MF Gooi en Vechtstreek *Deel 109*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh! :Z

Over die posts van Serafina, ik stoor me er niet aan hoor, laat maar lekker meekletsen.
Ben overigens onderhand wél schieuwnierig hoe ze irl is *D

Laterrrrr :W
 
Blij dat Achi niet aan het werk is

Agent komt om bij ongeval met dienstmotor
woensdag 21 september 2011 23:37

Oudewater - Een motoragent van het Utrechtse politiekorps is woensdagavond bij een ongeval om het leven gekomen.

De nog jonge agent was onderweg naar een melding, toen hij door een nog onbekende oorzaak van de weg raakte en in een sloot terecht kwam.
 
Mogguh! :Z

Over die posts van Serafina, ik stoor me er niet aan hoor, laat maar lekker meekletsen.
Ben overigens onderhand wél schieuwnierig hoe ze irl is *D

Laterrrrr :W
Jij wil gewoon graag jeux des boules spelen *O*
 
Triest.... '(




Btw. niet zo heel lang geleden ook al een soortgelijk bericht voorbij zien komen.
 
Laatst bewerkt:
Blij dat Achi niet aan het werk is
Morgen B|

Motoragent overleden na ongeval



Collega uit Woerden die een Vrouw en kind achter laat............ -O-
-O- .. gaat niet goed met die coppers op een motor.. -O- :N

Vanmorgen hier ook te horen gekregen dat er een collega van mij is overleden (niet op de motor).
Hij was al wel even uit de roulatie, maar dan nog: heen gegaan aan iets anders dan waar hij voor opgenomen was.. -O-
 
Het gaat goed hier op klein Aruba.De stoel begint zich al helemaal naar mij te vormen. :') :+

Geeft me wel mooi de tijd even met de gemeente te bellen, huisvesting op Woensdrecht te regelen, etc.

@Collega van Achi: -O- :/

Sinds Aug. 2010 zo'n 20k op de Kawasaki, en nog eens een goede 17k op de CBR. Hoop dat ik de kilometers van de Kawasaki binnenkort met de auto kan doen en ik iets meer met de CBR op pad kan, want die heeft maar een mager jaartje. :/
 
Mogguh :W Vies lui uitgeslapen *D

:W Best vroeg zo al op het werk :W
:X Mooie tijd :+

Smoggus.... en weer helemaal bijgelezen inclusief Bitchfight. :+



Vandaag de laatste werkdag van het werk dat ik nu doe.
Tussen de middag met de collega's lunchen en om half vier de deur uit.

Daarna ID-kaart aanvragen waarvoor sinds vandaag ook weer betaald moet worden.
Het is wat.... :Y

Ieder, fijne dag.
Succes de laatste dag *D

Morgen B|

Motoragent overleden na ongeval



Collega uit Woerden die een Vrouw en kind achter laat............ -O-
:/ F*ck! Gecondoleerd -O-


-O- .. gaat niet goed met die coppers op een motor.. -O- :N

Vanmorgen hier ook te horen gekregen dat er een collega van mij is overleden (niet op de motor).
Hij was al wel even uit de roulatie, maar dan nog: heen gegaan aan iets anders dan waar hij voor opgenomen was.. -O-
Gecondoleerd -O-
 
Vanmorgen hier ook te horen gekregen dat er een collega van mij is overleden (niet op de motor).
Hij was al wel even uit de roulatie, maar dan nog: heen gegaan aan iets anders dan waar hij voor opgenomen was.. -O-

:/ Jij ook sterkte :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan