Meiden met SuperSportMotoren *deel 9*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen bedankt voor de felicitatie's hier en op hyves *D

ikke ook! *O*

@ gixxergirl: gefeli en drie verjaardags-hiephiepjes, hoe was 't op Zolder??? al van je spierpijn af?

@ de rest: fijne middag gehad vandaag: met ster en motorgek de dijken onveilig gemaakt en in Lith (daar waar we met de bbq-rit zijn weggespoeld en hebben staan schuilen) een heerlijk terrasje gepakt in het zonnetje *O*
Het ging redelijk goed gister :) Staat verslagje int circuit topic ;) Uhh nee spierpijn heb ik af en toe nog wel :( 6tot8 weken zei de dokter B|
 
@stephanie: grrr klote scooters. succes met de verzekering en politie. Hopelijk komt het toch nog allemaal goed.

@crazy women: mooi pakkie en een super mooie fiets.

@Gixxergirl: gefeliciteerd met je verjaardag nog. Hopelijk heb je een hele fijne dag gehad *D Het zonnetje scheen iig goed ;)


@de rest: goed nieuws. Gisteren aan het einde van de dag me nieuwe bike opgehaald en gelijk al 150 km erop gezet *O* Sorry Vonne en Ster dat ik jullie nog niet gebeld heb( jullie hebben ondertussen een sms :P ) voor een ritje maar Dennis was iets te enthousiast met rijden _O-

Vanavond komen de foto's want die heb ik ook nog niet eens gemaakt :X

Tot zondag :W
 
@de rest: goed nieuws. Gisteren aan het einde van de dag me nieuwe bike opgehaald en gelijk al 150 km erop gezet *O* Sorry Vonne en Ster dat ik jullie nog niet gebeld heb( jullie hebben ondertussen een sms :P ) voor een ritje maar Dennis was iets te enthousiast met rijden _O-

Vanavond komen de foto's want die heb ik ook nog niet eens gemaakt :X

Tot zondag :W

Leuk, veel plezier met de nieuwe bike. En zondag extra posen natuurlijk :]
 
@stephanie: grrr klote scooters. succes met de verzekering en politie. Hopelijk komt het toch nog allemaal goed.

@crazy women: mooi pakkie en een super mooie fiets.

@Gixxergirl: gefeliciteerd met je verjaardag nog. Hopelijk heb je een hele fijne dag gehad *D Het zonnetje scheen iig goed ;)


@de rest: goed nieuws. Gisteren aan het einde van de dag me nieuwe bike opgehaald en gelijk al 150 km erop gezet *O* Sorry Vonne en Ster dat ik jullie nog niet gebeld heb( jullie hebben ondertussen een sms :P ) voor een ritje maar Dennis was iets te enthousiast met rijden _O-

Vanavond komen de foto's want die heb ik ook nog niet eens gemaakt :X

Tot zondag :W

waarom voel ik deze ochtend aan mijn theewater dat ik morgen weer een dagje moet gaan spijbelen? :X O-) :+ *O* :] :9~ })
 
@stephanie: grrr klote scooters. succes met de verzekering en politie. Hopelijk komt het toch nog allemaal goed.

@crazy women: mooi pakkie en een super mooie fiets.

@Gixxergirl: gefeliciteerd met je verjaardag nog. Hopelijk heb je een hele fijne dag gehad *D Het zonnetje scheen iig goed ;)


@de rest: goed nieuws. Gisteren aan het einde van de dag me nieuwe bike opgehaald en gelijk al 150 km erop gezet *O* Sorry Vonne en Ster dat ik jullie nog niet gebeld heb( jullie hebben ondertussen een sms :P ) voor een ritje maar Dennis was iets te enthousiast met rijden _O-

Vanavond komen de foto's want die heb ik ook nog niet eens gemaakt :X

Tot zondag :W

Thanks, ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe bike :Y
Zal vast heerlijk sturen of niet :]



Zijn er nog geïnteresseerden voor een bijna spiksplinternieuwe Dainese Rug Protector

Dainese Rug Protector
 
Zijn er nog geïnteresseerden voor een bijna spiksplinternieuwe Dainese Rug Protector

Dainese Rug Protector
:Y

Ik ben alleen kleiner dan jij bent en hij was jou al te groot ... komt niet goed dan :?

Edit: ik ziet het al, maat M, ik dacht daar even maat S te lezen maar dat is de maat die je nu gaat kopen. Even te snel gelezen |( M is te groot voor mij helaas.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag 538 limo lunch gehad _O-

Echt een aanrader, een uurtje in een super gave Hummer Limo en je hoeft er alleen maar even voor te bellen naar radio 538.

full

full


Zit leuk geluidje in ook O-)
 
Hallo dames, Even voor de geïnteresseerde onderons :+
Het beest (de braadpan) is ingeruild voor het beest nr: 2
De eerste 250 km zit er al weer op zonder aan te branden *O* *O* [afbeelding]
Ziet er goed uit!!
Heb de vorige nog nie eens gezien en nu heb je alweer een nieuwe :? :X
In het vervolg sneller afspreken anders heeft mevr. alweer een andere 'gekocht'.
:] :]
 
Wie had er overigens vragen over mij Ducenzo...
:$ ik ontken alles

onder normale omstandigheden had je zondag met de bek op 't stuur gekund,
maar dit keer ga ik heel erg rus-tig en ui-ter-mate ver-ant-woord en be-heerst naar vee-nen-daal rol-len
want ik heb zojuist cjib fanmail gekregen :(
en 't is meteen een vette aantekening |(

@boefje, morgen hou ik me dus ook een beetje gedeisd :P
 
Laatst bewerkt:
:$ ik ontken alles

onder normale omstandigheden had je zondag met de bek op 't stuur gekund,
maar dit keer ga ik heel erg rus-tig en ui-ter-mate ver-ant-woord en be-heerst naar vee-nen-daal rol-len
want ik heb zojuist cjib fanmail gekregen :(
en 't is meteen een vette aantekening |(

@boefje, morgen hou ik me dus ook een beetje gedeisd :P

Ik ontken ook _O-

Altijd balen die famail -O-
 
IKKE ben er ook!!!!!

Heb er vet veel zin in.

Ik wist dat ik een blikvanger van een motor heb, maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Ik sta voor het stoplicht en kijk wat om me heen. Gaat er gewoon een knul een foto van me maken en steekt daarna met een grote grijnzzzz zijn duim omhoog. Ben benieuwd waar doe foto op duikt.
 
IKKE ben er ook!!!!!

Heb er vet veel zin in.

Ik wist dat ik een blikvanger van een motor heb, maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Ik sta voor het stoplicht en kijk wat om me heen. Gaat er gewoon een knul een foto van me maken en steekt daarna met een grote grijnzzzz zijn duim omhoog. Ben benieuwd waar doe foto op duikt.

Altijd en overal posen *D

Wel uitkijken dat ze daarna niet achter je aan rijden om te kijken waar ze die mooie motor kunnen halen .....
 
Altijd en overal posen *D

Wel uitkijken dat ze daarna niet achter je aan rijden om te kijken waar ze die mooie motor kunnen halen .....
of de leuke dame die er op zit... :+

Ben heel benieuwd, ga 'm zondag zeker even bewonderen.

@Boefje, kom jij zondag ook? En rij je dan ook vanaf Velp mee? Wannabee, Sega, Suus; allemaal in Velp?
 
:$ ik ontken alles

onder normale omstandigheden had je zondag met de bek op 't stuur gekund,
maar dit keer ga ik heel erg rus-tig en ui-ter-mate ver-ant-woord en be-heerst naar vee-nen-daal rol-len
want ik heb zojuist cjib fanmail gekregen :(
en 't is meteen een vette aantekening |(

@boefje, morgen hou ik me dus ook een beetje gedeisd :P

:/ Wat balen zeg.

Vandaag 538 limo lunch gehad _O-

Echt een aanrader, een uurtje in een super gave Hummer Limo en je hoeft er alleen maar even voor te bellen naar radio 538.

[afbeelding]
[afbeelding]

Zit leuk geluidje in ook O-)

Hahaha wat leuk zeg. Maar dan verwacht je toch eigenlijk wel een champagne lunch ;)
 
of de leuke dame die er op zit... :+

Ben heel benieuwd, ga 'm zondag zeker even bewonderen.

@Boefje, kom jij zondag ook? En rij je dan ook vanaf Velp mee? Wannabee, Sega, Suus; allemaal in Velp?

Nope, k ben helemaal op en k moet nog 2 dagen werken. Ga aankomend weekend veeel slapen en bijkomen. Hopelijk gaat die hoofdpijn ook eens weg dan.

Veel plezier iig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan