Max Biaggi Deel II - Gaat The Roman Emperor stoppen?

BMFNyrICUAAMzWG.jpg:large
 
volgens Racesport een 1.49,7

Als je de historie van Biaggi weet, weet je ook dat hij het niet van kinds af aan met de paplepel ingegoten heeft gekregen, maar hij wel een natuurtalent is. Ben geen fan van 'm maar wel petje af.

Freez
 
Wow, nog net geen troy bayliss die na zijn wsbk kampioenschap (2006) op Sete Gibernau's duc stapte en in Valencia zonder enige moeite zijn eerste gp winst pakte. :Y

Toch petje af idd :}
 
Laatst bewerkt:
Max Biaggi is gewoon een werelldtalent. Zeker als je kijkt hoe laat hij eigenlijk begon te racen is het bijzonder wat die man allemaal bereikt heeft :} :}

Ik mocht ,m altijd graag zien rijden,mooie stijl en strakke rijder(los van z,n domme acties) 8-)
 
Mooi, Max stapt weer op de brommer en spontaan staat dit topic weer bovenaan. :} als ik de foto's van Max op de duc zie krijg ik spontaan weer kriebels, zo jammer dat ie gestopt is '(
 
Ik hoop dat het vandaag weer gewoon droog is en Max nog wat vorderingen maakt..
(volgens Motomatters ruim vijf seconden achter Ianonne)
De eerste dag ga je niet tot het gaatje denk ik..
Hij lijkt zich wel snel aan de Duc aan te passen. :9
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk raar wat de Duc past nou niet bepaald bij zijn rijstijl...
Ben ook zeker geen fan van de Romeinse Keizer maar dit is toch wel erg gaaf!

Zou Ducati hem een aanbod doen denken jullie?
De oude vos als ontwikkelingrijder bij Pramac en een jonge hond ernaast voor het vuurwerk? (Biaggi en Redding in 1 team :9~ )
 
geen 5 seconden, maar 5 tiende! :Y


Biaggi's lap times caused something of a stir, but for the wrong reasons. The Italian website Motoblog.it had spies posted around the track, one of whom had a stopwatch to time the laps. Unfortunately, due to the distance from the track and the fact that Biaggi was riding a bike in the same colors as Andrea Iannone, the website erroneously reported the time of one of Iannone's laps as that set by Biaggi. There was some consternation that Biaggi would be lapping in the 1'49.7s, which would have been an outstanding time given his long absence from MotoGP. However, the 1'49.7 belonged to Andrea Iannone, Biaggi lapping at a much more sedate pace in the 1'55s, with his fastest lap a 1'54, according to GPOne.com, who had reporter Luca Semprini present at the test.
 
Ik ben wel een fan en ik vind het geweldig dat Max weer op een motor is gestapt. Over de tijden lees ik verschillende berichten. De tijden vind ik zelf niet zo interessant. Ik ben wel heel benieuwd naar zijn feedback over de machine en of dat overeenkomt met de huidige coureurs. En hoe deze machine zich verhoudt tot zijn Honda RC211V uit 2005 en de Aprilia RSV4 superbike.
 
Ik ben wel een fan en ik vind het geweldig dat Max weer op een motor is gestapt. Over de tijden lees ik verschillende berichten. De tijden vind ik zelf niet zo interessant. Ik ben wel heel benieuwd naar zijn feedback over de machine en of dat overeenkomt met de huidige coureurs. En hoe deze machine zich verhoudt tot zijn Honda RC211V uit 2005 en de Aprilia RSV4 superbike.

Vermoed dattie op z'n RSV4 sneller was geweest. Jammer dat ze vorig jaar geen WSB race op Mugello hadden.
 
Geen liefhebber van Biaggi per se, maar wel een groot bewonderaar en respecteur (is dat een woord). Maar las ook dit onderaan het bericht op racesport:

Update: Er doen momenteel verschillende versies de ronde van de gereden rondetijden tijdens de Ducati test in Mugello. Er kan dan ook weinig tot geen waarde gehecht worden aan de bovengenoemde rondetijden.

bron: MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan