Let op, lees dit eerst voor het plaatsen van een topic !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ben ik met je eens :) Al kunnen wat mij betreft andere gebruikers dat ook best doen als ze dat topic lezen en als ze dat willen.

Daar is de ellende mee begonnen. Dat ging van kwaad tot erger, etc. etc. Als dat eenmaal in goede banen geleid wordt komt de rest vanzelf.

Dan kunnen we de subfora techniek, TKA, TKG, WWTD etc. wel opdoeken want dat zouden we dan ook moeten doen voor alle andere motorypes en niet alleen voor choppers. Dat zie ik eigenlijk zo snel niet gebeuren, er zijn tenslotte bijvoorbeeld genoeg technische vragen die niet echt motorspecifiek zijn of toertochten waar iedereen welkom is ongeacht het type motor.

Voor WWTD en tech klopt dat wel enigszins, maar TKA en G is juist heel specifiek, vooral als het om onderdelen e.d. gaat. Zou dus per subforum opgedeeld kunnen worden of gewoon toelaten in de subfora.
 
OK, ff wat humor dan van onze kant:

Een buiksprekende Nederlandse toerist wandelt door een stadje
in de woestijn en ziet een Marokkaan zitten.
Nederlander: Hé, een leuke hond heb je daar. Mag ik er even mee
praten?
Marokkaan: Hond niet spreken.
Nederlander: Hey hond, hoe gaat het?
Hond: Gaat goed, en met jou?
Marokkaan: ... (stomverbaasd)
Nederlander: Is dit je baas? (en wijst naar de Marokkaan)
Hond: Yep!
Nederlander: Hoe behandelt hij je?
Hond: Heel goed, ik krijg goed eten, hij gaat met me
wandelen en neemt elke week mee naar de oase om te spelen.
Marokkaan: ... (verbijsterd)
Nederlander: Mag ik even tegen je paard spreken?
Marokkaan: Paard niet spreken.
Nederlander: Hey paard, hoe gaat het?
Paard: Goeiedag Rotterdammer, met mij is alles OK, en met jou?
Marokkaan: ... (bijna in shock)
Nederlander: Is dit je eigenaar? (en wijst weer naar de Marokkaan)
Paard: Yep!
Nederlander: Hoe behandelt hij je?
Paard: Zeer goed, hij gaat dagelijks met me rijden en ik
krijg de beste haver. Marokkaan: ... (gezicht vertrokken van ongeloof)
Nederlander: Mag ik even met je geit spreken?
Marokkaan: (wordt helemaal rood) Kijkt de Nederlander aan en zegt

"Geit liegt, geit liegt!!!!!!!!!!!"


Nou, als dat niet leuk is.... :) :) :) :)
 
Even reageren op de startpost:

\Dit is niet specifiek voor het Choppers-forum, geldt voor heel MF natuurlijk. Dus waarom staat dit in dit topic / deze guidelines?

-het kan geen kwaad er nog ff op te wijzen.In dit topic?
ja in dit topic mooie verzamelplaats.......Daar hebben we het Waar Is Wat Te Doen forum voor.

toch staan die vragen hier regelmatig.......Ik zie het nut niet van deze regel. Laat mensen gewoon lekker een topic openen, als het echt bagger is kun je het aan ons melden en gooien wij het eventueel dicht. Maar om dit topic te laten verworden tot een vergaarbak aan rare vragen en onzin draagt volgens mij niks bij aan jullie doel, namelijk een leuker/beter Choppers subforum. Ik kan het verkeerd hebben, tis mijn inschatting.
-je hebt het verkeerd
~[/smal]
 
een paar aandachtspunten bij het plaatsen van een nieuw topic in de chopperafdeling:

-probeer allereerst eens de zoekfunctie want mischien staat je vraag er al tussen.

-vragen zoals welke chopper moet ik kopen/welke kleur/pas ik met mijn lengte gewicht e.d wel op.... graag in dit topic stellen.

-vragen als ik zoek vriendjes om mee te rijden ook maar hier

- en bij twijfel altijd in dit topic plaatsen en dus NIET een nieuwe openen!

forumleden die belangstelling hebben voor deze steeds terugkerende vragen melden zich hier wel!

verdere suggesties welkom!


Waarom mag je geen topic openen?
Laat mensen lekker een topic voor hun zelf openen als ze dat willen, ik vind het maar onzin!!!
 
Waarom mag je geen topic openen?
Laat mensen lekker een topic voor hun zelf openen als ze dat willen, ik vind het maar onzin!!!

Het vreemde is... met slechts 60 reply's op M-F en nog maar 10 weken aangemeld zijn... vinden "sommigen" waarschijnlijk dat jij minder recht van spreke hebt als zij.... *


Ik niet trouwens, ik ben het nl met je eens :)








* tenzij je het met hun eens bent, dan mag je wel verder voor je mening uitkomen
 
Laatst bewerkt:
Het vreemde is... met slechts 60 reply's op M-F en nog maar 10 weken aangemeld zijn... vinden "sommigen" waarschijnlijk dat jij minder recht van spreke hebt als zij.... *


Ik niet trouwens, ik ben het nl met je eens :)

small]* tenzij je het met hun eens bent, dan mag je wel verder voor je mening uitkomen ~[/size]

Natuurlijk mag iedereen een topic openen.....maar topics openen met domme vragen...tsja...( en domme vragen bestaan..). Topics openen die al 200 x voorkomen en met de zoekfunctie eenvoudig gevonden kunnen worden....
Is dus geen kwestie van " recht van spreken ", meer van " zoek eerst voordat je spreekt ".. ;)
En dat jij het met hem eens bent, ach.....







[
 
Laatst bewerkt:
ik zeg helemaal nergens dat je niet een topic openen mag,maar het is zo dat er tig topics zijn over het zelfde onderwerp(o.a. welke chopper moet ik kiezen)
plaats dit dan in 1 topic.
als je een serieuze vraag hebt die te beantwoorden valt stel em dan gerust maar welke fiets je moet kiezen valt alleen door je zelf te beantwoorden.

en baksteen jij zegt zelf al dat je het verkeerd kan hebben,ik bevestig alleen wat je zelf al denkt.
enneh over het recht van spreken dat gun ik iedereen :Y
 
Het vreemde is... met slechts 60 reply's op M-F en nog maar 10 weken aangemeld zijn... vinden "sommigen" waarschijnlijk dat jij minder recht van spreke hebt als zij.... *


Ik niet trouwens, ik ben het nl met je eens :)








* tenzij je het met hun eens bent, dan mag je wel verder voor je mening uitkomen


Ik kom hier al jaren alleen toen in een andere catogorie. Nl. Sport, heb toen een ongeluk gehad en motors afgezworen. Ben sinds een paar maanden weer actief en was me wachtwoord kwijt en vond het tijd worden voor een nieuwe naam, dus een dubbele account...
 
Plotseling weet ikde oplossing voor jullie problemen.

Eerst aanmelden als hangaround, dan eventueel prospect en als je heel lief bent kun je na een paar jaar full member worden van M-F sjopperts Mc.
 
-O- heb je die @#%$^&#-BELG ook weer :r :r :r

Ahahh...de echte sjopper mentaliteit openbaart zich weer :)


Verbazend, maar dat valt me toch echt binnen deze M-F hoek meer op als ergens anders: vete's en onmin word over alle topic's heengestrooid en overal mee naar toe gedragen.

Reageer toch eens op elkaar's reply's ipv op elkaars nickname *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan