MF-ers in Ede, deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
En het eerste canvas is eigenlijk geen eens canvas maar een "waarschuwingsdraadje".
En dan nog, al rijd je in het midden op hout... :+ (bij wijze van dan...) De middelste CM heb je niet echt snel last van, zeker niet als je er rekening mee houdt.

Pa heeft eens een "versleten" band opengeknipt... Maar je verbaast je echt hoeveel rubber daar nog onder zit :+

Jij moet het echt een keer "the hard way" leren!

En als de band op het midden op het 'waarschuwingdraadje' is....Maakt natuurlijk geen reet uit, omdat je het midden het meeste gebruikt :?

Je praat een hoop poep kerel!
 
Jij moet het echt een keer "the hard way" leren!

En als de band op het midden op het 'waarschuwingdraadje' is....Maakt natuurlijk geen reet uit, omdat je het midden het meeste gebruikt :?

Je praat een hoop poep kerel!


Ik vind het ook een beetje vreemd allemaal... Je moet er niet aan denken wat er gebeurt, als het waarschuwingsdraadje zegt, ik heb je gewaarschuwd eikel...
 
Laatst bewerkt:
Joh hij doet alleen nog maar hopjes...Dan maakt een slechte achterband niets uit. :?


Hopjes?? Het zal allemaal wel... Misschien kan ie beter het canvas er rondom afsnijden, dan heeft ie weer rubber... Kan ie weer een weekie rijden..


Tis niet vervelend bedoelt, maar ik vind het erg dom om zo te gaan rijden..
 
Laatst bewerkt:
Hopjes?? Het zal allemaal wel... Misschien kan ie beter het canvas er rondom afsnijden, dan heeft ie weer rubber... Kan ie weer een weekie rijden..


Tis niet vervelend bedoelt, maar ik vind het erg dom om zo te gaan rijden..

Was ook behoorlijk sarcastisch bedoeld. :)
 
Omdat het een stuk minder erg is als het achterwiel een end opschuift ipv het voorwiel misschien?
Zou trouwens wel gaaf zijn zeg, met 25kw met een highsider van je motor geslingerd worden omdat de middelste cm profiel versleten is :9~ Dat is nog eens een uitdaging :Y *O*

:z
 
Omdat het een stuk minder erg is als het achterwiel een end opschuift ipv het voorwiel misschien?
Zou trouwens wel gaaf zijn zeg, met 25kw met een highsider van je motor geslingerd worden omdat de middelste cm profiel versleten is :9~ Dat is nog eens een uitdaging :Y *O*

:z
nah uitdaging, t enige wat je ervoor nodig hebt is vochtig of glad wegdek, dus uitdaging kun je t niet noemen ;)
 
nah uitdaging, t enige wat je ervoor nodig hebt is vochtig of glad wegdek, dus uitdaging kun je t niet noemen ;)
Dan ga je er met een highsider af? :N
Vochtig of glad wegdek, inderdaad. Met een gewoon ritje met dit weer is er dus niets aan de hand O-)
 
Omdat het een stuk minder erg is als het achterwiel een end opschuift ipv het voorwiel misschien?
Zou trouwens wel gaaf zijn zeg, met 25kw met een highsider van je motor geslingerd worden omdat de middelste cm profiel versleten is :9~ Dat is nog eens een uitdaging :Y *O*

:z

Voorwiel of achterwiel maakt geen ruk uit, als het je in een bocht kapot klapt, dan lig je. :N
 
Voorwiel of achterwiel maakt geen ruk uit, als het je in een bocht kapot klapt, dan lig je. :N
Kapot klappen doet't nog lang niet, halloooo ik ben niet gek :P Ik ben heus niet op een stuk touw aan het rijden wat de band bij elkaar houdt hoor :')
 
Laatst bewerkt:
Kapot klappen doet't nog lang niet, halloooo ik ben niet gek :P Ik ben heus niet op een stuk touw aan het rijden wat de band bij elkaar houdt hoor :')


Erik, gooi er gewoon een nieuwe onder ben je van al het gezeik af... Maar als je met zon band wat krijgt kan de verzekering ook nog moeilijk doen denk ik...
 
Jongens, jullie denken toch niet serieus dat ik het meen ??? Ik heb gewoon hersens hoor :')
Morgen nieuwe setje *O*

Enne, van "al het gezeik af"???? :9 Ik ga door jullie "gezeik" :9 echt geen onderdelen vervangen hoor, dat bepaal ik zelf wel :')
 
Laatst bewerkt:
Kapot klappen doet't nog lang niet, halloooo ik ben niet gek :P Ik ben heus niet op een stuk touw aan het rijden wat de band bij elkaar houdt hoor :')

Maar Als je band zo dun wor is het wel een stuk gevoeliger voor een stuk glas of schoef en dergelijke...Dus het is niet slim kerel. Je moet niet onnodige risico's nemen, das dom!
 
Maar Als je band zo dun wor is het wel een stuk gevoeliger voor een stuk glas of schoef en dergelijke...Dus het is niet slim kerel. Je moet niet onnodige risico's nemen, das dom!
Ja, en daarom gaat 'ie er morgen af.

Trouwens dat Power Pure topic al gezien over "vreemde slijtage"???
Hoe kan zoiets? :')
 
Ja, en daarom gaat 'ie er morgen af.

Trouwens dat Power Pure topic al gezien over "vreemde slijtage"???
Hoe kan zoiets? :')

Pas ook nog een supercorsa in m'n hand gehad waar de hele zijkant van gescheurd was op de helft van de band...En daar is iedereen helemaal weg van.

Dus zeg jij het maar....
 
Die Pure s die schijnen niet zo best te zijn, hoor er nog wel eens klachten over..
Ik hoor ook heel veel hele goede verhalen :Y Zolang de juiste bandenspanning er maar in zit, blijken nogal gevoelig te zijn??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan