MF Gooi en Vechtstreek deel * 56 * Herfst

Zeg het maar, rij jij door of?

  • In de auto ja ;)

    Stemmen: 10 22,2%
  • Enkel met hele mooie dagen.

    Stemmen: 9 20,0%
  • Ik moet wel, heb geen auto!

    Stemmen: 8 17,8%
  • Ja en ik heb toch echt een auto.

    Stemmen: 15 33,3%
  • Nog een paar lesjes doorrijden.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hij staat al een maand winterklaar :') |(

    Stemmen: 3 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
moggel, ik sluit me aan bij noorus, wat een k*tnacht -O-
 
Vind het nog steeds bladiebla.
Overigens ook de reacties van die 3 mannen die daar zitten :r
Politiek correct, bladiebla.

Nogmaals, keur het niet goed wat die agenten/ boa's doen.

Ook hoe Peter nu stelt: Ik wil de weddenschap aangaan dat over 2, 3, 4 jaar dit onderzoek wordt herhaald, het resultaat hetzelfde zal zijn.
Tja, zoiets krijg je denk ik nooit uit geen enkele organisatie :N
Tuurlijk: Glazen huis, voorbeeldfunctie en bladiebla.

Maar wees nu niet zo hypocriet :N
De medewerkers van PrdV rijden ook te hard.
En ja, ook over 2,3 of 4 jaar.

En het is een utopie om te geloven/ denken dat er geen enkele agent of boa nooit meer een overtreding zal maken.
Dat is dezelfde utopie dat "wij" als motorrijders ons altijd aan de max. snelheid houden O-)

_O-
Zou je dit ook zo hebben verwoord als je NIET bij de politie zat? ;)

Ben het overigens wel met je eens dat het ook gewoon mensen blijven. En ze zitten daar omdat ze daar heen worden gestuurd (beroepsmatig), niet omdat ze de heilige overtuiging hebben dat die mensen gestraft moeten worden, omdat ze 10 km/u te hard rijden. Het is tenslotte geen emotionele (menselijke) overweging die wordt gemaakt. Het is een machine die volgens richtlijnen wordt ingesteld op bepaalde afwijkingen en parameters. Als iemand in een onopvallende politiewagen iemand langs de kant zet omdat hij 10 km/u te hard rijdt... en daarna het zelf doet. DAN zou ik zeggen: Goed punt!
 
Laatst bewerkt:
moggel, ik sluit me aan bij noorus, wat een k*tnacht -O-
:^

Niet wakker geworden van het hoesten :?
Niet uren lopen draaien voordat ik in slaap viel :?
Uitgeslapen wakker worden als de wekker om half7 gaat :o
Rustig aan kunnen doen en ruim optijd op werk aankomen :X



Moet niet gekker worden :+


Ff dansje van Coonie overnemen hoor *D

*O*
*O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O*
*O*


Mogguh!
 
Mogguh Gooiers, kon vanmorgen meteen vol aan het werk :/
Nu eerst maar ff MF lezen en MSN aanslingeren *D

En het is een utopie om te geloven/ denken dat er geen enkele agent of boa nooit meer een overtreding zal maken.
Dat is dezelfde utopie dat "wij" als motorrijders ons altijd aan de max. snelheid houden O-)

Wij worden er altijd voor gestraft als je gepakt word, zij niet als ze in een dienstauto rijden blijkbaar en geen reden tot verkeersovertredingen hebben.... Heb je dat stuk met die motoragent niet gezien? :')

FLIPJE!!!!! :Y
[afbeelding]

Je nieuwe pak maar inruilen Jaapie??
[afbeelding]

_O- _O- _O- !!!

http://www.peterrdevries.nl/archief/politie-justitie-en-politiek-geschokt-door-klpd-reportage/

:X

hehe

ik heb wel ff zitten lachen

p.s.: uitzendingen zijn wederom uitgesteld.. géén 24 november dus bois en gals.. :W

Ik hou de website alvast goed in de gaten ;)

_O-
Zou je dit ook zo hebben verwoord als je NIET bij de politie zat? ;)

_O- zat ik ook al aan te denken, hij reageert ineens veel feller op politie gerelateerde posts dan voorheen :+
 
Balen Gilletino! Hopelijk is het snel over... maar dan moet je het inderdaad wel rust geven. Succes met niet rijden...
 
_O- zat ik ook al aan te denken, hij reageert ineens veel feller op politie gerelateerde posts dan voorheen :+
Ik ben dus niet de enige die ineens een andere S5 ziet :+




iemand nog solliciteren bij VVN?
Ik denk dat die een nieuwe directeur zoeken *D
 
Laatst bewerkt:
_O-
Zou je dit ook zo hebben verwoord als je NIET bij de politie zat? ;)

Ben het overigens wel met je eens dat het ook gewoon mensen blijven. En ze zitten daar omdat ze daar heen worden gestuurd (beroepsmatig), niet omdat ze de heilige overtuiging hebben dat die mensen gestraft moeten worden, omdat ze 10 km/u te hard rijden. Het is tenslotte geen emotionele (menselijke) overweging die wordt gemaakt. Het is een machine die volgens richtlijnen wordt ingesteld op bepaalde afwijkingen en parameters. Als iemand in een onopvallende politiewagen iemand langs de kant zet omdat hij 10 km/u te hard rijdt... en daarna het zelf doet. DAN zou ik zeggen: Goed punt!

Mwhoa.. dat punt is er ook na het 5 uur lang staan flitsen hoor. Geen verschil. Dat oom agent na 100+ foto's met hardrijders zelf ook er nog een schepje bovenop doet vind ik persoonlijk ook hoogst hypocriet. Dat 'de mens' achter oom agent dat in zijn eigen tijd ook nog eens doet moet hij/zij zelf weten, maar blijft ook een tikje hypocriet.

Nou vond ik die actie op de snelweg over doorgetrokken streep ÉN nog eens ongezien een collega-motoragent van de rijstrook drukken érg asociaal en ik mag hopen dat die bewuste agent hoogstpersoonlijk de zak krijgt. Die motoragent mag ook een berisping krijgen voor het niet bekeuren van een verkeersovertreder B|

Het blijft nu eenmaal zo, je draagt een uniform en dan dien je je ook daarnaar te gedragen, gezien of ongezien. Waarom denkt men dan dat er zo weinig respect vanuit het volk komt? Dit maakt het er écht niet beter op. Overigens wél stoer van die éne verveelde agent die met een gangetje van 90-100 naar huis reed.. top! haha 8-)



p.s.: Programma is uitgesteld wegens herprogrammering. Men had in eerste instantie al maart in gedachten, maar wilde het weer eerder uitzenden. Nu heeft een of andere sjagrijn het weer samen met een ander programma in gedachten en dus weer naar maart verhuist.
 
Bedankt allemaal voor het medeleven. Hoop dat ik het ga redden deze week. Gelukkig werkt het weer er wel aan mee om niet te gaan rijden ;)

Maarja, alles voor de gezondheid hè. :Y
Was trouwens wel vreemd dat ik nu geen hand van de dokter kreeg ivm Mexicaans geneuzel. Was ff wennen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan