M-F MegaTour 2005

Waar gaan we heen..? :P

  • Schwarzwald

    Stemmen: 19 50,0%
  • het Zwarte Woud

    Stemmen: 19 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    38
*O* *O* *O* *O*
full
*O* *O* *O*

denk dat die pompoms behoorlijk gaan irriteren
:Y
 
Nou, ik zit idd de reactie van Kofferrek te lezen en ik zit erover te denken om op deze manier niet mee te gaan.
Ik bedoelde het als een grapje. Maar er gaat momenteel meer verkeerd met mijn communicatie. Blame it on me.
Ik blijf wel ff weg van MF. Ik denk dat dat beter is. Dan hoeft er ook niemand naar mij te luisteren.

Hope I see the day... 8-)

:P
 
Nou, ik zit idd de reactie van Kofferrek te lezen en ik zit erover te denken om op deze manier niet mee te gaan.
Ik bedoelde het als een grapje. Maar er gaat momenteel meer verkeerd met mijn communicatie. Blame it on me.
Ik blijf wel ff weg van MF. Ik denk dat dat beter is. Dan hoeft er ook niemand naar mij te luisteren.
:? Schetter die de handdoek in de ring gooit '( ... door mij :X ... :o ...
full
 
Eeehhh... ik heb nog niks... maar wellicht ben ik daar zelf schuldig aan... O-)
Zeg doe's rustig... is't al 14 juli... :?

ps... wat krijg ik er voor... O-)
Nee, hij heeft nog geen routes.. :N :+ En 14 juli..wat is daar ook alweer mee :?
Ohja! *D Da's Quatorzejuliet (..'t best uit te spreken na een paar flinke glazen wijn..).. })
Klinkt allemaal wel heel leuk met je plannen, zet mij ook maar bij de lijst van geïntereseerden.. Lijkt me een mooie gelegenheid om eens wat mf-ers te leren kennen!
Done! 8-)
vraag is dan of ze mij uberhaubt willen kennen })
Weet waar de rest aan begint ;)
Als wij daar niet aan willen beginnen, krijg je gewoon geen route! :P
he he eindelijk..... vanmiddag *D
Binnen! ;)
Arco heeft de route enkel op kaart, liefje... :)
En aangezien hij de 19e naar mij komt met die kaarten... ;)

Mag ik die kaarten (proberen) om te zetten in een GPS-route... B|
Maar je mag me er altijd bij komen helpen hoor... *D
Was dat nou 19 juli :?
Klinkt goed! Laat nog wel weten of ik mee ga.

CTRL-C
(Afbeelding)
Owkee! ;)
Tsjonge....ik wist niet dat mensen op mf daarin geïnteresserd waren zeg B|

[me]en ik maar denken dat het hier over motorrijden ging |( [/me]
Loesje..jij weet toch wel beter.. :9
*O* Schetterbekkie is back *O*
Was ze weg dan :? :+

Owkee, het Italia/Mugello (..en Duitsland, Zwitserland, Frankrijk, Luxemburg en Belgie..) uitstapje zit er op..was erg leuk, mooie races gezien, alle italianen uit hun dak (..zowel bij het feit dat er 4 italianen op de eerste 4 plaatsen eindigden in de MotoGP alswel het onderuit gaan van Gibernau..voor onze neus! :+ ..) en HELE MOOIE BOCHTEN gereden! :} :} :}
Hele mooie lokatie dat circuit in de Toscaanse heuvels! ..en over Laura wil ik 't niet hebben..
Nu eerst de TT en daarna is het heel snel 14 juli! *D
Over de ROUTES, ik hoorde je wel hoor kofferrek :+ , die zijn klaar! ;)
Eigenlijk is/was het de bedoeling om de routes voor vrij-/zat- en zondag pas uit te delen op de avond ervoor of op de ochtend zelf..dan blijft er de verrassing ;) De route van donderdag stuur ik iedereen zowiezo toe!
Maar, het is de tijd van GPS en ik begrijp best dat men daar gebruik van wil maken. Nu is het wel zo dat ik de routes vanaf een kaart heb 'gemaakt' dus invoeren in een GPS zal niet meevallen. Hooguit enkele punten, maar de hele route zal niet gaan.
Ik ga idd naar Remakil en die gaat z'n best doen, misschien kunnen de andere GPS gebruikers dan contact zoeken met Rema..als ze dat willen! }) O-)
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel km per dag ongeveer? 200-300?
Staat vast al ergens maar heb geen zin om het hele topic door te lezen....
 
Het lijkt me een heel leuk plan, ik begin echter komende week met een nieuwe baan en moet ff kijken hoe de mogelijkheden zijn met betreffing tot het vrij krijgen van deze data.. En ik moet mezelf voorzien van wat all-weather kledeing en een tanktas om overal een beetje op voorbereid te zijn. Maar de zin is er nog steeds, dus nog steeds geintereseerd :Y
 
@ Remakil:

Mag ik de (liefst juiste) GPS route van je? Het mailadres staat in mijn profiel.

Eeejjj... ik moet nog maar zien uit te vinden wat die kale aan routes heeft verzonnen... :)
Dan in m'n Garmin proppen en hopen dat ik dat gedoe ook nog kan overzetten naar een ander... :?

Ik is digibeet Fred... :P
 
Eeejjj... ik moet nog maar zien uit te vinden wat die kale aan routes heeft verzonnen... :)
Dan in m'n Garmin proppen en hopen dat ik dat gedoe ook nog kan overzetten naar een ander... :?

Ik is digibeet Fred... :P
[me]Kofferrek makes mental note ... als Fred of Rema rechts gaan niet blindelings volgen ... [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan