MF-ers in Ede part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je vergeet de open beker cross volgende week. (29-11)

Gebruik idd spiegel reflex, sportstand?? wat is dat?? gewoon op het groene vierkantje toch..... _O-

die idd vergeten :r

groene knopje is voor stilstaande beelden ;)
sportstand voor bewegende beelden, maar dan staat alles stil.
ga maar eens testen op de TV stand, dan draaien de wieltjes, en zie je een vervaagde achtergrond ;)

net als dit.............

full


is met de tv stand gemaakt, en met een eos350 met een 18-200mm tamron lens erop 8-)
 
Pff, net bijna m'n pa's auto in de soep gereden |( Lang leven sneeuw :X


Ik denk nog, is glad, ga wel een keertje met de auto. Rij ik van m'n vriendin af terug naar huis, dat is vanaf Ede > Stadspoort > brug over > rechtsaf slinger maken het binnenveld op (weg parallel langs snelweg). Dan nog wat gewiebel en dan een bocht naar links, waarin de bocht halverwege overgaat in stenen die nat spekglad zijn. Daar had ik eventjes niet genoeg rekening mee gehouden :X 't Is een V70, en die hebben graag onderstuur... Dat deed ie ook als eerste. Ik schrik me natuurlijk het leplazerus, gas los, voorkant terug in het gareel maar de achterkant slaat door waardoor ik parallel aan de weg schuin doorvlieg de berm in. Daar ligt (gelukkig) een metertje gras met daarachter een soort van 'dijk' die naar de snelweg oploopt. Voel hem er dwars tegenaan stuiteren met de wielen en weer terug de weg op. Gestopt, bevestigd dat er niks kapot was (ook niet aan de wielen), en weer door gegaan.

Was eigenlijk sjekkie momentje, maar ik rook niet :')
Die bocht ken ik ja,lag ook een busje in de sloot de vorige keer dat het glad was,rij daar altijd over naar m'n werk en die bocht neem ik met nat weer al heel rustig,laat staan als het glad is,ben je nog goed vanaf gekomen.
 
Pff, net bijna m'n pa's auto in de soep gereden |( Lang leven sneeuw :X


Ik denk nog, is glad, ga wel een keertje met de auto. Rij ik van m'n vriendin af terug naar huis, dat is vanaf Ede > Stadspoort > brug over > rechtsaf slinger maken het binnenveld op (weg parallel langs snelweg). Dan nog wat gewiebel en dan een bocht naar links, waarin de bocht halverwege overgaat in stenen die nat spekglad zijn. Daar had ik eventjes niet genoeg rekening mee gehouden :X 't Is een V70, en die hebben graag onderstuur... Dat deed ie ook als eerste. Ik schrik me natuurlijk het leplazerus, gas los, voorkant terug in het gareel maar de achterkant slaat door waardoor ik parallel aan de weg schuin doorvlieg de berm in. Daar ligt (gelukkig) een metertje gras met daarachter een soort van 'dijk' die naar de snelweg oploopt. Voel hem er dwars tegenaan stuiteren met de wielen en weer terug de weg op. Gestopt, bevestigd dat er niks kapot was (ook niet aan de wielen), en weer door gegaan.

Was eigenlijk sjekkie momentje, maar ik rook niet :')
heb jij even mazzel :Y
en zou acuut naar de pomp gaan om een pakje peuken te halen :+
 
die idd vergeten :r

groene knopje is voor stilstaande beelden ;)
sportstand voor bewegende beelden, maar dan staat alles stil.
ga maar eens testen op de TV stand, dan draaien de wieltjes, en zie je een vervaagde achtergrond ;)

net als dit.............

[afbeelding]

is met de tv stand gemaakt, en met een eos350 met een 18-200mm tamron lens erop 8-)

Cool.
THX voor de tip. :]
 
@ poesiemiauw...........





de nieuwe datums zijn weer bekent *D

harskamp:


Wedstrijden--------------------Datum------------------------Trainings data

1e Clubcross-----------------27-12-2008-----------------------06-12-2008
2e Clubcross-----------------10-01-2009-----------------------20-12-2008
3e Clubcross-----------------31-01-2009-----------------------03-01-2009
4e Clubcross-----------------28-02-2009-----------------------17-01-2009
5e Clubcross-----------------07-03-2009
6e Clubcross-----------------14-03-2009



*D *D

*O* staat genoteerd
even modderhappen daar!
hier is besloten dat we volgend jaar best ruimte hebben voor een crosser erbij
dus als we wat leuks tegenkomen :P
 
*O* staat genoteerd
even modderhappen daar!
hier is besloten dat we volgend jaar best ruimte hebben voor een crosser erbij
dus als we wat leuks tegenkomen :P
as voorjaar ga ik opzoek naar iets leuks :Y
zit alleen te dimdammen tussen een 2 of een 4 takker.

word het een 2takker, dan ga ik voor een honda cr250
word het een 4 takker, dan ga ik voor een honda xr600, of een kawa klr650
O-)
 
as voorjaar ga ik opzoek naar iets leuks :Y
zit alleen te dimdammen tussen een 2 of een 4 takker.

word het een 2takker, dan ga ik voor een honda cr250
word het een 4 takker, dan ga ik voor een honda xr600, of een kawa klr650
O-)


2 takt kopen!!! is veel leuker. heb zelf een YZ250. Betere gooi en smijt werk. ga je met zo'n dikke XR of KLR nooit nadoen.
 
nijmegen gisteravond, vanochtend en begin van de middag ook... :+

was net even zoeken daar naar de marbella :X

en hier ook zie ik nu weer... hopen dat het nog even blijft sneeuwen en niet over gaat in regen :/
 
Laatst bewerkt:
2 takt kopen!!! is veel leuker. heb zelf een YZ250. Betere gooi en smijt werk. ga je met zo'n dikke XR of KLR nooit nadoen.

Ik heb vanochtend een stukje mogen rijden op de Yz 250 van een vriend van me.
Ik heb vroeger een Cr500 gehad maar vond dit toch echt veel meer hebben!
Waar cross je normaal gesproken?
Vroeger had je nog banen waar je voor 10 gulden verzekerd kon crossen de hele dag.
Bestaat dat nog een beetje of is dit helemaal uitgemolken?
 
Voor een tientje een dagje rijden gaat je niet meer lukken. Nu moet je een KNMV verzekerings pasje hebben. Die is een jaar geldig en kost 45 Eurie, kun je kopen bij een motocross club (maakt niet uit welke eigenlijk). Zonder die pas hoef je niet bij een baan te komen om te trainen. Dagje trainen verschilt per club. Gewoonlijk rond de 10 euro maar als je lid bent meestal gratis.
Rij zelf het meest wedstrijden in de Achterhoek en een beetje trainen in Arnhem of Ermelo. Streekwedstrijden en Uitwisselings wedstrijden in het oosten zijn echt mooi. Afgelopen seizoen helaas te weinig aan toe gekomen ivm klussen aan huis e.d. voordat me vriendin ging bevallen. Volgend jaar beter. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan