Meiden met SuperSportMotoren *deel 9*

Status
Niet open voor verdere reacties.
ronald zegt net dat ie toch liever kneedownt met droog weer _O- :+

@ plastic power: :N dat wil hier in 't zuiden zeggen dat je ze niet allemaal op 'n rijtje hebt :+
 
Laatst bewerkt:
*D zit ik hier mooi goed met al die snelle meiden :} die NAKED gaan :P

mooie bike @Fast Lady :9~

hmmmmmmmmmm zal toch s dat marktplaats s wat beter in de gaten houden :+
(maar als er alleen maar sjachies opstaan) :o
Jaap, pech gehad, ik ben al weer NAKED af. :P Heb 'm net weer ingeleverd voor mijn eigen fijne kuipjes. En dat rijdt veel beter; ik kreeg zo'n rugpijn op die blote fiets! :/
 
Jaap, pech gehad, ik ben al weer NAKED af. :P Heb 'm net weer ingeleverd voor mijn eigen fijne kuipjes. En dat rijdt veel beter; ik kreeg zo'n rugpijn op die blote fiets! :/

tsja dan moet je er een hebben met bikini topje op de naked :P
full
 
Jaap, pech gehad, ik ben al weer NAKED af. :P Heb 'm net weer ingeleverd voor mijn eigen fijne kuipjes. En dat rijdt veel beter; ik kreeg zo'n rugpijn op die blote fiets! :/


Wat voor blote fiets had je meegekregen?
 
Wat voor blote fiets had je meegekregen?
Niet zo spannend; een Hyosung GT 650 met een flapperende linkerspiegel. Tijdens een stukje snelweg wilde ik zoals gebruikelijk even in mijn spiegeltje kijken, maar in plaats van het achterliggende verkeer te zien keek ik ineens mijzelf recht in de ogen. Bizar wel.
 
Laatst bewerkt:
@all ben ook super blij met de nieuwe fiets. Merk alleen wel dat ik niet meer zo heel hard kan op de snelweg maar ja dat mag tenslotte toch niet :X Gelukkig heb ik altijd nog een zx als ik eens een keertje voor het snellere werk wil gaan O-)
gespot! mevrouw Motorgek, a.k.a. Ster, héél "toevallig" net achter FL geparkeerd :+

[afbeelding]
Leek wel of zij mij de hele tijd achtervolgde :? -O- })
Zo trots als een pauw was ze met dr mooie bike *D Leuk om achter z on blije dame te mogen rijden.

En ze vond zelf dat ze nog wat roestig reed. Nou als dat roestig is; dames pas op voor Fast Lady, want ze doet dr naam eer aan :Y :] _O-
alleen der miste wat aan mijn motor :X En ja dat was idd een beetje als een natte dweil rijden voor mij. De terug weg ging al een stukkie beter *D

Moeten we eens achter elkaar rijden. Dan zijn we een mooi setje met alletwee een witte motor met rode-streep-op-de-tank :+
*O* dan hebben we helemaal bekijks :P
Donderdag reden we ook met 3 fz's achter elkaar. Ziet er dan ook leuk uit. 3 bijna dezelfde types alleen alle 3 totaal anders.
Ik ben blij dat we gisteren lekker zijn wezen rijden want vandaag is het weer toch een stuk minder :/
:^

Zo laatste dagje werken en dan weer heerlijk weekend *O* Kan ik daarna de fz gaan wassen want die is een beetje vies geworden een donderdag en ik moet hem tenslotte wel showen morgen 8-)
 
Ik kom niet naar de MM.
Moet naar een kinderfeest! '(

Veel plezier dames(met jullie rode neuzen _O- )
Ga ik al die nieuw/gepimpte bike-jes missen -O- ;(
 
*glutenverhaal&

Maar aan de andere kant; ik blijk zowaar te kunnen koken en bakken *D Wie had dat ooit gedacht *O* Ik bekijk het positief; ik kijk niet naar wat ik niet meer mag maar naar wat ik nog wel mag. En krakende wagens lopen het langst zeggen ze, dus met die nek van mij en de coeliakie er nu bij wordt ik minstens 150 jaar oud. Dan zal ik die jonkies eens een poepie laten ruiken als ik met mn knie over de grond over het circuit raas. (tegen die tijd zal ik het toch wel een keer onder de knie hebben :? :+ )

Ik vind het echt onwijs knap hoe je hiermee omgaat! :} Tis behoorlijk ingrijpend, maar je maakt er weer het beste van. Je blijkt zelfs te kunnen koken :+

Ik zie je idd al als 150 jarige met je rollator (o nee, die heb jij natuurlijk niet nodig dan) kneedownen })
 
Ik kom niet naar de MM.
Moet naar een kinderfeest! '(

Veel plezier dames(met jullie rode neuzen _O- )
Ga ik al die nieuw/gepimpte bike-jes missen -O- ;(

-O- Kan je het hele zooitje niet achter op je motor binden??

@MsLauryn: vergeet je morgen je oordoppen niet? Er haakt nog een duc aan })
 
Ik vind het echt onwijs knap hoe je hiermee omgaat! :} Tis behoorlijk ingrijpend, maar je maakt er weer het beste van. Je blijkt zelfs te kunnen koken :+

Ik zie je idd al als 150 jarige met je rollator (o nee, die heb jij natuurlijk niet nodig dan) kneedownen })

De vraag is alleen; hoe kom ik weer OP de motor als ik er naast gehangen heb :?
 
Niet zo spannend; een Hyosung GT 650 met een flapperende linkerspiegel. Tijdens een stukje snelweg wilde ik zoals gebruikelijk even in mijn spiegeltje kijken, maar in plaats van het achterliggende verkeer te zien keek ik ineens mijzelf recht in de ogen. Bizar wel.

Op een of andere manier spreek een Hyosung me ook niet echt aan. Ik heb er nog nooit op gereden maar nu ik er over nadenk..............ik zie ze eigenlijk ook nooit :?

Die GT 650, is dat niet een goedkope SV?
 
hai dames!! :W

alles goed hier?

ik heb een paar hectische weken achter de rug, vandaar weinig hier kunnen bijhouden.
Ik ben afgelopen maandag geopereerd, de galblaas is er nu uit... en inmiddels weer uit het ziekenhuis. Nu begint het echte herstellen.... helaas behoorlijk wat pijn, maar ja...

ik wou even iedereen die morgen naar de MFmeeting gaat, veel plezier wensen!!! *O* *O*
hoop er volgende keer weer bij te zijn....
 
hai dames!! :W

alles goed hier?

ik heb een paar hectische weken achter de rug, vandaar weinig hier kunnen bijhouden.
Ik ben afgelopen maandag geopereerd, de galblaas is er nu uit... en inmiddels weer uit het ziekenhuis. Nu begint het echte herstellen.... helaas behoorlijk wat pijn, maar ja...

ik wou even iedereen die morgen naar de MFmeeting gaat, veel plezier wensen!!! *O* *O*
hoop er volgende keer weer bij te zijn....

Jeetje, sterkte met het herstel!
 
hai dames!! :W

alles goed hier?

ik heb een paar hectische weken achter de rug, vandaar weinig hier kunnen bijhouden.
Ik ben afgelopen maandag geopereerd, de galblaas is er nu uit... en inmiddels weer uit het ziekenhuis. Nu begint het echte herstellen.... helaas behoorlijk wat pijn, maar ja...

ik wou even iedereen die morgen naar de MFmeeting gaat, veel plezier wensen!!! *O* *O*
hoop er volgende keer weer bij te zijn....

Hey Suus; ik lees dat je geopereerd bent; beterschap met het herstel meid!
 
hai dames!! :W

alles goed hier?

ik heb een paar hectische weken achter de rug, vandaar weinig hier kunnen bijhouden.
Ik ben afgelopen maandag geopereerd, de galblaas is er nu uit... en inmiddels weer uit het ziekenhuis. Nu begint het echte herstellen.... helaas behoorlijk wat pijn, maar ja...

ik wou even iedereen die morgen naar de MFmeeting gaat, veel plezier wensen!!! *O* *O*
hoop er volgende keer weer bij te zijn....

-O- beterschap!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan