KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
vwb het stallen van de motor in de woonkamer: dat stinkt toch naar olie, benzine en kvs?
(de reden waarom ik het maar gelaten heb)
Het schijnt ook verzekeringstechnisch moeilijk te zijn ivm brand?
 
vwb het stallen van de motor in de woonkamer: dat stinkt toch naar olie, benzine en kvs?
(de reden waarom ik het maar gelaten heb)
Het schijnt ook verzekeringstechnisch moeilijk te zijn ivm brand?

Valt mee. Je moet em niet eerst warm laten lopen en dan meteen in de huiskamer willen stallen.

Ik deed een prop in de uitlaat en zorgen dat ie goed gepoetst / ontvet is. Niks aan het handje!
 
Het valt wel mee inderdaad, maar aangezien ik nu nog met een kapotte schouder zit en wil stoppen met motorrijden, is het voor mij niet heel motiverend om hem op te knappen.

Het hele zaakje mag weg voor € 2500,-.

Powerparts zadel is alleen maar vies.

neem aan niet de hele fiets voor dat bedrag ? is in onderdelen al meer waard !!
 
Is inderdaad nog wel op te knappen, maar kan ook wel begrijpen dat je het niet meer wilt. Maar in zijn geheel misschien nog wel een leuke prijs voor te vangen.

@nam wat is het voordeel daarvan? aan de uitlaat te zien is dit de 120 pk versie toch?
 
Het is een 132pk versie, met het volledige titanium akra evo uitlaatsysteem ipv de originele akra bochten.

Als ik hem overneem is de bedoeling herstellen en mijn SD verkopen en met de sdr gaan rijden.
 
Enigste wat ik nog heb liggen zijn bobines, nieuwe gaskabels, zadel ,en slipperclutch .

Was een heel eind gekomen met opknappen maar alles al verkocht
Anders had ik het zeker overwogen om op te knappen .

Hoop dat jullie eruit komen namp blijft ie toch in de familie op forum ;)
 
€ 2500,- voor de hele fiets. Hij zal in onderdelen vast meer waard zijn, maar ik verkoop hem liever als geheel aan iemand die er nog wat van wil maken.

Hij heeft op de dyno gestaan en kwam op 140 pk.
 
ben eens ff snel gaan zoeken in garage zal vast nog meer klein spul zijn ...., namp niet de mooiste spullen maar dit vondt ik nog indien nodig natuurlijk .

deksel koppeling krasjes
achterwiellagers
kelken orgineel
tankdop , kontslot (niet compleet) met sleutel en kaart
pulsgever dynamo
voetsteen l/r gebruiksporen
remklauw zwart met blokken achter

alles sdr
full
 
Laatst bewerkt:
Thanks! Handig om te weten iig.
Eerst maar eens die sdr gaan bekijken, staat voor zondag op de planning iig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan