MF Gooi en Vechtstreek deel *61* Chicks rule!

Status
Niet open voor verdere reacties.
GroteFoto-6KN8K74E.jpg

GroteFoto-L4F83O7D.jpg

Kuipdelen komen erop zodra ik 'n mooi paar tegenkom 2ehands.. 8-) Vind het zonde om de beschadigde erop te knallen.. Weet dat als die er eenmaal opzitten ik lui word en niet ga zoeken naar nieuwe :+
845888842_6_BAib.jpeg

En nu ook met MF-stickert 8-)

Sorry voor de hi-res!
 
Laatst bewerkt:
Mooi poetswerk Jaapie! :} Vergeet je je velgen niet :P
Thanks. Achtervelg is helemaal schoon, alleen daar bij het hart niet.. Maar had 't ff gehad na 2 uur in de sneeuw :+ Voorvelg is ook helemaal klaar, die zwarte puntjes die je ziet gaan er echt niet af :? Een of andere vage aanslag van iets.. Maar ik stoor me er niet aan, net zoals jij je niet stoort aan je ductape :P Vind het prima, kan voor 20 euro 'n nieuwe velg op de kop tikken met de goeie kleur.. Maar eerst ff prioriteiten stellen.
 
Pols is sinds dinsdag eigenlijk niet beter geworden. Maar ik heb er eigenlijk vooral last van met brood snijden, tanden poetsen, deuren open doen, WC doortrekken, auto in zijn achteruit zetten, handschoenen aan- en uittrekken, nagels knippen, flessen opendraaien, sleutelen, auto starten, glas inschenken, iemand een hand geven, portemonnee pakken, schrijven en skydiven, dus dat valt best mee.

_O-

Ben er ook weer. Wat een waardeloze dag vandaag. Was lekker aan het plaatwerken, en ik verkloot het, zoals gebruikelijk, dusdanig dat ik overnieuw moet beginnen. Vervolgens moet ik binnen een uur een keer of 4 weer overnieuw beginnen... het schoot echt niet op.:')

Nu maar even de brommer poetsen, geïnspireerd door UT. Ziet er goed uit man! :}
 
Haha thanks.. Is na 1x rijden weer vies, maar goed.. Wat er nu op zat is die gozer 20 jaar mee bezig geweets, vond 't bijna zielig _O-

Mijn TDM had ook behoorlijk verweerde velgen, die heb ik met Nevr dull weer helemaal netjes gekregen :Y

Kijk daar heb ik wat aan :P

Maar op de site staat dat 't voor metalen is? Voor die 7 euro kan ik trouwens geen miskoop doen, kan 't altijd nog gebruiken voor m'n (sub)frame, achterbrug, steppies e.d... :Y
 
Laatst bewerkt:
Jan en Stephan, sterkte met de auwie!

Jaap: :} Wereld van verschil al *D
En 1 herkansing is niet zo erg toch, en misschien valt het wel mee :Y Nu gewoon genieten dat je ze achter de rug hebt.

Zelf vanmiddag mijn nieuwe bril opgehaald, kappertje geweest en nu ff lekker op de bank hangen. :) Vanavond groot feest bij de voetbalclub :X O-)
 
Jan en Stephan, sterkte met de auwie!

Jaap: :} Wereld van verschil al *D
En 1 herkansing is niet zo erg toch, en misschien valt het wel mee :Y Nu gewoon genieten dat je ze achter de rug hebt.

Zelf vanmiddag mijn nieuwe bril opgehaald, kappertje geweest en nu ff lekker op de bank hangen. :) Vanavond groot feest bij de voetbalclub :X O-)

party_time-3344.gif


:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan