Meiden met SuperSportMotoren *deel 9*

Status
Niet open voor verdere reacties.
tsjek! *O*

P1020210.jpg
 
Drakie goes naked!!! voor een dagje 8-)

En Ster, hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Helpt het glutenvrije diet al een beetje?

Ik merk er nog niet veel van eerlijk gezegd maar dat was bekend; het duurt gemiddeld 1,5 tot 2 jaar voor mn darmen weer dusdanig hersteld zijn. Daarbij ben ik al een paar keer in de fout gegaan omdat het zo wennen is. Je moet alles lezen en sommige dingen bevatten wel gluten maar dan moet is het zo geformuleerd op de verpakking dat ik nog niet precies weet dat dat betekend dat het ook niet veilig is. Maar daar zal de dietiste me mee gaan helpen.

Thuis eten gaat nu wel redelijk goed. Maar ik merk wel dat, zoals van het weekend, zijn we weggeweest en een heleboel mensen zijn niet op mijn eten ingesteld uiteraard. Dus ik had wel voor een paar dagen brood mee maar maandag was het eten wat ik meegenomen had op en dan zit je daar in de middle of nowhere zonder eten :/ Lekker een koekje bij de koffie of een hapje halen dan bij de snackbar of broodjes zaak zit er dan helaas niet in. Wel goed voor de lijf want ik ben van het weekend 1,5 kilo afgevallen :P Niet dat dat nodig was want ik was er al ruim 6 afgevallen.

Dat mis ik dus wel; het spontane qua eten, wat wij zo leuk vinden is er een beetje af helaas.

Maar aan de andere kant; ik blijk zowaar te kunnen koken en bakken *D Wie had dat ooit gedacht *O* Ik bekijk het positief; ik kijk niet naar wat ik niet meer mag maar naar wat ik nog wel mag. En krakende wagens lopen het langst zeggen ze, dus met die nek van mij en de coeliakie er nu bij wordt ik minstens 150 jaar oud. Dan zal ik die jonkies eens een poepie laten ruiken als ik met mn knie over de grond over het circuit raas. (tegen die tijd zal ik het toch wel een keer onder de knie hebben :? :+ )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan