens verder kijken dan Lelystad

Is ook geweldig, alleen buiten Lelystad wordt het al snel duur... zeker als je wat sneller gaat rijden.
Ik heb een tijdje ZAC gereden maar uiteindelijk gestopt omdat het gewoon te duur werd, op 't laatst was ik op sommige dagen 500 euro kwijt en minimaal 400.

Dus weet waar je aan begint :P
 
Is allemaal een pokke eind rijden vanuit Zuid-Limburg. Alleen Zolder en mettet is een beetje te doen vanuit hier, tenzij je het niet erg vind om 2/3 uur in de auto te zitten :P

@jensson dat hoor ik inderdaad vaker, wie weet schaaf ik die dingen nog eens ;p, mega schaamranden heb ik in ieder geval niet....
 
Kan iemand me nog wat toelichten m.b.t. die pakkingen voor de uitlaat?
Uitlaat is weer bijna klaar voor montage nml..
 
Zo eerste circuit dag met de duke zit erop ,nog in de buurt gekomen van de tijd met de gsxr.
Maar wat een verschil, is een stuk meer werken vooral thv de apex met het aan/uit effect.
En wat mis je die gearindicator, bijna 10 keer in ze vrij gezet bij insturen.
 
Zo eerste circuit dag met de duke zit erop ,nog in de buurt gekomen van de tijd met de gsxr.
Maar wat een verschil, is een stuk meer werken vooral thv de apex met het aan/uit effect.
En wat mis je die gearindicator, bijna 10 keer in ze vrij gezet bij insturen.

Welk circuit heb je gereden dan ? Wel lekker gereden verder?
 
neah gek woon in Gelean :P


dus sd meeting mot der waal inzitten, gewoon op de oprit hie. Hoof ich um mer noa boete te duuje en de slippers aan te doon XD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan