Last van kontklevers

Jazeker je doet alles heel goed *D

Ik zag btw dat we ooit bijna brabo buren waren ben eerlijk gezegd nog nooit door je dorp heen gereden :P Reed vroeger wekelijks Veghel Heeswijk D en Berlicum etc maar in Den D nog nooit geweest?
Nou je hebt al die jaren niks gemist hoor, den dingen is niet zo boeiend hahah.
Leuk om te weten, zie ik je misschien eens op de N279?
 
Nou je hebt al die jaren niks gemist hoor, den dingen is niet zo boeiend hahah.
_O- _O-
Leuk om te weten, zie ik je misschien eens op de N279?

Vrees van niet :N ik kom eigenlijk zelden nog op de N279. Ben verhuist nieuwe werkgever etc etc.Nu werk/woon regio Eindhoven.

Rij zelden nog op motor op de weg bijna altijd op het circuit waar het allemaal van die kontklevers zijn *D :+ _O- Die achterste kontklever dat ben ik O-)

full
 
_O- _O-Vrees van niet :N ik kom eigenlijk zelden nog op de N279. Ben verhuist nieuwe werkgever etc etc.Nu werk/woon regio Eindhoven.

Rij zelden nog op motor op de weg bijna altijd op het circuit waar het allemaal van die kontklevers zijn *D :+ _O- Die achterste kontklever dat ben ik O-)

[afbeelding]

Jammer dat je niet meer rijdt! Eindje! Daar kom ik ook wekelijks, ook op de motort :]
Op een circuit zul je mij niet snel zien. Vrees dat ik eerste beste bocht op Mn plaat ga. |(
 
_O-


Rij jij dagelijks op de motor in weer en wind ,zomer en de winter knap hoor. :} Dan moet je idd wel een thermo legging :9 aan ja 8-)
Dank, maar zo knap... valt wel mee. Gewoon gas geven en in de winter goed aankleden.
Ik zie trouwens nog steeds best wat motorrijders op de weg de afgelopen weken. :] :] :]
 
Jammer dat je niet meer rijdt! Eindje! Daar kom ik ook wekelijks, ook op de motort :]
Op een circuit zul je mij niet snel zien. Vrees dat ik eerste beste bocht op Mn plaat ga. |(


Rij heel soms nog op de weg in de zomeravonden om even het hoofd leeg rijden op de straatmotor.Oh wekelijks jij Eindje ,dan zwaai ik wel eventjes op de N2 als ik je daar zie rijden? Hoe herken ik je dan welk merk motor :? De blauwe motor die op je avatar ben jij dat ?

Het circuitrijden is kei leuk ,lekker gassen ,geen last van politie en zo }) Welnee dat op de plaat gaan valt best reuze mee hoor ;)

Je hebt er allerlei niveaus je begint laag en naarmate je sneller/beter wordt kan je zelf kiezen om met een snelle groep te gaan rijden ? De meeste rijden 1 dagje circuit gewoon om het eens te proeven hoe het is om op het heilige asfalt te rijden :P 8-)

Er reden idd tot voor gisteren nog heel veel motorrijders op de weg en ja goed aankleden :t

Ben zelf echt een mietje een pussy heb het snel koud :P _O- Rij alleen als het heerlijk warm is O-) We gaan b.v in het voorjaar ( maten groep) naar Spanje lekker 6 dagen circuitrijden ,beetje relaxen zonnen en kijken.
 
Leggings, thermo shirts en een kol en heb het nog niet koud gehad in mijn leren combi. Vanochtend ook meerdere motors gezien toen ik even ging rijden.
 
Koud nee, ik heb net van de week de dikke handschoenen maar aangedaan,reed nog vrolijk met de zomervodjes
 
Ben vorig jaar Eindhoven naar Assen gereden in het leder bij 0 graden.Moest bij elke benzinepomp stoppen voor een bak warme koffie _O-
 
Laatst bewerkt:
Als je zo vaak moet stoppen om het warm te krijgen heb je iets niet goed gedaan hoor :P
Ik heb verwarmde handschoenen, is ECHT aan te raden als je in de kou gaat rijden.

Wat het circuit betreft; geloof het gelijk wat je zegt. Heb van het jaar een VRO gedaan, waaronder ook onderdeel bochten. Was erg leuk, dus tja, wie weet!

Ja die avatar, dat ben ik. Redelijk herkenbaar met Mn stoffen zijtasjes 😜
De N2 rij ik inderdaad ook dus gewoon enthousiast zwaaien als je me ziet. Hoop dat ik er dan aan denk dat jij het we eens kan zijn _O-
 
Als je zo vaak moet stoppen om het warm te krijgen heb je iets niet goed gedaan hoor :P
Ik heb verwarmde handschoenen, is ECHT aan te raden als je in de kou gaat rijden.
Klopt zeker slechte voorbereiding ook, ik vertrok met te weinig kleding aan.Het zou later de dag 14 gr worden . DOM natuurlijk want na 30 min rijden ga je zo erg bibberen wat pas stopte in de avond in een warm bad. _O-
Wat het circuit betreft; geloof het gelijk wat je zegt. Heb van het jaar een VRO gedaan, waaronder ook onderdeel bochten. Was erg leuk, dus tja, wie weet!
VRO is ook leuk om te doen heb het zelf nog nooit gedaan ? VRO is heel goed voor op de weg je leert er allerlei handige zaken. :t Je moet maar eens meegaan naar het circuit er komen wel vaker mensen van MF kijken :Y
Ja die avatar, dat ben ik. Redelijk herkenbaar met Mn stoffen zijtasjes 😜

_O-

Met lippenstift en laptop erin zeker :+
De N2 rij ik inderdaad ook dus gewoon enthousiast zwaaien als je me ziet. Hoop dat ik er dan aan denk dat jij het we eens kan zijn _O-

Ik zal vermoedelijk op je kont-kleven met de auto denk ik :P :+ Dan zie je 4 cirkels op de gril in je spiegel ,dan zwaai ik wel eentjes :W }) *D
 
Laatst bewerkt:
Goeiedag ik ben Joran en sinds vandaag member en rijd nu 2 weken met mijn CB125F,


Ik heb een simpele vraag , hebben jullie ook zoveel last van kontklevers ? Ik rij ongeveer 75-80 in zone 70 alrijd
Iets boven de toegelaten snelheid maar toch kleven ze , komt dit door de motor ? (Zijn best wel dunne bandjes)


Hoor graag van jullie bedankt !
Rijd eens door met dat hok!
 
Klopt zeker slechte voorbereiding ook, ik vertrok met te weinig kleding aan.Het zou later de dag 14 gr worden . DOM natuurlijk want na 30 min rijden ga je zo erg bibberen wat pas stopte in de avond in een warm bad. _O-VRO is ook leuk om te doen heb het zelf nog nooit gedaan ? VRO is heel goed voor op de weg je leert er allerlei handige zaken. :t Je moet maar eens meegaan naar het circuit er komen wel vaker mensen van MF kijken :Y_O-

Met lippenstift en laptop erin zeker :+Ik zal vermoedelijk op je kont-kleven met de auto denk ik :P :+ Dan zie je 4 cirkels op de gril in je spiegel ,dan zwaai ik wel eentjes :W }) *D

Dat laatste; misschien trek ik wel even vlot bij je weg met je Duitse upperclass bak ;-p

VRO is echt heel erg leuk en leerzaam. Aanrader!
Ja, onderkoeld raken is een wezenlijk gevaar. Mij ook es overkomen. Kreeg het pas weer warm toen ik wat warms gegeten had.

Laptop heb ik toevallig idd bij me, hoe raadt je het! *O*
 
Dat laatste; misschien trek ik wel even vlot bij je weg met je Duitse upperclass bak ;-p
Misschien heel misschien ook niet :P
VRO is echt heel erg leuk en leerzaam. Aanrader!
Ja, onderkoeld raken is een wezenlijk gevaar. Mij ook es overkomen. Kreeg het pas weer warm toen ik wat warms gegeten had.
Ik volg ook circuit trainingen dat zijn zeg maar circuit VRO lessen.Natuurlijk totaal anders als remtechnieken die je op de weg toepast.Wij snijden de bochten anders aan en proberen ver door te remmen tot diep in de bochten.Op de openbare weg wil je dit liever niet ;) de tegenliggers zullen in angstzweet uitbreken _O-

Ik heb weleens vernomen dat je het beste een VRO kunt krijgen van een motoragent vraag mij niet waarom *D :+

Laptop heb ik toevallig idd bij me, hoe raadt je het! *O*

Geen idee dat kwam eigenlijk zo in mij op nam aan dat je vanwege je werk naar Eindje gaat ? Meestal heeft men dan een eigen werk laptop vandaar })
 
Ook al rijdt je Audi, gewicht + acceleratie, daar geërfde motor toch een voordeel mee. Niet naar bedoeld voor je ego hoor haha.

Nou daar kan ik me wat bij voorstellen. Politie motorrijders, die pakken het toch anders aan als ‘normale’ motorrijders.
Laptop is van mijn werk, neem em overal mee naartoe, dan heb ik altijd een mobiele werkplek.
Zelfs renkever in de auto (helaas) in de file gestaan, waarbij het zo lang duurde dat ik mn laptop er maar bij pakte. Natuurlijk gelijk weg gedaan toen het weer ging rijden.
 
Ook al rijdt je Audi, gewicht + acceleratie, daar geërfde motor toch een voordeel mee. Niet naar bedoeld voor je ego hoor haha.
Och welnee een ego dat heb ik niet eens ;) :P Rij dit merk enkel vanwege de 4 wheel drive vind ik fijn en veilig rijden. Alle motor race zooi past erin en ik kan door de weilanden ermee rijden. *D Nee ik ben geen boer B|
Nou daar kan ik me wat bij voorstellen. Politie motorrijders, die pakken het toch anders aan als ‘normale’ motorrijders.
Die motoragenten geven echte praktijk lessen zij maken natuurlijk in hun werk dagelijks situaties mee.Die zij met je zullen delen.
Laptop is van mijn werk, neem em overal mee naartoe, dan heb ik altijd een mobiele werkplek.
Zelfs renkever in de auto (helaas) in de file gestaan, waarbij het zo lang duurde dat ik mn laptop er maar bij pakte. Natuurlijk gelijk weg gedaan toen het weer ging rijden.

Wat is een renkever :? Een race VW kever 8-)
 
Whahaha renkever... what the....
autospelling heeft dat gedaan.

Ik bedoelde; zelfs een keer. En niet renkever.
 
Ik heb wel eens gehoord van een reetkever, maar een renkever is nieuw voor mij. :+

Wat betreft de bumperklevers..

Geen last van met de vmax. Ik ben geen lid van een MC en draag dus ook geen hesje, maar ik denk dat mensen al heel snel dezelfde associatie hebben als je op een dikke V2 of V4 rijdt. O-)
 
Ik heb wel eens gehoord van een reetkever, maar een renkever is nieuw voor mij. :+
_O- _O-

In het Duits bestaan ze wel maar dan als rennkever :+
Wat betreft de bumperklevers..

Geen last van met de vmax. Ik ben geen lid van een MC en draag dus ook geen hesje, maar ik denk dat mensen al heel snel dezelfde associatie hebben als je op een dikke V2 of V4 rijdt. O-)

Had vorigjaar een echte kontlever op de motor.De man werd boos (Belg) omdat ik hem inhaalde in een bocht op de snelweg :P Kwam mij zelfs achterna stopte naast mij bij een verkeerslicht.Hij keek mij aan en ik ook ........ met zwoele ogen. }) Toen bedacht hij zich kennelijk vermoedelijk bracht mijn postuur en lengte hem tot inkeer O-) _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan