Ja Ok maar toch wel een hoop foto's pleite van een tijdelijk uitstapje toen naar een andere foto upload site.
Als er een vet-kamer en een gaatje in de glijbus zit moet er vet in,
maar dan zit er ook een tube malossi vet bij de vario set.
Bij alle 400cc mallosi's zit dat in ieder geval zo in elkaar.
Bij 300cc zie je ook wel eens dat er geen vetkamer en gaatje in de glijbus zit, dan hoor je ook geen vet te gebruiken.
Dat het wat stroef loopt in de hand hoeft niet altijd te betekenen dat het ingebouwd daar ook veel last van heeft, denk dat je je daar niet al te druk om hoeft te maken, mogelijk loopt de keerring ook wat stroef en doet hij het beter als hij warm is, en dat is hij vrij snel in een draaiende cvt
8600tpm is idd. aan de hoge kant, je zit volgens mij zo goed als tegen de begrenzer aan te kijken, en ja daar ergens gaat het wel resoneren en rond die 60 á 80km zit je denk ik ook wel al dusdanig hoog in toeren dat het gaat resoneren.
Maar snap er de ballen van qua gewicht, het is normaal altijd lichter als OEM gewicht in een mallosi sportvario.
En ik dacht dat het DT OEM gewicht 15,5 gram was toch?
Mijn OEM gewicht is 17 gram en mijn standaard meegeleverde Mallosie rollen zijn maar lieft 10,5 gram, dus 6,5 gram lichter als OEM.
Bij jou is kennelijk alles anders
Het zal wel een extra slokkie benzine gaan lusten zo
Als er een vet-kamer en een gaatje in de glijbus zit moet er vet in,
maar dan zit er ook een tube malossi vet bij de vario set.
Bij alle 400cc mallosi's zit dat in ieder geval zo in elkaar.
Bij 300cc zie je ook wel eens dat er geen vetkamer en gaatje in de glijbus zit, dan hoor je ook geen vet te gebruiken.
Dat het wat stroef loopt in de hand hoeft niet altijd te betekenen dat het ingebouwd daar ook veel last van heeft, denk dat je je daar niet al te druk om hoeft te maken, mogelijk loopt de keerring ook wat stroef en doet hij het beter als hij warm is, en dat is hij vrij snel in een draaiende cvt
8600tpm is idd. aan de hoge kant, je zit volgens mij zo goed als tegen de begrenzer aan te kijken, en ja daar ergens gaat het wel resoneren en rond die 60 á 80km zit je denk ik ook wel al dusdanig hoog in toeren dat het gaat resoneren.
Maar snap er de ballen van qua gewicht, het is normaal altijd lichter als OEM gewicht in een mallosi sportvario.
En ik dacht dat het DT OEM gewicht 15,5 gram was toch?
Mijn OEM gewicht is 17 gram en mijn standaard meegeleverde Mallosie rollen zijn maar lieft 10,5 gram, dus 6,5 gram lichter als OEM.
Bij jou is kennelijk alles anders
Het zal wel een extra slokkie benzine gaan lusten zo