BurgerKing
MF veteraan
- 20 okt 2002
- 9.784
- 5.267
Tsja BMW GS rijders neemt natuurlijk niemand meer serieus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eensch met Gerar1 (wél borsthaar, geen tattoo''s) , maar dat vereist een minimum aan open geest, en die is er bij bvb. Tok niet...vermits hij verklaart dat die Adventures hem niet interesseren...
Dan beter een apart topic.... we kunnen er nog steeds gaan lezen hoe die ruigerds bij elkaar gaan uithuilen dat ze weer het snot in de ogen gereden werden door zo'n mietjesfiets.... met 160 PK ....
Tsja BMW GS rijders neemt natuurlijk niemand meer serieus
Eensch met Gerar1 (wél borsthaar, geen tattoo''s) , maar dat vereist een minimum aan open geest, en die is er bij bvb. Tok niet...vermits hij verklaart dat die Adventures hem niet interesseren...
Dan beter een apart topic.... we kunnen er nog steeds gaan lezen hoe die ruigerds bij elkaar gaan uithuilen dat ze weer het snot in de ogen gereden werden door zo'n mietjesfiets.... met 160 PK ....
Ik bewonder het dan wel weer dat tokkie zo openlijk zijn familienaam eer aandoet.
Eensch met Gerar1 (wél borsthaar, geen tattoo''s) , maar dat vereist een minimum aan open geest, en die is er bij bvb. Tok niet...vermits hij verklaart dat die Adventures hem niet interesseren...
Dan beter een apart topic.... we kunnen er nog steeds gaan lezen hoe die ruigerds bij elkaar gaan uithuilen dat ze weer het snot in de ogen gereden werden door zo'n mietjesfiets.... met 160 PK ....
Nogmaals, ik wil best afsplitsen echter alleen bij voldoende belangstelling, anders heeft het weinig zin...dus laat maar horen...
afsplitsten
Even een vraag tussen het opdelen door. Zon ram moer voor in bet stuur is dat m8 of m10.
Wil het checken maar de motor staat in ee garage voor onderhoud.
Over het opdelen. Je moet even kijken hoeveel mensen hier posten over de smt/smr
Het moet natuurlijk geen dooie boel worden.
Opsplitsen is op zich nket erg want er zie er ook staan van de superduke, 690 en 1290.
Had jij het probleem nog gevonden van het 'schokkend' remmen?
Interessant want gisteren in de hoosbui gebeurde:
Onderweg terug naar huis ging ineens, tijdens het gebruik van de linkerrichtingaanwijzer, de toeter mee aan. Nu had het aardig geregend en had ik gehoopt dat het een simpele kleine (water)kortsluiting was. Echter nu vandaag de zon weer schijnt en er naar de snellere baan gewisseld moest worden (alhoewel tegenwoordig bijna de rechter baan weer sneller is doch oom agent dit niet leuk vind), gaat bij elke linker knipperlicht handeling vrolijk de toeter 1x mee en het menu 1 blad omlaag gescrold wordt.
Vandaag het bedieningskastje open geschroefd. Te zien zijn de drukcontactjes op een printplaat met een waterdichte hoes er overheen.Tot mijn verbazing is er corrosie te vinden op de printplaat precies tussen de twee 'metalen lintjes' van het toeter contactje naar het knipperlicht contactje.
Dealer gebeld met de vraag of het gehele bedieningskastje nieuw te verkrijgen is. Want uiteraard tijdens de terug montage brak er het plastic binnendraad van de metalen schroef af. Meteen gevraagd of dit een garantie kwestie is. Hier mag natuurlijk geen water komen.
Owja betreffend een 1190R 2014
Wordt vervolgd
@Gassie
Had jij het probleem nog gevonden van het 'schokkend' remmen?
ik heb hier ook nog steeds last van evenals de krakende/schurende lichte lage snelheids aanremming
(de tip van TokTok om de remmen te ontvetten en licht met scotchbrite te behandelen hadden niet het gewenste resultaat)