Lenco Sportcam 100, doen of niet doen?

markhietbrink

MF veteraan
15 jun 2009
1.027
32
Borne
Facebook
Ik vroeg me af of het een miskoop zou zijn om een Lenco Sportcam 100 te halen. Deze is momenteel in de aanbieding bij de Makro voor 66,54 incl. btw! De kwaliteit ligt uiteraard stukken lager dan die van de gopro, maar is dit verstandig of toch niet?

Ojah de aanbieding geldt vanaf dinsdag!
 
Als ik de filmpjes op youtube van deze camera bekijk, dan doet de camera wat je ervoor betaalt.
En elke keer als ik een filmpje van een GoPro of een Contour zou zien, zou ik spijt hebben van de aanschaf van die Lenco.
 
Als ik jou was zou ik eens kijken naar een BearDevil, heb m zelf niet maar ga hem wel kopen. Lijken mij een mooi alternatief voor de GoPro etc.
 
Oftewel een oude telefoon met 5mp zou het beter kunnen dan de lenco?

Dat ook weer niet, maar ik denk dat het zeker loont om een ouder model van GoPro of Contour aan te schaffen. Of een ander relatief gelijkwaardig alternatief.

Kijk eens in het topic voor camera's voor op de motor :)
 
Het is net wat je met een camera wilt doen. En niet iedereen heeft Gopro geld op de plank liggen. Als ik de proefbeelden zo bekijk, is dit misschien ook wel wat: Rollei Actioncam 100

Of 1 van zijn duurdere broertjes.
 
Ik ga vanavond het camera topic wel even door :) !
Zo'n camera leek me wel erg leuk, maar om er dan meteen 300 of 400 euro voor neer te gooien :( .
 
Ik ga vanavond het camera topic wel even door :) !
Zo'n camera leek me wel erg leuk, maar om er dan meteen 300 of 400 euro voor neer te gooien :( .

En een tussenweg? Bij FC-Moto kost het vorige model ContourRoam 189 euro. Met wat meer moeite is die vast nog wel iets goedkoper te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan