Maak je agenda vrij voor de DISA Jaarvergadering 2020

halflive

MF fossiel
Donateur
9 apr 2004
35.191
9.407
Purmerend
Het wordt weer langer licht, straks komt de motorbeurs er weer aan. Dan gaan zijspanrijders weer denken aan het hoogtepunt van het voorjaar.
De DISA jaarvergadering!
Ook dit jaar zullen we het clubgebouw van de motorclub Genemuiden weer misbruiken.

Rondom deze hut zullen er vele mooie zijspancombinatie te bewonderen zijn.

Zaterdagmiddag zal een uitstekende band optreden, Semtex, all the way from Noord-Holland en 's avonds speelt Sidewalk Sally. Er is voor de dorstige DISA leden tegen redelijke vergoeding een bier en voedsel voorziening ingericht.
Wanneer de kilte van de avond valt is er een kleine houtkachel aanwezig om sfeervolle olie en benzine gesprekken te voeren.
Voor de enkele DISA leden die zich aan het bier zullen laven is er mogelijkheid tot kamperen
Komt allen, ontmoet de DISA leden en geniet van de ongedwongen sfeer.Je bent welkom van vrijdagmiddag 3 tot en met zondagmiddag 5 april in Genemuiden.
1581965548635.png
 
Disa ??? Wat is dat nu weer ?en dan nog in genemuiden , is er daar toevallig geen treffen dat weekend waar ik dit jaar niet bij kan zijn . Maar hopelijk volgend jaar wel
 
Je kan het DISA lidmaatschap niet opzeggen, dat is voor het leven.
De bijeenkomst is voor iedereen die het zijspan een warm hart toedraagd. Je kan natuurlijk wel de hoon van de andere leden verwachten. Misschien is het verstandiger dat je naar het treffen van MC Genemuiden gaat. Dat is ook wel aardig om te bezoeken.
 
Ik heb nog een agendapunt. in de reglementen staat het volgende: Mag ik mijn hond/glory wife/kind/christelijke en-of homofiele neef meedoen?

Kan hier verstandelijk uitgedaagde broer/zus (of zo iets dergelijks) aan toegevoegd worden?
 
Ik heb nog een agendapunt. in de reglementen staat het volgende: Mag ik mijn hond/glory wife/kind/christelijke en-of homofiele neef meedoen?

Kan hier verstandelijk uitgedaagde broer/zus (of zo iets dergelijks) aan toegevoegd worden?

Zin zou sowieso eens in de steigers moeten, klopt niet .... " mag ik mijn...... meedoen"
 
Deze zin is in mijn beleving reeds 15 jaar geleden door het toenmalige BOT bestuur met voltallige instemming goed gekeurd. Dus................
Ik denk dat 'men ' geen opmerkingen heeft over de inhoud van de zin, maar over de grammatica...... O-) (dat ik dat daar als rasechte dialectspreker van buiten de Ring A10 jullie nou op moet attenderen_O-)
 
Ik heb nog een agendapunt. in de reglementen staat het volgende: Mag ik mijn hond/glory wife/kind/christelijke en-of homofiele neef meedoen?

Kan hier verstandelijk uitgedaagde broer/zus (of zo iets dergelijks) aan toegevoegd worden?
ik zou ivm Genemuiden die christelijke homofiele neef een keertje thuislaten...O-)
 
Geen 'foute' woorden. Gender neutraal en meer geneuzel.
Laatst had ik het over een praatje pot. Een toch redelijk onschuldige aanduiding. Werd ook al moeilijk gekeken.
Grammaticaal juist verwoord, dat dan weer wel.
Genoeg ingekomen stukken voor de DISA vergadering lijkt me zo.

Tot er iemand na afloop uit volle borst een lied gaat zingen met een tekst waar het n-woord in voorkomt.
Dan is alles voor niets geweest. Alle verloven, maar vooral vergunningen, ingetrokken en DISA mag zich niet meer in G'muiden vertonen.

Moeilijk verhaal. Beetje hoofdpijn. Weet niet wat er gisteravond gebeurd is.
 
Dat kan een leuk feestje worden. Al de DISA leden in hun mooie T-shirts met een glaasje bier in de hand een vrolijk lied zingen....._O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan