Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat moet wel haast een oude foto zijn, kan me niet voorstellen dat er nog 550 docks zijn die er nu nog zo mooi uitzien..
Ik herken de kritiek qua windruis niet.
Heb ook shoei integraal gehad, maakte niet minder geluid.
Wel is mij opgevallen dat niet iedereen een 'arai' of 'shoei' hoofd heeft.
Arai zit mij als gegoten, veel beter dan andere high end helmen.. misschien speelt dat een rol?
Ik rij langere stukken snelweg overigens altijd met maat gegoten doppen. Maar dagelijks tot 100 km/h zonder, zonder last van herrie.
Boven de 200 km/h is de klep lastig met zijwaarts kijken, maar dat rij ik zelden tot nooit op de sm's en daaronder heb ik persoonlijk geen last.
Erg mooie helm die je gekozen hebt! Heb er zelf ook naar gekeken, alleen inderdaad meer Shoei hoofd als Arai. Uiteindelijk voor gekozen voor de Shoei ADV.
[afbeelding]
Wilde ook een stillere helm, Sinds 2 jaar Tinnitus als gevolg van gehoorschade .
De Shoei is stiller als wat ik had, maar heb nu altijd op maat gemaakte doppen in met zwaarste demping.
Wat de Shoei echt super voor elkaar heeft is de zonneklep. Daar merk je werkelijk helemaal niets van. Zelfs niet met omhoog kijken op snelheid.
Wat ook top is bij Shoei dit jaar is dat de helm gratis op maat gemaakt wordt door een medewerker van Shoei. Ik heb hem gekocht bij Goedhart en hij zat al lekker. Na 2 weken was de Shoei medewerker bij Goedhart aanwezig en ben ik langs geweest. Eerst wordt je hoofd opgemeten en dan wordt de helm daarop aangepast. Het verschil was evengoed nog enorm. Heb nu echt een heel fijne helm. Ik heb geen aandelen, maar dat is echt een aanrader.
Hier al iemand ervaring met aansluiting op accessoire stekker van een 1290 adv s??
Hij is wel gaaf die 1290.
Ik vraag me wel altijd af waarom al inruilen bij die km stand?
Hij is wel gaaf die 1290.
Ik vraag me wel altijd af waarom al inruilen bij die km stand?
Vandaag een setje hitte spoilers voor de 1190 besteld zoals die ook
Op de 1290 zitten.
Voor een tientje handel.
Eigenlijk zou het me zinvoller lijken dit draadje te splitsen tussen enerzijds de LC8 SMT/SMR en anderzijds de 990/1050/1090/1190/1290 adventure reeks, ik vind er zo steeds minder aan, temeer omdat de adventure me totaal niet interesseert.
Wou je je verhaal niet met de adv rijders delen.
Vraag mij af wat je t.o.v. ons mist?
Superdukers zitten in het naked topic
Splitsen! Neem jij de honneurs Tok en open die hangout
Maar is dat KTM LC8 950/990 topic dan met of zonder de 950/990 Adventure
Want willen de echte Adventure rijders wel in 1 topic met die 1050/1090/1190/1290 namaak GS'ers
de 950/990 adventure kan best, is immers hetzelfde blok...het hart...daar draait het om. 990 adventure rijders die zich bij de hedendaagse mietenbakken willen vervoegen staat dat natuurlijk vrij...
En wat als de 1290 adv rijder voorzien is tattoo en borsthaar.
Blijft het dan alsnog een mietje?
Ik denk dat we allemaal een KTM hebben gekozen voor verschillende positieve eigenschappen/redenen.
Als adv rijder (en circuitrijder) rij ik deze motor omdat het bij mijn postuur past.
De 950/990 valt bij mij in het niet. (dus niet bepaald mietje)
Persoonlijk vindt ik het leuk om mee te lezen over het hoe en wat van de andere KTMers ervaringen. Want volgens mij rijden we allemaal te hard en gummen we het rubber aardig.
Vindt dit dan weer zo jammer.
Maar ja, dat krijg je als mensen in hoekjes gaan denken.
Maar dat is natuurlijk geheel mijn mening.