Met eigen ogen gezien: Nordschleife !!

Luigibernau

Swing met mij mee!
30 okt 2003
16.069
7
den Haag
Net terug van een weekendje eifel waar een bezoekje aan de groene hel niet mocht ontbreken. Had al van te voren besloten er niet zelf te gaan rijden en dat is absoluut de juiste beslissing geweest, want wat je daar allemaal ziet gebeuren is onwaarschijnlijk. We hebben (voor de kenners) bij de parkeerplaats bij km 17 gestaan, de blinde bocht omhoog :X

1 ding is zeker, als je de baan niet kent wil je daar op een drukke dag niet rondgaan, zagen motorrijders die langzaam rondgingen links en rechts driftend ingehaald worden door porsches, gepimpte vipers en wat al niet meer :X :X

Aan de andere kant, zagen ook mannen die de baan wel kenden porsches buitenom inhalen :}

Zal vragen of mijn metgezellen die fotos en filmpjes hebben gemaakt, of ze wat willen posten hier :9~
 
...zagen motorrijders die langzaam rondgingen links en rechts driftend ingehaald worden door porsches, gepimpte vipers en wat al niet meer :X :X
Als je rechts ingehaald wordt doe je iets niet goed :X Gewoon netjes rechts houden, dan heb je daar geen last van :P

Er rijdt daar lekker spul rond :Y
 
fototje :}

0
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/[/img] http://stelletjeongeregeld.nl/Eifel06/photos/photo11.jpg

gaat even iets niet goed geloof ik |(
 
Populair autootje die Porsche...

Maar rechts inhalen is op zich daar niet toegestaan... moet je als trage slak uiteraard niet volledig links gaan rijden :P
 
Ik ken de baan ook niet,... ik ga daarom altijd op een maandag of vrijdag, scheelt veel. Ff wachten dat er niemand meer bij het poortje staat, en een beetje geluk heb je heel de baan voor jezelf,....
 
Ben er vorig jaar geweest met vriendin en vrienden ,dit was op de dag dat de DTM er reed kut voor ons want ik kwam er met mijn TL met full akra niet op ,teveel DB .vriend van mij met zijn R1 '03 met yoshi kwam er ook niet op GVD !!! Dit jaar gaan we weer alleen dan op een dag dat er geen evenementen zijn
 
Als je er afgelopen zondag was, heb ik je inderdaad rond zien gaan ja, tenminste er reed zo'n zelfde audi rond. Maarre, volgens mij ben je er vaker geweest, in ieder geval zo zag t eruit hoe je het blinde bochie naar boven nam :P :}

Welk blind bochie? Zijn haast allemaal blind :P ;)
Volgende keer ff :W
 
Net terug van een weekendje eifel waar een bezoekje aan de groene hel niet mocht ontbreken. Had al van te voren besloten er niet zelf te gaan rijden en dat is absoluut de juiste beslissing geweest, want wat je daar allemaal ziet gebeuren is onwaarschijnlijk. We hebben (voor de kenners) bij de parkeerplaats bij km 17 gestaan, de blinde bocht omhoog :X

Groene hel is inderdaad een goeie beschrijving. Zomer 2000 ben ik daar ook geweest. In de beruchte bocht ben ik toen helaas ook in de vangrail beland. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan