LET OP, gaten in het wegdek

Wullebolle

MF veteraan
20 dec 2003
7.707
9
Belgischen kust
HELP .... :o

full




















of ...
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht eerst aan Belgie ;)
Maar op een foto zie je geen diepte, ik weet niet hoe ik hier op zou reageren.
Bij hoge snelheden zal je wel schrikken.

Ff neerleggen volgend jaar her en der bij de MF Meeting :+ Kijken hoe ze dan rijden.
 
:X

[me="Kofferrek"]denkt aan weggebruikers die opeens dat gat zien en allerlei capriolen moeten uithalen om er niet in te rijden :X[/me]
 
Het hele ding, inclusief mannetje die het ding er neer legt is echt hoor, echt geen fotosoep, ik zweer jou!

Maar goed, als dat dus echt zou zijn geweest zou het een behoorlijk suicidale actie zijn voor die meneer, en vervolgens voor elke achteropkomende persoon. So don't try this shit at home.
 
Ik zie het probleem niet. Gewoon gas geven en iets naar achteren hangen. ik ben door ergere gaten gereden
 
Ik zie het probleem niet. Gewoon gas geven en iets naar achteren hangen. ik ben door ergere gaten gereden
Zoiets heb ik ook eens geprobeerd op een laan met een afwateringsgeul, en eindigde toen met Suzuki DR350 en al in de sloot! Die motor was totaal naar de kloten ;(
 
Zoiets heb ik ook eens geprobeerd op een laan met een afwateringsgeul, en eindigde toen met Suzuki DR350 en al in de sloot! Die motor was totaal naar de kloten ;(

Bougie eruit, voorzichtig droogtrappen, luchtfilter laten drogen, carburateur aftappen en weer gaan met die banaan :]

Het big-end krijgt wel flink op zijn donder na zo'n sloot water ipv brandbaar mengsel in de verbrandingsruimte.
(Water kan je niet comprimeren)
 
Terug
Bovenaan Onderaan