leuk voor de snelheidscontroles

onder welke steen kom jij vandaan _O- zelfs james bond had dat al voor ik geboren werd _O-
 
Dan is het nog veiliger om je kentekenplaat "heel slecht leesbaar" te maken.
 
Laatst bewerkt:
Dit is al een keer bij de boskabouter en Spee voorgekomen. Boete is 5000,- hier in NL als ze je betrappen op gebruik van zo'n systeem.
En het erge is dat wij in een land leven waar het dan nog steeds zin kan hebben om zo'n ding aan te schaffen :o
twee keer een flinke overtreding waarvoor je ook een EMG zou krijgen en je hebt het geld er al bijna uit :')
 
Beste idee wat ik ooit heb gehoord. Keteken demonteren, wat gebroken boutjes en moeren in je binnenzak, kenteken met een hamer krom slaan en in je tas ofzo.

Tja meneer agent, hij is er helaas net afgevallen. O-)
 
Laatst bewerkt:
Beste idee wat ik ooit heb gehoord. Keteken demonteren, wat gebroken boutjes en moeren in je binnenzak, kenteken met een hamer krom slaan en in je tas ofzo.

Tja meneer agent, hij is er helaas net afgevallen. O-)

Door die gebroken boutjes zou je alsnog door de mand kunnen vallen.
Dat je je plaat terugvind ok, maar die boutjes :N ;)
 
Laatst bewerkt:
Door die gebroken boutjes zou je alsnog door de mand kunnen vallen.
Dat je je plaat terugvind ok, maar die boutjes :N ;)

Bewijst toch wel weer de goedheid van je eigen persoon dacht ik zo: Ja agent ik heb zelfs de boutjes nog van de weg af gehaald om mijn medeweggebruikers niet in gevaar te brengen! :+ maarja.. overdrijven is natuurlijk ook een vak!
 
gewoon met de motor door de bagger heen gaan.
ff stoppen goeie kwak op de plaat en gaan!

heeft de vrouw nog iets tedoen thuis^^
 
wat zijn de roverheidkosten voor een slecht (lees: schuine) kentekenplaat heden ten dage nog?
 
Terug
Bovenaan Onderaan