MF Gooi en Vechtstreek deel ** 110 **

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist mijn ontslag bekend gemaakt bij mijn collega's, nu ook hier.
Na 2 maanden toch erachter gekomen dat dit niet is wat ik wilde. Paar leuke dingen kunnen doen en mee kunnen denken/ontwikkelen :) Met trots weg :) Op naar iets nieuws! *O*
 
Zojuist mijn ontslag bekend gemaakt bij mijn collega's, nu ook hier.
Na 2 maanden toch erachter gekomen dat dit niet is wat ik wilde. Paar leuke dingen kunnen doen en mee kunnen denken/ontwikkelen :) Met trots weg :) Op naar iets nieuws! *O*

Succes met de volgende uitdaging dan maar weer ;)
 
Zojuist mijn ontslag bekend gemaakt bij mijn collega's, nu ook hier.
Na 2 maanden toch erachter gekomen dat dit niet is wat ik wilde. Paar leuke dingen kunnen doen en mee kunnen denken/ontwikkelen :) Met trots weg :) Op naar iets nieuws! *O*


Als dit het niet is; goede keus! *O*

En het nieuws?? Weet je dat al? :)
 
Thnx en nope, met het nieuws ga ik vanmiddag aan de slag omdat ik geen richting weet, bij gebrek aan studierichtingen kan ik veel kanten op, maar welke? Gaan we eens grondig uitvogelen :Y
 
:W

Net naar de fysio geweest om 'n afspraak te maken.. Vaak last van m'n onderrug B|


Thnx en nope, met het nieuws ga ik vanmiddag aan de slag omdat ik geen richting weet, bij gebrek aan studierichtingen kan ik veel kanten op, maar welke? Gaan we eens grondig uitvogelen :Y
Meelopen is dé oplossing..!
 
Europa volgens Berlusconi

388603_675037919211_277002043_6529128_1315150034_n.jpg
 
:Y _O-




SM rijden is om 11 uur nu, maar ook dat gaat wel lukken. Kan ik misschien beetje op tijd weer thuis zijn.
 
:Y _O-




SM rijden is om 11 uur nu, maar ook dat gaat wel lukken. Kan ik misschien beetje op tijd weer thuis zijn.

Mooie tijd :Y
Geloof me, je bent goed brak na zo'n middagje ;)
Veel plezier morgen, ben benieuwd hoe je het gaat vinden *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan