Hallo,
Ik heb zins kort een KTM LC4 620, ik heb er nu zelf +-100km mee gereden en het bevalt me prima
Maar vandaag dacht ik eens even een stukje te gaan rijden, maar moest eerst de voorvork na kijken wat er ratelde wat in me rechter poot. Na even kloten had ik dat probleem opgelost, dus ik een test rondje rijden, na ongeveer 1 kilometer rijden begon me motor te sputteren en blokkeerde me achterwiel en viel uit. Daarna nog geprobeerd de motor weer aan te kicken maar er zat geen beweging meer in de kickstart. Ik naar huis gelopen (was gelukkig redelijk in de buurt )
Thuis heb ik de ''kleppendeksel'' eraf gehaald waarna ik gelukkig de kickstart weer kon bewegen en ik weer compressie hoorde.
Maar nu me vraag;
Het onderdeel in de rode cirkel zit compleet los op de nokkenas, wat is dit en hoe hoort dit vast te zitten?
En in de blauwe cirkel licht een C-ring los ik neem aan dat deze in die groef hoort die ernaast zit? en is het normaal dat dit zomaar los komt?
Ik heb zins kort een KTM LC4 620, ik heb er nu zelf +-100km mee gereden en het bevalt me prima
Maar vandaag dacht ik eens even een stukje te gaan rijden, maar moest eerst de voorvork na kijken wat er ratelde wat in me rechter poot. Na even kloten had ik dat probleem opgelost, dus ik een test rondje rijden, na ongeveer 1 kilometer rijden begon me motor te sputteren en blokkeerde me achterwiel en viel uit. Daarna nog geprobeerd de motor weer aan te kicken maar er zat geen beweging meer in de kickstart. Ik naar huis gelopen (was gelukkig redelijk in de buurt )
Thuis heb ik de ''kleppendeksel'' eraf gehaald waarna ik gelukkig de kickstart weer kon bewegen en ik weer compressie hoorde.
Maar nu me vraag;
Het onderdeel in de rode cirkel zit compleet los op de nokkenas, wat is dit en hoe hoort dit vast te zitten?
En in de blauwe cirkel licht een C-ring los ik neem aan dat deze in die groef hoort die ernaast zit? en is het normaal dat dit zomaar los komt?