MF-ers in Ede part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moggel :W

Volgens mij komt er een crossvirus opsteken.. Ik voel um al :P
Lijkt me best een keer boeiend om te doen. Maar volgens mij is op de weg rijden toch leuker.
Misschien moet ik het maar niet proberen ook; een crossfiets, kleding erbij.. wordt me een beetje te duur :P
 
Persoonlijk vind ik motocross mooier dan rijden op de weg.
Is heel verslavend om te doen, maar veel mensen onderschatten het.
Tis moeilijker dan je denkt.
 
Crossen lijkt me super, ik zit er alleen mee dat ik de motor ook voor andere dingen gebruik, waar een crosser niet echt handig voor is. Een SM lijkt me wel geweldig, best of both worlds :) Uiteraard veel minder grip in dirt dan noppen, maar er kan dan ook niet veel aan kapot als het mis gaat :P

Ik heb het geld wel voor een tweede motor (goedkope 250 crosser), en de kleding kan ik ook wel lijden, maar ik krijg domweg geen toestemming om een tweede te kopen (dan moet ik ook kostgeld gaan betalen, want dat kan er dan ook wel af :P ). Komt nog bij dat ik niet zou weten waar je hier in de buurt lekker kan rijden. Ja, Kwintelooie (zandgat), maar ik weet niet of je daar zo mag rijden, volgens mij niet namelijk.

Misschien een allroad met voorkeur voor zand? :P Kan altijd nog allroad banden onder een KTM leggen :) Maar wegracers vind ik óók leuk -O-
 
Laatst bewerkt:
:+ plannen herzien...

wordt waarschijnlijk toch een andere demper :P

een bodis :P

full
 
Nou zo :9 !
Ik vind hem mooi klinken maar de Two Brothers heel eerlijk gezegd mooier!

@ Jefro en Soes: Jullie hebben allebei helemaal gelijk.
Ik ga eerst eens kijken bij een training en dan eens kijken wat ik wil gaan doen.
Het mooiste zou zijn om 2e hands weinig gedragen merkkleding op de kop te
tikken natuurlijk! Voor weinig ;) !
Heb op de weg alles van Alpinestars en dat bevalt mij uitstekend.
 
:Y ik vind hem ook wel vet :P en er is ook een titanium versie *O*
dan zijn we er toch over uit????


het gaat de tyt versie worden })




kreeg vandaag nog een telefoontje van motoport, dat ze mooie cnc gefreesde zwarte
stepjes gevonden hebben voor mn soes die ook daadwerkelijk erop passen en niet universeel zijn zoals de meeste zijn :P
dus dus staan nu in bestelling en zal ik met een week of 2 in huis hebben, evenals mn smoke led knippers voor in de spiegels. en evenals de nickname stickers die er dan zullen zijn *O* *O* *O*


dusssss....laat het pimpen maar beginnen *D
 
teer :? vind het wel meevallen zijn lekker soepel hoor :) heb ze ook in bocholt gehaald
Teer, in de zin van beschadigingen. Hoor aardig wat verhalen van scheurtjes ed.

Maar ben er al uit, ga een belachelijk bedrag uitgeven aan sokken, waterdicht, ademend. Sealskinz. I'll give it a try...
 
*D het was wel ff zoeken :Y

aanschaf wordt nog even uitgesteld tot het voorjaar, gister een hoop centjes aan wat anders uitgegeven :P

*O* ik ga 25 mei een dagje op assen rijden *D



:W morge btw

25 mei is nog ver weg, maar wel *O* *O*


ik heb vandaag mijn blauwe vriend ook maar uit de schuur gehaald :]
heb maar 1 andere motorrijder gezien :W
 
25 mei is nog ver weg, maar wel *O* *O*

ik heb vandaag mijn blauwe vriend ook maar uit de schuur gehaald :]
heb maar 1 andere motorrijder gezien :W
Het wordt wat dat betreft steeds rustiger ja. Ik trek die van mij ook niet meer uit de schuur, nu met pekel eerst iig niet meer.
Moet m eerst nog maar eens goed gaan poetsen eigenlijk :')
 
Teer, in de zin van beschadigingen. Hoor aardig wat verhalen van scheurtjes ed.

Maar ben er al uit, ga een belachelijk bedrag uitgeven aan sokken, waterdicht, ademend. Sealskinz. I'll give it a try...

ik heb ze nog niet gebruikt dus kan daar niks over zeggen, moeten binnekort maar eens een keer samen gaan trappen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan