MF-ers in Ede part 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terwijl iedereen hier bezig is z'n motor te pimpen zit ik eraan te denken om m'n motoren te verkopen,de FJ en de Duc dan,de oude zwarte 1100 is niets waard en houd ik om wat rondjes in de buurt te rijden,heb namelijk steeds meer last van m'n knieën,merkte het al tijdens het weekendje Eifel in september,maar op het moment blijf ik last houden,vooral met motorrijden -O-
 
Terwijl iedereen hier bezig is z'n motor te pimpen zit ik eraan te denken om m'n motoren te verkopen,de FJ en de Duc dan,de oude zwarte 1100 is niets waard en houd ik om wat rondjes in de buurt te rijden,heb namelijk steeds meer last van m'n knieën,merkte het al tijdens het weekendje Eifel in september,maar op het moment blijf ik last houden,vooral met motorrijden -O-

kun je geen highway steps op de duc plaatsen? :P
 
@mike, doen we, maar eerst even de fiets een groot beurtje geven. Heeft ze nog niet gehad van me ;)

Terwijl iedereen hier bezig is z'n motor te pimpen zit ik eraan te denken om m'n motoren te verkopen,de FJ en de Duc dan,de oude zwarte 1100 is niets waard en houd ik om wat rondjes in de buurt te rijden,heb namelijk steeds meer last van m'n knieën,merkte het al tijdens het weekendje Eifel in september,maar op het moment blijf ik last houden,vooral met motorrijden -O-
Aprilia kopen? Misschien wil ik daar volgend jaar van af. ;)

Maar het klinkt vervelend. Al eens naar laten kijken wat het probleem exact is?
 
@mike, doen we, maar eerst even de fiets een groot beurtje geven. Heeft ze nog niet gehad van me ;)Aprilia kopen? Misschien wil ik daar volgend jaar van af. ;)

Maar het klinkt vervelend. Al eens naar laten kijken wat het probleem exact is?
Knieën zijn altijd al een zwakke plek bij mij geweest,binnenkort eens dokter opzoeken,maar zoals het nu gaat wil ik zelf al geen afstanden meer rijden.
 
@mike, doen we, maar eerst even de fiets een groot beurtje geven. Heeft ze nog niet gehad van me ;)Aprilia kopen? Misschien wil ik daar volgend jaar van af. ;)

Maar het klinkt vervelend. Al eens naar laten kijken wat het probleem exact is?
Err... Wat kun je in hemelsnaam kopen dat beter is dan die appie? -O-

Nou ja, goedkoper kan wel natuurlijk :P


@VMM: Balen man! Als een 900SS inderdaad m'n volgende motor wordt leun in toch best wel naar het nieuwe model, dus aan mij heb je niet veel :/ Evengoed succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Err... Wat kun je in hemelsnaam kopen dat beter is dan die appie? -O-

Nou ja, goedkoper kan wel natuurlijk :P


@VMM: Balen man! Als een 900SS inderdaad m'n volgende motor wordt leun in toch best wel naar het nieuwe model, dus aan mij heb je niet veel :/ Evengoed succes met de verkoop!
Zolang de Duc niet weg is wil ik er zelf wel af en toe mee rijden,dus dat is niet zo'n probleem,maar uiteindelijk gaat ie wel weg -O-
 
Terwijl iedereen hier bezig is z'n motor te pimpen zit ik eraan te denken om m'n motoren te verkopen,de FJ en de Duc dan,de oude zwarte 1100 is niets waard en houd ik om wat rondjes in de buurt te rijden,heb namelijk steeds meer last van m'n knieën,merkte het al tijdens het weekendje Eifel in september,maar op het moment blijf ik last houden,vooral met motorrijden -O-

Kl*te voor je!
Heb je altijd zwaar werk gedaan dat je zoveel last hebt?
 
Knieën zijn altijd al een zwakke plek bij mij geweest,binnenkort eens dokter opzoeken,maar zoals het nu gaat wil ik zelf al geen afstanden meer rijden.
Ok, maar eergh... als je dan toch motoren in de uitverkoop gaat doen en geen afstanden meer gaat rijden... Lijkt het mij persoonlijk leuker om de duc te houden omdat dat gewoon je droomfietsje is...

Err... Wat kun je in hemelsnaam kopen dat beter is dan die appie? -O-
Weinig. Maar de laatste tijd wel een beetje gehad met het straatrijden. Heb simpelweg het geld niet om de consequenties van mijn rijstijl met de aprilia te kunnen accepteren. Zelf even wat maandjes afkoelen nu in de winter, ding een beurtje geven en volgend jaar maar eens zien.

Nou ja, goedkoper kan wel natuurlijk :P
Speelt niet echt mee, maar is wel een bijkomend voordeel uiteraard.
 
Ok, maar eergh... als je dan toch motoren in de uitverkoop gaat doen en geen afstanden meer gaat rijden... Lijkt het mij persoonlijk leuker om de duc te houden omdat dat gewoon je droomfietsje is...Weinig. Maar de laatste tijd wel een beetje gehad met het straatrijden. Heb simpelweg het geld niet om de consequenties van mijn rijstijl met de aprilia te kunnen accepteren. Zelf even wat maandjes afkoelen nu in de winter, ding een beurtje geven en volgend jaar maar eens zien.Speelt niet echt mee, maar is wel een bijkomend voordeel uiteraard.
Op de Duc zit ik het meest gebogen met m'n benen en ook het snelste last op,als ik m'n volgend jaar nog heb dan krijgt ie een beurt en nieuwe bandjes en rij ik er ook wel mee,maar komt er een liefhebber voor dan gaat ie wel weg.
 
dat klinkt niet goed VMM, zou toch eerst naar je knieën laten kijken voor je alles de deur uit doet :Y

vanmiddag nog even mijn blauwe vriend uitgelaten, was heerlijk :]
was sowieso als blij dat hij zonder problemen startte *O*
 
Laatst bewerkt:
@mike, doen we, maar eerst even de fiets een groot beurtje geven. Heeft ze nog niet gehad van me ;)

die van mij hangt ook nog in de schuur onder de bagger :X heb nog geen tijd gehad om schoon te maken :/ en morge ook ff een bij rein een afspraak maken voor een beurt :)

misschien willen er meer mee fietsen van hier :?
 
die van mij hangt ook nog in de schuur onder de bagger :X heb nog geen tijd gehad om schoon te maken :/ en morge ook ff een bij rein een afspraak maken voor een beurt :)

misschien willen er meer mee fietsen van hier :?

Leuk doen we...ik heb alleen geen fiets :+ !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan