MF Gooi en Vechtstreek deel ** 110 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd, franky :)

Zondag gaat toch nie lukken nie. :N

Ter kennisgeving: X en ik zijn uit elkaar. Reageren niet nodig. Het verklaart wel even mijn geklets en ge- *O* van deze dagen, om maar vooral niet te veel te :/ '( De balans moet weer even gevonden worden :+
 
Goeiemoggeuh :W

Heerlijk joh, laat je bed uit komen op een vrije dag :)

Franky gefeliciteerd met je rijbewijs. Nu zoeken naar een leuke motor.

Ritje, afhankelijk van het weer ben ik erbij. Vandaag schijnt het zonnetje lekker door de pui naar binnen hier.

Boetes.... zonde
 
MTeun's Ritje a.s. zondag 16 oktober

van_der_valk_de_witte_bergen_e03f63_2112.jpg

11 uur Hotel de Witte Bergen aan de A1

Mteun-03
Kato
Achi
Nocer

Onder Voorbehouders v/h Weer

UT
DonDalton
MZN
Jazzuki



Vanaf 16uur soep in de Keistad
Uiteraard wel vooraf laten weten ivm. boodschappen
doe maar via PB aan Girl dan blijft 't overzichtelijk

 
Thanx allemaal *O*

3e x was scheepsrecht gelukkig, heb de eerste 2 keren gewoon pech gehad.

Nog geen motor op het oog, 2 dagen geleden namelijk een auto gekocht, dus moet weer even sparen :Z

het is wel het plan dat ik vanaf het voorjaar mee kan touren *O*
 
Ik hoop dat de postbode mij aub wil overslaan..... in de polder een flitspaal gemist in het donker (reed 100 waar je 80 mocht; geen flits wel een oud type flitspaal). En misschien gelaserd met mijn broertjes motor waarmee ik een auto inhaalde..... maar als ik daar een boette van krijg is het wel heel erg veel pech.


WHAIT!!!!?! WHUT?!?! B|
Dat wist ik niet! :(
 
Gefeli Frankyman *O* :] Snel die auto weg doen en motor kopen voor die laatste mooie dagen van 2011!! *O*

Boetes, balen... ik ben altijd bang ergens n prentje van thuis te krijgen, tot nu toe valt het mee *afklopt*

@ Ritje zondag: Helaas al andere afspraken... niet zo veel zin om moeilijk te gaan combineren. :$

Heb net klant afspraak gehad, over 2 weken testresultaten zien, yesh aan de bak dus! *D *O*
 
Stond dat er echt? :')

Had het op onzichtbaar gezet en meteen van prikbord gehaald :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan