MF Flevoland Topic LXVIII

Ok....weinig reactie daarop ( Megameeting ).....dan gaat de nieuwe bike maar meteen in stukjes de schuur in....

Lekker "Hanken"dus!

Maar Ruud,

Ik wil hem allereerst bij jou hebben....

Hij stinkt enorm naar benzine....
Vol gas houdt hij enorm in..
Er komen vlammen van een meter lang uit mn uitlaat !!
( geen geintje hoor )

Ik denk dus.....veel te rijk afgesteld....

Wat is je nieuwe adres? ( Qua zaak )...en wanneer kan ik hem brengen evt ?...
( kun je er wel iets mee denk je ? )

Hank

evt 06 per pb ?....
 
Vanmiddag mijn fiets bij " the pope " afgegeven.

Hij gaat zich over het probleem buigen...

Was erg leuk om Ruud weer te spreken, weinig veranderd en in mijn opinie nog net zo gepassioneerd over zn vak als altijd

Nu maar afwachten !
 
Ik heb de zokekmachine gebruikt, maar waarwordt berzameld voor de MFMM (nee niet voor de dodenherdenkingm da;s gewoon op de geijkte plek)
FL01ad-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Was gister wel weer bij de Dodenherdenking, ga straks nog stukje Bevrijdingsdfestival mee maken.

Tot dan dan! 8-)
 
Laatst bewerkt:
't is in ieder geval minder uitgestorven als eerst. Zelfs weer nieuwe mensen die zich melden. Enne...leuke motor hoor, Hank! Is hij al weer terug van de pope?
 
In Onze goeie ouwe tijd.....was dit topic haast niet te volgen ...zo snel gingen we....

maar ok, vandaag ff op de koffie geweest bij " the Pope "

Ruudje zegt dat het een hele klus wordt, maar dat het uiteindelijk wel goed komt.....
ik ben blij.... *O*

ik ben zo ongeveer het internet aan het leeg bestellen.....ook dingen die ruud dan weer nodig heeft.....

uiteindelijk komt het goed.... :] ( zegt ie )

we gaan/moeten ENORM "Hanken"......hij gaat helemaal uit elkaar, andere achterband gaat er bij Ruud nog onder ( slimmer als de achterbrug aanpassen hebben we samen besloten )....
uiteindelijk moet ie MAT zwart de schuur uitrollen....met nieuw..... stuur/buddy/backseat/risers/forward controls/electra/verlichting/fender studs/luchtfilters/risers/achterscherm/.....en nog veel meer....

komt wel goed schatjuh :9

dus nu gaat de meest brede mogelijke maat eronder in deze achterbrug.....en nieuw rubber is ook wel lekker....

luchtfilters gaat ie terug bouwen naar de originele....( nu K&N erin....met kousjes en gaatjes....)
Daarna alles afstellen, maar daar ben ik niet bang voor bij Ruud, dat komt zeker goed !!
 
Dat klinkt weer als een flink aantal uren werk. Zal vast weer een mooi resultaat opleveren :9~ :9~

Zelf heb ik alleen een rempomp modificatie laten uitvoeren ;) Met het gebruik van de soes is het matig gesteld tegenwoordig. Ben meer op pad met de auto en/of kinderwagen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan