MF Gooi en Vechtstreek deel * 51 *

Deel 52 een Dolomieten special?

  • Ja!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Tuurlijk *D

    Stemmen: 2 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
Status
Niet open voor verdere reacties.
Speciaal voor Michiel:

ducx.jpg


Ps. Kwam toch 1 foto tegen met mij erop (op m'n slippers), maar die is in onze tuin gemaakt met het huis op de achtergrond, dus post die liever niet openbaar... Je kan niet voorzichtig genoeg zijn... :N
 
Speciaal voor Michiel:

[afbeelding]

Ps. Kwam toch 1 foto tegen met mij erop (op m'n slippers), maar die is in onze tuin gemaakt met het huis op de achtergrond, dus post die liever niet openbaar... Je kan niet voorzichtig genoeg zijn... :N
:9~ :} Echt heeel mooi ding zeg. 8-) Zal ook wel een mooie brul geven die pijpjes *D Mocht je morgen een rondje gooi doen... ik ben thuis aant werk, mag je best ff komen showen onder het genot van een bakkie :+
 
Hoppa, weer een paar.

DSC_0192-border.jpg

DSC_0194-border.jpg

DSC_0197-border.jpg

DSC_0199-border.jpg

DSC_0210-border.jpg

DSC_0211-border.jpg

DSC_0213-border.jpg


Een aantal heb ik mss niet er tussen staan, maar dat is omdat ik helaas niet iedereen herken. Kan wel foto's plaatsen, maar als ik geen idee heb wie het is hahaha staan er straks vreemde tussen. En vreemde mensen hebben we er al tussen.
 
Verstandig! :Y
Tis een begerenswaardige brommer, dus hou hem zoveel mogelijk aan de ketting! Tenzij je erop zit natuurlijk... :P

Moeten we nog maar ff wachten op het pakkie! En je weet het hè... Mooi leer is niet lelijk! :9
 
:9~ :} Echt heeel mooi ding zeg. 8-) Zal ook wel een mooie brul geven die pijpjes *D Mocht je morgen een rondje gooi doen... ik ben thuis aant werk, mag je best ff komen showen onder het genot van een bakkie :+

Mja, hij brult goed. Maar niet té hard. Morgen ben ik wel in 't Gooi, m'n ouders naar Schiphol brengen, maar weet niet of ik er op m'n Monster ook nog kom. Anders laat ik het je weten oke!?
 
Verstandig! :Y
Tis een begerenswaardige brommer, dus hou hem zoveel mogelijk aan de ketting! Tenzij je erop zit natuurlijk... :P

Moeten we nog maar ff wachten op het pakkie! En je weet het hè... Mooi leer is niet lelijk! :9

Ja, psies en tegenwoordig halen ze het overal weg (of ie nou goed achter slot en grendel staat of niet...) Beetje jammer. Zeker dat er een strak leer pakkie komt! :)
 
Zal het haar doorgeven. Ze stuurde net al terug dat ze idd niet weet waar je woont :)
Maaruh nu al bios? Het is pas 12:20 :|

Middagvoorstelling van half 2 in Almere, we zaten met zijn 2-en man in de zaal en volgens mij ook de gehele bioscoop _O- :')

wel lekker rustig zo een middag voorstelling :P

welke film ga je kieken

En of het rustig was *O*
Ice Age 3 *D

Applaus. *O*


brengt me bij het volgende punt:
wéér iets fout gedaan, foto's staan niet op het stikkie B|

|( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(


gelukkig heb ik de hele week nog _O- :X

:X :X :X :X :X

MUTS! :+


sjut up! :')


Ben zóóó blij dat Mies in de bios zit _O-

Jammer dat ie toch wel weer bijleest he O-) B|


:Y *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan