TL(a)Rjen
Die hard MF'er
- 3 apr 2005
- 325
- 16
VERKOCHT
KTM RC8 uit 2008.
Van origine een engelse fiets, geen papieren aanwezig, geen kenteken dus.
Let op : dit is een 1200cc 2 cilinder kanon !
vier seizoenen door mij gebruikt (dat is 5 a 6 trackdays per seizoen), volledig laten prepareren, alle rc8 euvels verholpen :-)
Wat zit erop :
- Circuit kuipen set
- Sato shift spindle holder
- Oberon clutchslave
- IDM schakelster
- Aangepaste achterveer (minder stug, beter uitkomen bocht)
- Dynojet Quickshifter GP style (omgekeerd schakelen)
- Powercommander
- Accosato rempomp
- Stompgrip
- R&G valblokken rondom
- Race clipons
- alle olie en vloeistoffen regelmatig ververst (Motorex Power Synth)
- remblokken zijn nieuw (sbs 841 rs)
- Vering voor en achter geserviced
- originele uitlaat, 95db, mag op alle circuits.
Verder heb ik er nog bakken met onderdelen bij, tandwielen, kuipdelen, originele onderdelen etc etc
Prijs VERKOCHT
KTM RC8 uit 2008.
Van origine een engelse fiets, geen papieren aanwezig, geen kenteken dus.
Let op : dit is een 1200cc 2 cilinder kanon !
vier seizoenen door mij gebruikt (dat is 5 a 6 trackdays per seizoen), volledig laten prepareren, alle rc8 euvels verholpen :-)
Wat zit erop :
- Circuit kuipen set
- Sato shift spindle holder
- Oberon clutchslave
- IDM schakelster
- Aangepaste achterveer (minder stug, beter uitkomen bocht)
- Dynojet Quickshifter GP style (omgekeerd schakelen)
- Powercommander
- Accosato rempomp
- Stompgrip
- R&G valblokken rondom
- Race clipons
- alle olie en vloeistoffen regelmatig ververst (Motorex Power Synth)
- remblokken zijn nieuw (sbs 841 rs)
- Vering voor en achter geserviced
- originele uitlaat, 95db, mag op alle circuits.
Verder heb ik er nog bakken met onderdelen bij, tandwielen, kuipdelen, originele onderdelen etc etc
Prijs VERKOCHT
Laatst bewerkt: