MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


afgelopen zaterdag was het best warm 8-) .
 
Laatst bewerkt:
Gisteren op verjaardagsbezoek geweest in Haarzuilens... met zijn drietjes de motor gepakt en deels binnendoor gereden.

Die kleine man doet het echt fantastisch... 400km gereden, en het hartstikke leuk gehad. *D
 
Gisteren op verjaardagsbezoek geweest in Haarzuilens... met zijn drietjes de motor gepakt en deels binnendoor gereden.

Die kleine man doet het echt fantastisch... 400km gereden, en het hartstikke leuk gehad. *D
:)

Ik heb hier eventueel nog nagenoeg nieuwe motorlaarzen maat 42 liggen. Zal nu nog te groot zijn voor hem maar wellicht tzt... ;)
 
in Laren liggen nu van die heerlijke busdrempels.
ze doen geen zak want zelfs met mijn auto zou ik er vol gas overheen kunnen :')
alleen voor de motorrijders zijn ze schijt irritant :/
vaste paddenstoel geen mee verend ding*
 
Laatst bewerkt:
Gisteren op verjaardagsbezoek geweest in Haarzuilens... met zijn drietjes de motor gepakt en deels binnendoor gereden.

Die kleine man doet het echt fantastisch... 400km gereden, en het hartstikke leuk gehad. *D
Leuk dat dat kan :Y

Anderzijds, nieuwe ronde, nieuwe kansen en vooral een nieuwe uitdaging. Success! :t

Zit nu twee maanden op m'n nieuwe werkplek. Blijf het maar lastig vinden. Ook niet helemaal eerlijk, 80 man die maar één naam hoeven te onthouden terwijl ik 80 nieuwe namen moet onthouden. En dan ook nog even onthouden hoe die rare slagroomklopper in elkaar steekt, want dat is dan toch nèt even anders dan een grote grijze driewieler.

Morgen eindelijk redelijk weer, sowieso naar Emmen. Spa was helaas al bezet, dat had natuurlijk nog mooier geweest. Maar goed, eindelijk weer eens een stukje sturen. *O*

Oude camerasteun met zuignap even uit elkaar getrokken, lange bout er doorheen...ben benieuwd.

[afbeelding]
[afbeelding]

Dan is het daarna weer even klaar. De Peugeot heeft lekke verstuivers. En kale banden. B|
Haha je kiest er ook wel eentje uit. het is in ieder geval ook een driewieler. ;)



Weekendje weg mensen, Hoop dat jullie het leuk gehad hebben ;)
 
Laatst bewerkt:
:)

Ik heb hier eventueel nog nagenoeg nieuwe motorlaarzen maat 42 liggen. Zal nu nog te groot zijn voor hem maar wellicht tzt... ;)

Thanx... benieuwd hoe snel dat gaat... je staat er verbaast van hoe snel ze groeien.


Vandaag ook de motor naar het werk gepakt en in mijn hoofd begin ik langzamerhand met vormgeven voor de zomerroute. Iets van hetzelfde maar ook weer andere dingen. Zit een beetje te kijken hoever we in 1 dag kunnen komen. Want dat geeft ruimte voor meer bochten Zuidelijker.
 
Dag allemaal,

Wederom een nieuwe MF-er in de regio! Ik heb me in dit topic al voorgesteld, maar doe het nog even kort.

Ik ben Kevin, 26 jaar, geboren en getogen in Hilversum en rijd een zwarte Suzuki GSX600F uit '97. Erg retro, maar wel stoer. Sinds juni 2016 mag ik me trots bezitter noemen van het A-rijbewijs. Had ik al even op gewacht (zeker ivm. de nieuwe wetgeving, 24+ is direct opstappen), maar nu was het zover.

Vorig seizoen zocht ik vergeefs naar meetings of andere motorrijders om een bescheiden tochtje mee te doen. Ik ken wel een aantal mensen die ook motor rijden en zie er zát in de buurt, maar ik kan me nergens bij aansluiten. Gelukkig komt de MF-megameeting eraan, mede een reden om me een keer te registreren. Is er een groep die vertrekt vanuit Hilversum e.o.? Ik las dat dat in de voorgaande jaren wel gebeurd is, maar ik zie er nog niets van terugkomen voor deze editie. Is er al iets gepland?

Een foto kan natuurlijk niet uitblijven:
full


Ik zie ernaar uit om meer motorrijders uit de regio te leren kennen! :]

Groeten, Kevin
 
Hmmz was stevig buitje net. Beetje jammer dat de regenlaag van het motorpak niet in het motorpak zat maar thuis lag. Ietsjes nat geworden :+
 
Welkom Kevin.


MFMM... zal er niet groter op worden, maar miss wel leuk. Wanneer issie? :+

Zoek later wel ff, nu dooooooor met werk :X
 
nieuwes :W

Mega meeting laat ik aan mij voorbij gaan; andere verplichtingen.
Afgelopen maandag wel even de tiger onder het stof :X vandaan gehaald voor wat onderhoud.
Nieuw knipperlicht en duo stepje laten monteren, de een afgebroken, de ander bleek door de vorige eigenaar "afgesleten" bij te veel druk klapte die door.

Was wel weer even fijn rijden :] Volgende week weekendje Eifel en daarna maar wat meer ritjes :Y
 
\

Aanstaande zondag, 7 mei, in Veenendaal. Zelfde locatie als vorig jaar. Het schijnt prima weer te worden!
Bij goed weer wordt het een waterdagje zondag.
Pakt vast iemand anders de MFMM wel ff op....
 
Laatst bewerkt:
Zit wel te denken vrijdagavond ff een rondje Lekdijk te doen, dus hou daar maar vast rekening mee :)
 
21 mei :N

Kan ik niet en lijkt me ook geen bal aan. En nog voor moeten betalen ook? :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan