Meiden met SuperSportMotoren *deel 9*

Status
Niet open voor verdere reacties.
of de leuke dame die er op zit... :+

Ben heel benieuwd, ga 'm zondag zeker even bewonderen.

@Boefje, kom jij zondag ook? En rij je dan ook vanaf Velp mee? Wannabee, Sega, Suus; allemaal in Velp?


Ik ben er ook niet bij deze keer.... Ik denk dat ik dit weekend ook lekker aan het bankhangen ben... en nog een heleboel was en nog stofzuigen, schoonmaken en een beetje vervelen haha... :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

in ieder geval veel plezier en zal vast een zonnedansje doen voor mooi droog weer
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
@Boefje, kom jij zondag ook? En rij je dan ook vanaf Velp mee? Wannabee, Sega, Suus; allemaal in Velp?

Ik kom zeker weten...........maar vertrek vanuit veenendaal dus geen Velp dit jaar :N
Maar aanwezig ben ik zeker.....

Denk dat Suus niet mee gaat(weet wel zeker)die is net afgelopen week geopereerd en moet rust houden!!!

Beterschap meid ;)
 
gespot! Fast Lady op haar ÜBERcoole nieuwe bike! *O* *O*

P1020200.jpg

P1020203.jpg

P1020205.jpg


maar goed dat ze nog een zx6r heeft, anders had ik deze foto's hier natuurlijk NOOOOIT mogen posten :+

FL: nogmaals gefeli met je coole bike! :Y
 
Laatst bewerkt:
gespot! Fast Lady op haar ÜBERcoole nieuwe bike! *O* *O*

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

maar goed dat ze nog een zx6r heeft, anders had ik deze foto's hier natuurlijk NOOOOIT mogen posten :+

FL: nogmaals gefeli met je coole bike! :Y


Zo trots als een pauw was ze met dr mooie bike *D Leuk om achter z on blije dame te mogen rijden.

En ze vond zelf dat ze nog wat roestig reed. Nou als dat roestig is; dames pas op voor Fast Lady, want ze doet dr naam eer aan :Y :] _O-
 
Laatst bewerkt:
@ Plastic Power: bij mij "loopt er een streep door" (zoals ze dat hier in 't schone Brabant zeggen), mag ik dan ook mee? _O- hebben we drie op een rij :+

@ FL: maar goed dat je gisteren zo'n fijne rit bent gaan doen *O* , het regent maar weer eens vandaag.... -O-

nou, in navolging van alle ziek-zijn-verhalen, doe ik ook nog een duit in 't zakje:
ik krijg binnenkort een voedingsmiddelen-allergietest (driedubbele woordwaarde) omdat ik ontzettend moe ben en blijf (ondanks mijn juist afgestelde schildkliermedicijnen en mijn 'ren je rot'-ochtendritueel op de crosstrainer).... benieuwd wat daar uit gaat komen, maar vooralsnog ben ik elke dag na de middag een dweil en ik ben het zat! :( gelukkig heeft ster me al mentale steun geboden, mochten het de gluten zijn (wat ik NIET WIL :N ), thanks meid! :Y

@ Stephanie: weet Pim al meer? vond het zo'n ROTverhaal, want hij heeft in mijn ogen heel netjes gehandeld door zo te stoppen op de onoverzichtelijke hoek.

@ all: nou het goede nieuws van vandaag: HET IS WEER BIJNA WEEEEEKEEEEEEEEEEEEND!!!!! *O* *O* *O* (en dus MegaMeeting, waarvoor ik morgen gewoon een héle dag ga nixen, zodat ik energie over heb zondag :Y )
 
gespot! Fast Lady op haar ÜBERcoole nieuwe bike! *O* *O*
wat een vet ding zeg :9~ prachtig die striping
zie je zondag :W
Uhmmmmmm................ik had zojuist ineens politie aan de deur staan :X :X :X
de klpd heeft aan ons weer een goeie klant gehad B|
maar wat ben ik blij dat ik net weg was, anders had ik zondag achterop gemoeten :o
ik kan zo snel geen ergere dingen in 't leven bedenken :/
 
moet je dat toch eens horen B|
je kon me op de a15 anders ook prima bijhouden O-)
sushi versus spaghetti })
 
Laatst bewerkt:
@ all: nou het goede nieuws van vandaag: HET IS WEER BIJNA WEEEEEKEEEEEEEEEEEEND!!!!! *O* *O* *O* (en dus MegaMeeting, waarvoor ik morgen gewoon een héle dag ga nixen, zodat ik energie over heb zondag :Y )
Nog 1 slaapdienst en dan weekend ;) *O*

Maar hoop voor je dat er snel duidelijk wordt wat er met je aan de hand is!!! Lijkt me vreselijk om te voelen dat er iets niet klopt in je lichaam en dat je gewoon wil weten waar het vandaan komt!
 
@ Plastic Power: bij mij "loopt er een streep door" (zoals ze dat hier in 't schone Brabant zeggen), mag ik dan ook mee? _O- hebben we drie op een rij :+

@ FL: maar goed dat je gisteren zo'n fijne rit bent gaan doen *O* , het regent maar weer eens vandaag.... -O-

nou, in navolging van alle ziek-zijn-verhalen, doe ik ook nog een duit in 't zakje:
ik krijg binnenkort een voedingsmiddelen-allergietest (driedubbele woordwaarde) omdat ik ontzettend moe ben en blijf (ondanks mijn juist afgestelde schildkliermedicijnen en mijn 'ren je rot'-ochtendritueel op de crosstrainer).... benieuwd wat daar uit gaat komen, maar vooralsnog ben ik elke dag na de middag een dweil en ik ben het zat! :( gelukkig heeft ster me al mentale steun geboden, mochten het de gluten zijn (wat ik NIET WIL :N ), thanks meid! :Y

@ Stephanie: weet Pim al meer? vond het zo'n ROTverhaal, want hij heeft in mijn ogen heel netjes gehandeld door zo te stoppen op de onoverzichtelijke hoek.

@ all: nou het goede nieuws van vandaag: HET IS WEER BIJNA WEEEEEKEEEEEEEEEEEEND!!!!! *O* *O* *O* (en dus MegaMeeting, waarvoor ik morgen gewoon een héle dag ga nixen, zodat ik energie over heb zondag :Y )

Balen hoor, als je geen energietjes hebt.
Wel leuk als je er toch bent zondag! Moeten we nog wat batterijtjes voor je mee nemen?
 
nou, in navolging van alle ziek-zijn-verhalen, doe ik ook nog een duit in 't zakje:
ik krijg binnenkort een voedingsmiddelen-allergietest (driedubbele woordwaarde) omdat ik ontzettend moe ben en blijf (ondanks mijn juist afgestelde schildkliermedicijnen en mijn 'ren je rot'-ochtendritueel op de crosstrainer).... benieuwd wat daar uit gaat komen, maar vooralsnog ben ik elke dag na de middag een dweil en ik ben het zat! :( gelukkig heeft ster me al mentale steun geboden, mochten het de gluten zijn (wat ik NIET WIL :N ), thanks meid! :Y


@ all: nou het goede nieuws van vandaag: HET IS WEER BIJNA WEEEEEKEEEEEEEEEEEEND!!!!! *O* *O* *O* (en dus MegaMeeting, waarvoor ik morgen gewoon een héle dag ga nixen, zodat ik energie over heb zondag :Y )

Ik zeg maar zo; met bakstenen en lijm kom je een heel eind _O- Maar zonder dollen; ik hoop voor je dat het dat niet is, maar iets simpels waar je makkelijk mee uit de voeten kunt. Maar vooral hoop ik dat ze iets gaan vinden waardoor je je weer lekkerder gaat voelen want dit is ook niks.

En je kunt nog niet niksen; er moet nog een helm gescoort worden voor zondag :+ ;)
 
Ik zeg maar zo; met bakstenen en lijm kom je een heel eind _O- Maar zonder dollen; ik hoop voor je dat het dat niet is, maar iets simpels waar je makkelijk mee uit de voeten kunt. Maar vooral hoop ik dat ze iets gaan vinden waardoor je je weer lekkerder gaat voelen want dit is ook niks.

En je kunt nog niet niksen; er moet nog een helm gescoort worden voor zondag :+ ;)

ik hoop het ook ster, en alle andere meiden :Y het komt goed, zullen we maar denken (bovendien, als ik alleen maar ga lopen sjacherijnen, dan kom ik niets verder en zet m'n vriendje me op marktplaats, dus..... :+ )

ow ja, hellumpie! krijg ik dan zo'n lekker glutenvrij stukkie krentenbrood met appel? *D

@ ducenzo: doe maar een appeltje :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan